Για την οποία όμως υπήρξε άμεσα ανακοίνωση από το ΓΕΝ και δεν επεκρύβησαν τα γεγονότα όπως συνέβη αυτή την φορά. Έτσι, στην τότε ανακοίνωση του ΓΕΝ αναφέρονταν τα εξής:
«Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώνεται ότι σήμερα (22/05/2007) την 00:05 εντοπίσθηκε σκάφος να αλιεύει παράνομα στην περιοχή του Ναυστάθμου Σαλαμίνας μη έχοντας αναμμένα τα πλοϊκά φώτα, όπως σαφώς ορίζεται από τον κανονισμό ναυσιπλοΐας.
Κατά την προσέγγιση του αλιευτικού σκάφους από περιπολικό σκάφος του Πολεμικού Ναυτικού προκειμένου να του υποδείξει να απομακρυνθεί, αυτό έπλευσε με μεγάλη ταχύτητα προς στην περιοχή του Περάματος. Περί την 00:20 εμφανίσθηκαν εντός της περιοχής του Ναυστάθμου Σαλαμίνας δύο σκάφη, τα οποία με επικίνδυνους ελιγμούς προσέγγισαν το περιπολικό σκάφος του Πολεμικού Ναυτικού, με αποτέλεσμα την επακούμβηση του ενός εξ αυτών με το σκάφος του Π.Ν. Στη συνέχεια τα δύο σκάφη απομακρύνθηκαν προς το Πολιτικό Πέραμα, ενώ
στην περιοχή προσέγγισε το πλωτό σκάφος του Λιμενικού Σώματος Λ.Σ. 108 Κ.Λ. Ελευσίνας ).
Επισημαίνεται ότι στην περιοχή των Ναυτικών Οχυρών Σαλαμίνας-Σκαραμαγκά απαγορεύεται η αλιεία σύμφωνα με τον υπ. αριθμό 188 ειδικό κανονισμό του λιμένα Πειραιά άρθρο 10, καθώς επίσης και η ναυσιπλοΐα την νύκτα χωρίς προηγούμενη άδεια από το Ναύσταθμο Σαλαμίνας, σύμφωνα με την υπ. αριθμό 5/2006 μόνιμη αγγελία για τους ναυτιλλόμενους».
Ήταν μία προσπάθεια της τότε ηγεσίας του ΓΕΝ να σταματήσει τον πόλεμο που διεξάγεται μέσα στον ίδιο τον κεντρικό Ναύσταθμο του Π.Ν. με τους λαθρεμπόρους-λαθραλιείς. Πλέον μετά τον «πόλεμο» που είχαμε με την ρίψη δεκάδων σφαιρών εναντίον τους από τους ειδικούς φρουρούς που είναι επιφορτισμένοι με την ασφάλεια του ναυστάθμου δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, ούτε για την ηγεσία του ΓΕΝ, ούτε για την ίδια την πολιτική ηγεσία σε περίπτωση που υπάρξει ατύχημα… Πέρα από την ουσία του προβλήματος που λέγεται «ασφάλεια μείζονος σημασίας στρατιωτικών εγκαταστάσεων»…
πηγή
«Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώνεται ότι σήμερα (22/05/2007) την 00:05 εντοπίσθηκε σκάφος να αλιεύει παράνομα στην περιοχή του Ναυστάθμου Σαλαμίνας μη έχοντας αναμμένα τα πλοϊκά φώτα, όπως σαφώς ορίζεται από τον κανονισμό ναυσιπλοΐας.
Κατά την προσέγγιση του αλιευτικού σκάφους από περιπολικό σκάφος του Πολεμικού Ναυτικού προκειμένου να του υποδείξει να απομακρυνθεί, αυτό έπλευσε με μεγάλη ταχύτητα προς στην περιοχή του Περάματος. Περί την 00:20 εμφανίσθηκαν εντός της περιοχής του Ναυστάθμου Σαλαμίνας δύο σκάφη, τα οποία με επικίνδυνους ελιγμούς προσέγγισαν το περιπολικό σκάφος του Πολεμικού Ναυτικού, με αποτέλεσμα την επακούμβηση του ενός εξ αυτών με το σκάφος του Π.Ν. Στη συνέχεια τα δύο σκάφη απομακρύνθηκαν προς το Πολιτικό Πέραμα, ενώ
στην περιοχή προσέγγισε το πλωτό σκάφος του Λιμενικού Σώματος Λ.Σ. 108 Κ.Λ. Ελευσίνας ).
Επισημαίνεται ότι στην περιοχή των Ναυτικών Οχυρών Σαλαμίνας-Σκαραμαγκά απαγορεύεται η αλιεία σύμφωνα με τον υπ. αριθμό 188 ειδικό κανονισμό του λιμένα Πειραιά άρθρο 10, καθώς επίσης και η ναυσιπλοΐα την νύκτα χωρίς προηγούμενη άδεια από το Ναύσταθμο Σαλαμίνας, σύμφωνα με την υπ. αριθμό 5/2006 μόνιμη αγγελία για τους ναυτιλλόμενους».
Ήταν μία προσπάθεια της τότε ηγεσίας του ΓΕΝ να σταματήσει τον πόλεμο που διεξάγεται μέσα στον ίδιο τον κεντρικό Ναύσταθμο του Π.Ν. με τους λαθρεμπόρους-λαθραλιείς. Πλέον μετά τον «πόλεμο» που είχαμε με την ρίψη δεκάδων σφαιρών εναντίον τους από τους ειδικούς φρουρούς που είναι επιφορτισμένοι με την ασφάλεια του ναυστάθμου δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, ούτε για την ηγεσία του ΓΕΝ, ούτε για την ίδια την πολιτική ηγεσία σε περίπτωση που υπάρξει ατύχημα… Πέρα από την ουσία του προβλήματος που λέγεται «ασφάλεια μείζονος σημασίας στρατιωτικών εγκαταστάσεων»…
πηγή
1 σχόλιο:
"Όπως αποκαλύπτουμε σήμερα..."
Ετσι γράφει το www.defencenet.gr την 04/02/11 .
Το άρθρο όμως είναι κλεμένο από Σχόλιο (Την 28/11/10) στο Blog του ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ.
Πηγή
Προσέξτε ότι η ημερομηνία (22/05/2007) υπάρχει στο Σχόλιο αλλά δεν υπάρχει στο Πραγματικό Δελτίο Τύπου .
Ωραία αποκλειστικότητα ! ! !
Δημοσίευση σχολίου