Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΊΑ ΤΩΝ 2 ΗΛΙΚΙΩΜΈΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ....ΜΟΥΓΚΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ;

Εντύπωση μου έκανε για την μούγκα των καναλιών και των "φερόμενων" ως αντιρατσιστών όλων των πολιτικών αποχρώσεων. Η στάση τους αυτή με κάνει να νιώθω μίσος χειρότερο για αυτούς που όλους εμάς μας θεωρούν παρακατιανούς δευτέρας η και τρίτης κατηγορίας πολίτες. Αυτοί που.....
σκέπτονται έτσι για εμάς τώρα, θα το μετανιώσουν κάποια στιγμή και θα είναι πολύ αργά.
Κι εμένα με λήστεψαν (ευτυχώς δεν ήμουν στο σπίτι μου) και έγινα τρελός για εκδίκησή.
Κάποια στιγμή όμως θα μου οπλίσουν το χέρι με κανένα "κανόνι" και καλύτερα στη φυλακή παρά στον τάφο.
Την ευθύνη και ηθική αυτουργία θα έχουν όλοι όσοι μας γράφουν στα αρχ@@@@ τους
όμως αν η σκέψεις οι δικές μου γενικευτούν σε όλο τον λαό και γεμίσει ο τόπος από "κανόνια", τότε...κάηκε και το δικό τους τομάρι.
Μας έχουν "ξεβρακώσει" οικονομικά οι ανθέλληνες που μας κυβερνούν, το τομάρι μας όμως θα το πληρώσουν με αίμα. Ο νοών νοείτω .

Αγανακτισμένος και κατακλεμένος πολίτης


http://geroplatonas.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: