Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΟΛΩΜΟ ΣΟΛΩΜΟΥ









Αυτό είναι το νέο ακυκλοφόρητο τραγούδι τού Ελληνόψυχου Νότη Σφακιανάκη, για τον Ήρωα τής Κύπρου Σολωμό Σολωμού, που μοιράζει σήμερα Κυριακή η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».

Ήταν τρελλός, γι' αυτό και τούπρεπε η Δόξα /
κι αυτοί τον πρόδωσαν με θάνατου φιλί /
ενός τρελλού πάντα μπροστά τραβάει η λόξα /
για να φοβούνται και να κρύβονται οι δειλοί...

Ήταν τρελλός, γι' αυτό τον ξέχασαν οι αγύρτες /
σαν το τσιγάρο του στα χείλη η Ζωή... /
από τί φτιάχνονται των Προδοτών οι φύτρες; /
δεν τιμούνε όσους έχουνε φωνή...

Ρεφραίν...

Τρελλό αδέλφι μου /
έγινες ντέρτι μου /
σ' ένα τραγούδι πόσο θάρρος να στριμώξω; /
Γίνε Σημαία μου /
κι έλα παρέα μου /
αυτούς στον σβέρκο μου που κάθισαν να διώξω...

Στα μαύρα χόρευε /
με δοξαριές Θανάτου /
ούτε τον ένοιαζε που φεύγει /
και Μαγκιά του!!!..

Ήταν τρελλός κι αυτοί χαράμισαν μιά σφαίρα /
γιατί οι δειλοί πάντα τους άοπλους χτυπούν /
μα... αυτός ΑΘΑΝΑΤΟΣ γυρίζει στον αγέρα /
κι αυτοί οι Αθάνατοι δεν φεύγουν: Πάντα ζούν!..

Ρεφραίν...

Τρελλό αδέλφι μου /
έγινες ντέρτι μου /
σ' ένα τραγούδι πόσο θάρρος να στριμώξω; /
Γίνε Σημαία μου /
κι έλα παρέα μου /
αυτούς στον σβέρκο μου που κάθισαν να διώξω...

Στα μαύρα χόρευε /
με δοξαριές Θανάτου /
ούτε τον ένοιαζε που φεύγει /
και Μαγκιά του!!!..

Ρεφραίν...

Τρελλό αδέλφι μου /
έγινες ντέρτι μου /
σ' ένα τραγούδι πόσο θάρρος να στριμώξω; /
Γίνε Σημαία μου /
κι έλα παρέα μου /
αυτούς στον σβέρκο μου που κάθισαν να διώξω...

Στα μαύρα χόρευε /
με δοξαριές Θανάτου /
ούτε τον ένοιαζε που φεύγει /
και Μαγκιά του!!!..

πηγή:
Έσχατη Ανάσχεση

Σχόλιο: Να προσθέσουμε ότι ο Νότης Σφακιανάκης έχει φτιάξει ένα μνημείο για τον ήρωα Σολωμό Σολωμού. Δείτε τη συνέχεια και τι δηλώνει ο πατέρας του Σολωμού.

Την περασμένη άνοιξη είχατε εμφανιστεί σε εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου και είχατε καταγγείλει ότι ο Δήμος Παραλιμνίου αρνείται να παραχωρήσει χώρο στο γνωστό τραγουδιστή Νότη Σφακιανάκη, για την εγκατάσταση μνημείου για τον γιο σας και τον Τάσο Ισαάκ που πλήρωσε ο ίδιος με δικά του έξοδα. Πώς ακριβώς έχει το θέμα;

Κοιτάξετε... Ο Σφακιανάκης έφτιαξε ένα μνημείο για τον Σολωμό και θέλει να του παραχωρήσουν χώρο για να το τοποθετήσει. Αυτό το ζητά εδώ και τέσσερα - πέντε χρόνια, αλλά δεν τον βοηθά κανένας. Δεν ξέρω πού κολλάει το θέμα... Του υποσχέθηκαν να του δώσουν χώρο εκεί που είναι το πολιτιστικό κέντρο Αμμοχώστου στην Δερύνεια. Τελικά αυτό δεν έγινε και ο Νότης αποτάθηκε στον Δήμο Παραλιμνίου και σε πάρα πολλούς άλλους, αλλά δεν έχει γίνει τίποτε.

ο τάφος του Ήρωα Σολωμού στο Παραλίμνι Γιατί δεν προχωρά αυτή η Ιστορία κύριε Σολωμού;

Αυτό το καταλαβαίνουμε όλοι! ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ!!! Εγώ αυτό πιστεύω... Δεν θέλουν να ακούγεται φωνή ενάντια στα τουρκικά στρατεύματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: