Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Ποιόν προτιμά το σύστημα ΠΑΣΟΚ;


Απόσπασμα από την χθεσινή ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στο Ζάππειο:

Ακούσαμε τις τελευταίες μέρες και διάφορες ευφάνταστες θεωρίες, για το «σύστημα ΠΑΣΟΚ». Tο σύστημα ΠΑΣΟΚ προτιμά να βγει εκείνος ο υποψήφιος στη Νέα Δημοκρατία που έχει μικρότερη απήχηση στην κοινωνία Αυτός δεν είμαι εγώ…

Το σύστημα ΠΑΣΟΚ προτιμά να βγει εκείνος ο υποψήφιος στη Νέα Δημοκρατία Με τον οποίο συμφωνεί περισσότερο Στα εθνικά ζητήματα και στα θέματα οικονομικής πολιτικής Αυτός δεν είμαι εγώ…

Το σύστημα ΠΑΣΟΚ Προτιμά να βγει εκείνος ο υποψήφιος στη Νέα Δημοκρατία που έχει τις μεγαλύτερες ευθύνες για την ήττα του κόμματος στις πρόσφατες εκλογές, ώστε να συνεχιστούν τα ίδια σφάλματα. Αυτός ο υποψήφιος δεν είμαι εγώ

Το σύστημα ΠΑΣΟΚ προτιμά να βγει εκείνος ο υποψήφιος στη Νέα Δημοκρατία, που θα συνεχίσει τη διαρροή ψηφοφόρων από τη βάση μας που θα συνεχίσει να κυνηγά πρώτα τους «ταλαντευόμενους». Αυτός ο υποψήφιος δεν είμαι εγώ.

Όλα τα κόμματα επιθυμούν να βγει εκείνος ο υποψήφιος στη Νέα Δημοκρατία που θα συνεχίσει και θα μεγαλώσει τις διαρροές ψηφοφόρων. Κι αυτός δεν είμαι εγώ

Από την πλευρά μου έχω επισημάνει ότι «δεν» θα θεωρήσω τους ψηφοφόρους μας δεδομένους. Πρώτα θα κλείσω τις «διαρροές» κι ύστερα θα φέρω κι άλλους. Πρώτα θα πάψουμε να χάνουμε κι ύστερα θα αρχίσουμε να κερδίζουμε. Δεν θα μετακινήσω το Κόμμα στα Κεντροαριστερά. Δεν θα αφήσω ανεκπροσώπητη τη μεγάλη μάζα των οπαδών μας!

Θα μείνουμε Κεντροδεξιό Κόμμα. Θα γίνουμε η Μεγάλη Κεντροδεξιά Που θα καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της Ελληνικής κοινωνίας.

Και ποτέ δεν θα δώσουμε ξανά την εντύπωση στον ψηφοφόρο μας ότι τον θεωρούμε «δεδομένο». Γιατί γι’ αυτό οι «δεδομένοι», έγιναν «φευγάτοι» και φτάσαμε στο 33%

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: