Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Μετά τους επαγγελματίες αντιρατσιστές ήρθαν και οι επαγγελματίες μετανάστες!

πηγή Μια "αγανακτισμένη" επιστολή

(Πρός την Αφροδίτη Σάλεχ)

Κυρία μου,

Με την παρούσα θα ήθελα να απαντήσω στις ανακρίβειες και τα αισχρά ψεύδη τα οποία αναφέρατε στο άρθρο σας στην εφημερίδα ATHENS VOICE στο φύλλο 272-210/24-30/09/09.


‘Όπως θα διαπιστώσετε από τα παρακάτω είμαι κάτοικος του Αγίου Παντελεήμονα από την ημέρα που γεννήθηκα, δηλαδή εδώ και 40 χρόνια και δεν ανέχομαι από κανέναν να με πει ρατσίστρια ή ακροδεξιό στοιχείο, επειδή θέλω να μείνω στην γειτονιά που γεννήθηκα και μεγάλωσα, χωρίς να φοβάμαι να βγω από το σπίτι μου και επειδή θέλω τα παιδιά μου να παίζουν στην πλατεία και στις κούνιες που έπαιζε και η μητέρα τους.

Στο κάτω κάτω της γραφής ποιος σας είπε κυρία μου, ότι είμαι υποχρεωμένη να τους ανεχτώ όλους αυτούς τους μετανάστες στην δική μου γειτονιά; Δόξα τω Θεώ υπάρχουν και άλλες γειτονιές στην Αθήνα, υπάρχει η Εκάλη, το Ψυχικό, η Κηφισιά, η Γλυφάδα, το Χαλάνδρι, τα Μελίσσια, η Αγία Παρασκευή και τόσες άλλες περιοχές που διαθέτουν ωραιότατες και πολύ μεγάλες πλατείες στις οποίες μπορούν και εκεί να κάθονται μετανάστες από τα πέρατα του κόσμου. Γιατί να είμαι υποχρεωμένη να ανέχομαι την βρόμα τους; Γράψατε λοιπόν ένα άρθρο που μιλάγατε μόνο με μετανάστες και που αναφέρατε του κόσμου τα ψέματα. Ποιος μετανάστης φοβάται να μείνει στην περιοχή; Κανείς. Ίσα ίσα που μας έχουν χεσμένους όλους εμάς τους Έλληνες, μας μιλούν άσχημα, δεν μας υπολογίζουν καθόλου. Κάνουν ότι θέλουν, κυκλοφορούν ελεύθερα ότι ώρα θέλουν, έχουν μαγαζιά που δουλεύουν μέχρι ότι ώρα θέλουν. Τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο μαζί με τα δικά μας και μάλιστα σε ποσοστό 90% σε σχέση με τα ελληνόπουλα. Να φανταστείτε ότι στην Α’ Δημοτικού σε σχολείο του Αγίου Παντελεήμονα από τα 15 παιδιά της τάξης, τα 11 είναι αλλοδαπά....

συνέχεια εδώ

πηγή:Greekalert

Δεν υπάρχουν σχόλια: