Η Παγκόσμια Οργάνωση Ευημερίας για τα Άλογα ζητάει από τους ευρωβουλευτές να τεθεί τέλος στη βάρβαρη τακτική της μεταφοράς αλόγων για σφαγή σε μεγάλες αποστάσεις διαμέσου της Ευρώπης.
[100,000 άλογα μεταφέρονται ετησίως υπό φρικτές συνθήκες μέσω της Ευρώπης, για πολλές μέρες στη σειρά, στα μέσα του καλοκαιριού και στην καρδιά του χειμώνα, χωρίς ξεκούραση, τροφή ή νερό. Η τρέχουσα νομοθεσία, Κανονισμός 1/2005 του Συμβουλίου της ΕΕ (EC), έχει σοβαρές ανεπάρκειες και κάποια Κράτη Μέλη δεν την επιβάλλουν αυστηρά, με συνέπεια τα άλογα να υπόκεινται σε εξάντληση, τραυματισμό, πόνο και άγχος. ]
Τα άλογα εξάγονται από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη για σφαγή στην Ιταλία, τη Γαλλία και το Βέλγιο Η Πολωνία κάνει τη μεγαλύτερη εξαγωγή ζωντανών αλόγων που προορίζονται για σφαγή στην Ευρώπη. Ο προορισμός είναι κυρίως η Σαρδηνία, δηλαδή μια διαδρομή 2.500 χιλιομέτρων, που μπορεί να πάρει και 95 ώρες. Οι οδηγοί οδηγούν συνήθως πολύ γρήγορα. Η ταχύτητα και η υπερπλήρωση των φορτηγών μεταφοράς κάνει τα ζώα να χάνουν την ισορροπία τους και πέφτουν. Καθώς αγωνίζονται να σηκωθούν, ουρούν αφοδεύουν και καταπατώνται από τα άλλα. Πολλά ταξιδεύουν άρρωστα, τυφλά και τραυματισμένα. Λόγω της υψηλής ζήτησης για κρέας αλόγου στην Ιταλία, πωλούνται ακόμη και νεαρά και υγιή άλογα.
Στα σημεία στάσης δέχονται βάναυσο ξυλοδαρμό για να σταθούν όρθια. Πολλά εξαντλημένα και αφυδατωμένα φθάνουν νεκρά στο σφαγείο.
24-11-09 ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ E-6049/09
υποβολή: Marina Yannakoudakis (ECR) ευρωβουλευτής,Ηνωμένο Βασίλειο,Λονδίνο
προς την Επιτροπή
http://www.europarl.europa.eu/
προς την Επιτροπή
http://www.europarl.europa.eu/
Θέμα: Μεταφορά αλόγων
Ποια είναι τα σχέδια της Επιτροπής σχετικά με την αναθεώρηση της νομοθεσίας που ισχύει επί του παρόντος για τη μεταφορά αλόγων που προορίζονται για σφαγή; Ποιες προσπάθειες έχει καταβάλει η Επιτροπή για την αναθεώρηση της σχετικής νομοθεσίας (1/2005/ΕΚ ) και την εκτίμηση του βαθμού στον οποίο η εν λόγω οδηγία εφαρμόζεται από τα κράτη μέλη; Τι στοιχεία διαθέτει η Επιτροπή σχετικά με το γεγονός ότι άλογα μεταφέρονται συχνά σε αδικαιολόγητα μεγάλες αποστάσεις και υφίστανται τραυματισμούς, πόνο και ταλαιπωρία; Κατά πόσον συμφωνεί η Επιτροπή ότι η μεταφορά αλόγων θα έπρεπε να περιορίζεται όσο το δυνατόν περισσότερο σε σφάγια και όχι σε ζώντα ζώα; Τι διαμαρτυρίες έχει λάβει η Επιτροπή σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα από πολίτες σε ολόκληρη την Ευρώπη;
Η έκκληση της Παγκόσμιας Οργάνωσης Ευημερίας για τα ΄Αλογα
Αγαπητέ κύριε/Αγαπητή κυρία,
Ποια είναι τα σχέδια της Επιτροπής σχετικά με την αναθεώρηση της νομοθεσίας που ισχύει επί του παρόντος για τη μεταφορά αλόγων που προορίζονται για σφαγή; Ποιες προσπάθειες έχει καταβάλει η Επιτροπή για την αναθεώρηση της σχετικής νομοθεσίας (1/2005/ΕΚ ) και την εκτίμηση του βαθμού στον οποίο η εν λόγω οδηγία εφαρμόζεται από τα κράτη μέλη; Τι στοιχεία διαθέτει η Επιτροπή σχετικά με το γεγονός ότι άλογα μεταφέρονται συχνά σε αδικαιολόγητα μεγάλες αποστάσεις και υφίστανται τραυματισμούς, πόνο και ταλαιπωρία; Κατά πόσον συμφωνεί η Επιτροπή ότι η μεταφορά αλόγων θα έπρεπε να περιορίζεται όσο το δυνατόν περισσότερο σε σφάγια και όχι σε ζώντα ζώα; Τι διαμαρτυρίες έχει λάβει η Επιτροπή σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα από πολίτες σε ολόκληρη την Ευρώπη;
Η έκκληση της Παγκόσμιας Οργάνωσης Ευημερίας για τα ΄Αλογα
Αγαπητέ κύριε/Αγαπητή κυρία,
Παρακαλούμε βοηθήστε μας να θέσουμε τέλος στη σοβαρότερη κακομεταχείρηση που υφίστανται τα άλογα στην Ευρώπη προσθέτοντας τη φωνή σας – παρακαλούμε υπογράψτε τη Γραπτή Διακήρυξη 54/2009.
Ως λάτρης των αλόγων και μέλος της εκλογικής σας περιφέρειας, γράφω για να ζητήσω τη βοήθειά σας να λήξουν οι κακουχίες χιλιάδων αλόγων καθώς μεταφέρονται ετησίως σε μεγάλες αποστάσεις διαμέσου της Ευρώπης για σφαγή.
100,000 άλογα μεταφέρονται ετησίως υπό φρικτές συνθήκες μέσω της Ευρώπης, για πολλές μέρες στη σειρά, στα μέσα του καλοκαιριού και στην καρδιά του χειμώνα, χωρίς ξεκούραση, τροφή ή νερό. Η τρέχουσα νομοθεσία, Κανονισμός 1/2005 του Συμβουλίου της ΕΕ (EC), έχει σοβαρές ανεπάρκειες και κάποια Κράτη Μέλη δεν την επιβάλλουν αυστηρά, με συνέπεια τα άλογα να υπόκεινται σε εξάντληση, τραυματισμό, πόνο και άγχος.
100,000 άλογα μεταφέρονται ετησίως υπό φρικτές συνθήκες μέσω της Ευρώπης, για πολλές μέρες στη σειρά, στα μέσα του καλοκαιριού και στην καρδιά του χειμώνα, χωρίς ξεκούραση, τροφή ή νερό. Η τρέχουσα νομοθεσία, Κανονισμός 1/2005 του Συμβουλίου της ΕΕ (EC), έχει σοβαρές ανεπάρκειες και κάποια Κράτη Μέλη δεν την επιβάλλουν αυστηρά, με συνέπεια τα άλογα να υπόκεινται σε εξάντληση, τραυματισμό, πόνο και άγχος.
Αυτές οι διαδρομές δεν είναι μόνο απάνθρωπες, αλλά εντελώς περιττές.
Η Παγκόσμια Οργάνωση Ευημερίας για τα Άλογα έχει εντοπίσει μια διαδρομή για σφαγή διαμέσου της Ευρώπης, η οποία περνά από 180 εξουσιοδοτημένα σφαγεία αλόγων πριν φθάσει στον τελικό της προορισμό. Τα άλογα θα έπρεπε να σφάζονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο σημείο προέλευσης και να μεταφέρονται ως κρέας, όχι να εξαναγκάζονται να υπομένουν ημέρες κακουχιών.
Η Παγκόσμια Οργάνωση Ευημερίας για τα Άλογα έχει εντοπίσει μια διαδρομή για σφαγή διαμέσου της Ευρώπης, η οποία περνά από 180 εξουσιοδοτημένα σφαγεία αλόγων πριν φθάσει στον τελικό της προορισμό. Τα άλογα θα έπρεπε να σφάζονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο σημείο προέλευσης και να μεταφέρονται ως κρέας, όχι να εξαναγκάζονται να υπομένουν ημέρες κακουχιών.
Μια γραπτή Διακήρυξη (54/2009) έχει υποβληθεί πρόσφατα, ζητώντας από τους Ευρωβουλευτές να εκδηλώσουν την υποστήριξή τους για την επανεξέταση του τρέχοντος Κανονισμού μεταφοράς, συγκεκριμένα όσον αφορά τα άλογα. Ως μέλος της εκλογικής σας περιφέρειας, σας ζητώ να υποστηρίξετε τη Διακήρυξη 54/2009 προσθέτοντας την υπογραφή σας πριν από την 21η Ιανουαρίου 2010, και ενθαρρύνοντας τους συναδέλφους σας Ευρωβουλευτές να κάνουν το ίδιο.
132,565 Ευρωπαίοι πολίτες έχουν υπογράψει μια αίτηση, η οποία παραδόθηκε πρόσφατα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας να τεθεί ένα τέλος σε αυτή τη βάρβαρη τακτική. Χιλιάδες ακόμη πολίτες στέλνουν κάρτες στον κ. Μπαρόσο με παρόμοια αιτήματα. Τώρα χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας για να σταματήσουν οριστικά αυτές οι κακουχίες.
132,565 Ευρωπαίοι πολίτες έχουν υπογράψει μια αίτηση, η οποία παραδόθηκε πρόσφατα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας να τεθεί ένα τέλος σε αυτή τη βάρβαρη τακτική. Χιλιάδες ακόμη πολίτες στέλνουν κάρτες στον κ. Μπαρόσο με παρόμοια αιτήματα. Τώρα χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας για να σταματήσουν οριστικά αυτές οι κακουχίες.
Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για τη μεταφορά των αλόγων σε μεγάλες αποστάσεις με σκοπό τη σφαγή, παρακαλώ επικοινωνήστε με την Παγκόσμια Οργάνωση Ευημερίας για τα Άλογα στο τηλ. +44 (0) 1953 497226 (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: hannahlynch@worldhorsewelfare.org) ή επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.worldhorsewelfare.org/
Ανυπομονώ να λάβω νέα σας σύντομα.
Με εκτίμηση,
http://el.netlog.com/go/out/url=http%3A%2F%2Fwww.worldhorsewelfare.org%2Fhelp-tomorrow%2Fhannahs_diary%3Fview..
.
Συζητήσεις Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009 - Στρασβούργο Έκδοση ΕΕ
Με εκτίμηση,
http://el.netlog.com/go/out/url=http%3A%2F%2Fwww.worldhorsewelfare.org%2Fhelp-tomorrow%2Fhannahs_diary%3Fview..
.
Συζητήσεις Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009 - Στρασβούργο Έκδοση ΕΕ
Μεταφορά των ζώων
Πρόεδρος. – Το επόμενο στοιχείο είναι η συζήτηση για την προφορική ερώτηση προς την Επιτροπή από τον κο Parish, εκ μέρους της Επιτροπής Γεωργίας και Ανάπτυξης της Υπαίθρου, σχετικά με τη μεταφορά των ζώων (O-0134/2008 - B6-0496/2008).
Neil Parish, συντάκτης.
Πρόεδρος. – Το επόμενο στοιχείο είναι η συζήτηση για την προφορική ερώτηση προς την Επιτροπή από τον κο Parish, εκ μέρους της Επιτροπής Γεωργίας και Ανάπτυξης της Υπαίθρου, σχετικά με τη μεταφορά των ζώων (O-0134/2008 - B6-0496/2008).
Neil Parish, συντάκτης.
Θα μπορούσα να επισημάνω πολλά πράγματα, όμως ένα συγκεκριμένο προβληματικό θέμα στην Ευρώπη είναι η μεταφορά των αλόγων. Πολλά άλογα, στο τέλος της ζωής τους καταλήγουν να γίνονται σαλάμι στην Ιταλία, και οι συνθήκες της μεταφοράς τους δεν είναι οι καλύτερες δυνατές από καμία άποψη. Παρακολουθήσαμε πολλά από αυτά τα οχήματα στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου δεν υπήρχε συμμόρφωση προς τους κανόνες, τα φορτηγά δεν σταματούσαν στις σωστές ώρες, τα οχήματα δεν ήταν κατάλληλου τύπου και δεν διέθεταν κατάλληλο κλιματισμό ή σύστημα παροχής νερού, και τα πράγματα αυτά πρέπει να σταματήσουν.
Elizabeth Lynne (ALDE). – Κύριε Πρόεδρε, όπως και κάποιοι άλλοι συνάδελφοι, θα εστιάσω στη μεταφορά αλόγων. Είναι πάρα πολλά τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι οι κανόνες της ΕΕ που έχουν σκοπό την προστασία της ευζωΐας των αλόγων κατά τη μεταφορά σε μεγάλες αποστάσεις παραβιάζονται, οδηγώντας σε απάνθρωπες συνθήκες και μη απαραίτητες κακουχίες. Σε κάποιες περιπτώσεις, τα άλογα στριμώχνονται σαν σαρδέλες σε φορτηγά από ατσάλι, όπου οι θερμοκρασίες ίσως υπερβαίνουν τους 40 °C. Πολλές φορές, τα άλογα αυτά μεταφέρονται χιλιάδες μίλια χωρίς τροφή ή νερό, πράγμα που τους επιφέρει προβλήματα υγείας, ακόμη και θάνατο.
Elizabeth Lynne (ALDE). – Κύριε Πρόεδρε, όπως και κάποιοι άλλοι συνάδελφοι, θα εστιάσω στη μεταφορά αλόγων. Είναι πάρα πολλά τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι οι κανόνες της ΕΕ που έχουν σκοπό την προστασία της ευζωΐας των αλόγων κατά τη μεταφορά σε μεγάλες αποστάσεις παραβιάζονται, οδηγώντας σε απάνθρωπες συνθήκες και μη απαραίτητες κακουχίες. Σε κάποιες περιπτώσεις, τα άλογα στριμώχνονται σαν σαρδέλες σε φορτηγά από ατσάλι, όπου οι θερμοκρασίες ίσως υπερβαίνουν τους 40 °C. Πολλές φορές, τα άλογα αυτά μεταφέρονται χιλιάδες μίλια χωρίς τροφή ή νερό, πράγμα που τους επιφέρει προβλήματα υγείας, ακόμη και θάνατο.
Η Επιτροπή έχει πληροφορίες σχετικά με το πόσες παραβάσεις του κανονισμού (ΕΚ) αρ. 1/2005 έχουν παραπεμφθεί στο δικαστήριο από κράτη μέλη από την έναρξη ισχύος του στις 5 Ιανουαρίου 2007 και αν θα τεθούν σε ισχύ οι κανονισμοί της ΕΕ σχετικά με την εναρμονισμένη παρακολούθηση των οχημάτων μέσω GPS; Υπάρχει κάποιος τρόπος με τον οποίον τα άτομα μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε δεδομένα που εξάγονται από την παρακολούθηση των μετακινήσεων ζώων στα κράτη μέλη; Γνωρίζω ότι η Επιτροπή μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτά, όχι όμως και τα άτομα. Θα ήθελα απαντήσεις σε αυτά τα τρία συγκεκριμένα ερωτήματα, παρακαλώ
http://el.netlog.com/go/out/url=http%3A%2F%2Fwww.europarl.europa.eu%2Fsides%2FgetDoc.do%3FpubRef%3D-%2F%2FEP%2F%2FTEXT%2BCRE%2B20090115%2BITEM-002%2BDOC%2BXML%2BV0%2F%2FEL
(ευχαριστούμε την Αλεξάνδρα Σ. για το e-mail)
(ευχαριστούμε την Αλεξάνδρα Σ. για το e-mail)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου