Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου...


Δραστηριότητες για το τείχος και ωμά ψέματα στα σχολεία
(ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 13.11.09)

«Πρωτοβουλίες» με αφορμή τις φιέστες για την πτώση του τείχους του Βερολίνου

Και στα σχολεία φαίνεται πως μεταφέρεται η αντικομμουνιστική προπαγάνδα που ξετυλίγεται όλο αυτό το διάστημα με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την πτώση του τείχους του Βερολίνου. Από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας στάλθηκε έγγραφο με αποδέκτες τους καθηγητές Γερμανικών στα σχολεία, προκειμένου να συμμετάσχουν ηλεκτρονικά σε διαγωνισμό γκράφιτι σε εικονικό τείχος του Βερολίνου ή να «ενθαρρύνουν» τη δημιουργία γκράφιτι σε χαρτί σαν να ήταν μια επιφάνεια στο τείχος.

Στο έγγραφο παρατίθεται ένα απόσπασμα του γερμανικού περιοδικού «der Spiegel» που αναφέρεται στις φιέστες που στήνονται. Στη συνέχεια καλούνται οι εκπαιδευτικοί να ενθαρρύνουν τους μαθητές να συμμετάσχουν ουσιαστικά στις φιέστες. «Σε συνεργασία με τον/την συνάδελφο Πληροφορικής μπορείτε να επισκεφθείτε μέχρι 27 Νοεμβρίου την ιστοσελίδα... και αφού γραφτείτε στο Twitter να συμμετάσχετε σε διαγωνισμό που αφορά την δημιουργία γκράφιτι σε εικονικό Τείχος του Βερολίνου. Σε διαφορετική περίπτωση συνεργαστείτε με τον/την συνάδελφο Καλλιτεχνικών και ενθαρρύνετε την δημιουργία γκράφιτι σε χαρτί σα να ήταν μια επιφάνεια στο τείχος». Συνημμένο στέλνεται και ένα Power Point «για να δείξετε στους μαθητές με φωτογραφίες από την ανέγερση και την πτώση του Τείχους του Βερολίνου».

Δηλαδή εκτός από τη μονοδιάστατη παρουσίαση, στα μέτρα του εκμεταλλευτικού συστήματος που θέλει να σβήσει μια και καλή από τις συνειδήσεις την προσφορά του σοσιαλισμού, οι μαθητές επιπλέον καλούνται μέσα από τη συγκεκριμένη «πρωτοβουλία» να γνωριστούν και με τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα - μαγαζί «κοινωνικής δικτύωσης». Και είναι γνωστό ότι αυτές βρίθουν από παγίδες και κινδύνους. Και όλα αυτά στο όνομα και στο πλαίσιο διδασκαλίας της γλώσσας.

Στο μεταξύ, ένα ανάλογο «μάθημα» για την πτώση του τείχους παραδόθηκε χτες από εκπαιδευτικό στους μαθητές του 5ου Γυμνασίου στο Γαλάτσι. Είναι χαρακτηριστικό το πώς περιγράφεται η δημιουργία του τείχους σε σχετικό κείμενο που τους απευθύνθηκε: «Ενας μεγάλος αριθμός ανθρώπων στην Ανατολική Γερμανία ήταν δυσαρεστημένος από τη ζωή εκεί και δραπέτευσε στη Δύση. Αυτό είχε ως συνέπεια να δημιουργηθούν μεγάλες οικονομικές δυσκολίες στην Ανατολική Γερμανία και έτσι στις 13 Αυγούστου 1961 η κυβέρνηση του ανατολικού κράτους αποφασίζει το χτίσιμο ενός τείχους στα σύνορα ανατολικού και δυτικού Βερολίνου. Γενικότερα στα σύνορα με τη δυτική Γερμανία μπαίνουν συρματοπλέγματα, νάρκες, σκοπευτές και περίπολοι που σκοτώνουν όποιον προσπαθεί να τα περάσει. Παρ' όλα αυτά πολλοί άνθρωποι προσπάθησαν να αποδράσουν και το πλήρωσαν με τη ζωή τους». Αυτή την... εκδοχή της ιστορίας για το τείχος του Βερολίνου το οποίο επέβαλε η ιμπεριαλιστική επέμβαση και υπονόμευση της Λαϊκής Δημοκρατίας Γερμανίας, θέλουν κάποιοι να ξέρουν οι μαθητές.

Φαίνεται τελικά ότι στο σχολείο που κατά τις διακηρύξεις τους αφήνει το μαθητή «να ανακαλύψει μόνο του τη γνώση», τα ωμά ψέματα σερβίρονται χωρίς να αφήνουν περιθώρια να ανακαλύψει ο μαθητής τίποτα. Το ψέμα, το «αναποδογύρισμα» γεγονότων και ειδικά ο αντικομμουνισμός φτάνει να δημιουργεί ακόμα και το φόβο για τα ούτε λίγο ούτε πολύ «δολοφονικά» κομμουνιστικά καθεστώτα (όπως θέλουν να τα εμφανίσουν) στις ψυχές και τις συνειδήσεις των μαθητών! Είναι προπαγάνδα ανάλογη με εκείνη για τα κονσερβοκούτια...

==============================

Υ.Γ.
1) Τα ίδια Παντελή μου, τα ίδια Παντελάκη μου .............. Το μόνο πράγμα με το οποιο κοιμόμαστε και ξυπνάμε εμείς οι δάσκαλοι - καθηγητές είναι ο ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ !!!! Έλεος !!!

2) Τι κύρος μπορεί να έχει ένα κόμμα (και η εφημερίδα του) που υπερασπίζεται το Σοσιαλισμό και τον Κομμουνισμό, μέμφεται τα "αστικά" κόμματα για τις ανεπάρκειες και τα λάθη του εφαρμοζόμενου καπιταλιστικού μοντέλου, αλλά ακόμα ΔΕΝ έχει αναγνωρίσει ούτε ένα λάθος που επέφερε η πραγματοποίηση της δικής του ιδεολογίας του (στο Πρώην Ανατολικό Μπλοκ) με τα εκατομμύρια των νεκρών της (για να μην ψάξω άλλα...);;;;;;;;;;;;

--
Δούδης Δημήτρης
Μαθηματικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: