Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Πρωτοφανής η συγκέντρωση Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη


Η συνέχεια στο taxalia
antinews

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους:πάνω από 6000 κόσμος κατέκλυσε το Βελλίδειο της Θεσσαλονίκης,ενώ ο παλμός και ο ενθουσιασμός περίσσευαν!Ακολουθούν ορισμένα αποσπάσματα από την αποψινή ομιλία του Αντώνη Σαμαρά:

"Σήμερα ο κ. Παπανδρέου οδηγεί βήμα-βήμα την Ελλάδα σε απευθείας διαπραγμάτευση με τα Σκόπια. Αυτή τη φορά συναντιέται με το πρόσχημα της τριμερούς για το περιβάλλον. Τον προειδοποιώ ότι ο δρόμος αυτός είναι ολισθηρός και επικίνδυνος . Τον προειδοποιώ επίσης, ότι η ΝΔ δεν πρόκειται να κάνει πίσω. Και με την ευκαιρία αναρωτηθείτε: Αν αύριο οι ανησυχίες μας επαληθευθούν, Ποιος θέλετε να είναι αρχηγός της αντιπολίτευσης απέναντι στο ΠΑΣΟΚ; Ποιός πιστεύετε ότι μπορεί να αποτρέψει αλλαγή γραμμής και αποδοχή ενός ταπεινωτικού συμβιβασμού πέρα και πίσω από τις «κόκκινες γραμμές» του Βουκουρεστίου; Αναρωτηθείτε, σκεφτείτε, κι αποφασίστε… Να θυμάστε, όμως:

Η ψήφος σας είναι κρίσιμη. Από την πρώτη Κυριακή. Και σίγουρα δεν ήμουν εγώ που έσπευσα να υιοθετήσω το Σχέδιο Ανάν, όταν ο τότε Πρόεδρος της Κύπρου Τάσσος Παπαδόπουλος το αρνιόταν, όταν ο τότε Πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής το απέρριπτε, όταν ο Κυπριακός Ελληνισμός ετοιμαζόταν να το καταψηφίσει πανηγυρικά.

Δεν ήμουν εγώ που κινδυνολογούσα τότε ότι η καταψήφιση του Σχεδίου Ανάν θα «κατέστρεφε», τάχα, την Κύπρο. Δεν συνέπιπτα εγώ τότε με τη στάση του ΠΑΣΟΚ…

Άλλοι συνέπιπταν. Εγώ τότε ήμουν αντίθετος με το Σχέδιο Ανάν, όπως και ο Κώστας Καραμανλής…

Δεν είναι κακό να πέφτει κανείς έξω. Έστω και τόσο έξω…Δεν είναι φοβερό να κάνει κανείς λάθος. Έστω και τέτοιο λάθος…Δεν είναι προς θάνατον να βρίσκεται κανείς εκτός κομματικής γραμμής. Έστω και για ένα τέτοιο θέμα…Το ανυπόφορο είναι να ζητάει «και τα ρέστα» από πάνω. Και να υποθέτει ότι δεν τα θυμόμαστε όλα αυτά…

Δεν κατηγορώ κανέναν, όμως η αλήθεια λέει ότι το «σύστημα ΠΑΣΟΚ» θέλει διακαώς να εκλεγεί αυτός που έχει τη μικρότερη διείσδυση στην κοινωνία. Και οι δημοσκοπήσεις αποτυπώνουν ήδη ποιος έχει τη μεγαλύτερη διείσδυση στην Κοινωνία.

Δεν κατηγορώ κανέναν, αλλά το σύστημα ΠΑΣΟΚ θέλει να βγουν όσοι οδήγησαν τη ΝΔ στην πρόσφατη ήττα. Εγώ δεν ήμουν ανάμεσα σε αυτούς. Ούτε υποστηρίζουν εμένα σήμερα, όσοι πλήγωσαν την παράταξη. Αλλού έδωσαν τη στήριξή τους… Και αλλού βρίσκονται όλοι τους!

Δεν κατηγορώ κανέναν, αλλά το «σύστημα ΠΑΣΟΚ» δεν θέλει να εκλεγεί Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας όποιος διαφωνεί μαζί του ειδικά στα εθνικά θέματα και στα θέματα κοινωνικής ευαισθησίας στην οικονομία. Επιθυμούν να έχουν απέναντί τους κάποιον που να συμφωνεί μαζί τους. Κι εγώ δεν είμαι αυτός.

Ας μη μιλάνε λοιπόν, κάποιοι, για «σύστημα ΠΑΣΟΚ». Διότι όλοι γνωριζόμαστε σε αυτόν τον τόπο…

Ως εδώ, λοιπόν, οι αθλιότητες από τα παπαγαλάκια των μηχανισμών. Να ξέρουν, ότι τέτοιες φτηνές επινοήσεις δεν περνούν στον κόσμο. Αντίθετα τον προσβάλλουν και τον θυμώνουν. Ας το καταλάβουνΗ βάση έχει αποφασίσει ότι φύγαμε οριστικά από την ομηρία των μηχανισμών".

Την Κυριακή ψηφίζουμε όλοι Αντώνη Σαμαρά!

hellas-orthodoxy

Δεν υπάρχουν σχόλια: