Αγανακτισμένους "εθνικόφρωνες" χαρακτηρίζει για μία ακόμα φορά ο ανθελληνικός Ιός της Ελευθεροτυπίας την πλειοψηφία του ελληνικού λαού που φωνάζει ένα ηχηρό "ΟΧΙ" στο όνομα "Μακεδονία" ή παράγωγά του για το γειτονικό προτεκτοράτο.
Μοναδικός στόχος των φορέων του Ιού είναι να διαφημίσουν και να προβάλουν όποιον στηρίζει τις ανθελληνικές θέσεις περί "Μακεδονίας". Ένας από αυτούς είναι κι ο Ηλίας Πετρόπουλος (1928-2003) που από το Παρίσι έδωσε μια συνέντευξη στο περιοδικό των Σκοπίων «Επόχα» που δημοσιεύτηκε στις 14 Μαρτίου 1992.
Και τι δεν θα ξεθάψουν για να κάνουν την γνωστή πλύση εγκεφάλου περί "Μακεδονίας" μέσα από την φυλλάδα που τους φιλοξενεί. Παραπονιούνται μάλιστα που η συνέντευξη του Ηλία Πετρόπουλου, ο οποίος έστειλε σε φωτοτυπία το δημοσίευμα και το δικό του κείμενο στα ελληνικά (σκοπιανά άπταιστα μιλούσε ο άνθρωπος), δεν δημοσιεύθηκε τότε σε καμία εφημερίδα. Ξέχασαν να πουν ότι ο κόσμος έβραζε και συνεχίζει να βράζει με αυτό το ζήτημα.
Δεν έχασαν βέβαια την ευκαιρία να την δημοσιεύσουν χτες γιατί η προπαγάνδα υπέρ των Σκοπίων είναι μόνιμο μέλημά τους. Την χαρακτηρίζουν μάλιστα και "ντοκουμέντο" - που θα βρουν καλύτερο κελεπούρι να στηρίξει τους σκοπιανούς;-.
Δεν έχασαν βέβαια την ευκαιρία να την δημοσιεύσουν χτες γιατί η προπαγάνδα υπέρ των Σκοπίων είναι μόνιμο μέλημά τους. Την χαρακτηρίζουν μάλιστα και "ντοκουμέντο" - που θα βρουν καλύτερο κελεπούρι να στηρίξει τους σκοπιανούς;-.
Ο Ηλίας Πετρόπουλος μιλά στο κρατικό κανάλι ΜΤΒ της ΠΓΔΜ το 1993 στο σπίτι του στο Παρίσι. Η σκηνή είναι από την ταινία της Καλλιόπης Λεγάκη.
Διαβάζουμε:"Η συνέντευξη δόθηκε στις 28 Φεβρουαρίου 1992. Εκείνες τις μέρες διοργανώθηκε στο Παρίσι δημόσια συζήτηση για το ειδικό τεύχος του περιοδικού "Autrement", αφιερωμένο στη Θεσσαλονίκη, που κυκλοφόρησε σε ανάμνηση των 500 χρόνων από την εγκατάσταση των Εβραίων στην πόλη.
Διαβάζουμε:"Η συνέντευξη δόθηκε στις 28 Φεβρουαρίου 1992. Εκείνες τις μέρες διοργανώθηκε στο Παρίσι δημόσια συζήτηση για το ειδικό τεύχος του περιοδικού "Autrement", αφιερωμένο στη Θεσσαλονίκη, που κυκλοφόρησε σε ανάμνηση των 500 χρόνων από την εγκατάσταση των Εβραίων στην πόλη.
Το πρώτο κείμενο ήταν του Πετρόπουλου. Σ' αυτό το πλαίσιο έγινε και η εγκάρδια συνάντησή του με την Κότεβσκα. Ο Πετρόπουλος δέχτηκε πρόθυμα να της παραχωρήσει τη συνέντευξη. Η αφιέρωση στο βιβλίο που της προσέφερε έγραφε: «Στους γείτονές μου (ως "Μακεδόνες" και Παριζιάνους) από καρδιάς».
Στο εισαγωγικό της σημείωμα η Κότεβσκα σημειώνει: "Ο έλληνας συγγραφέας Ηλίας Πετρόπουλος ο οποίος πριν είκοσι χρόνια εγκατέλειψε την Ελλάδα και ζει στο Παρίσι αναλύει τις ρίζες της ελληνικής παράνοιας και του σοβινισμού. Η συνάντηση με τον Ηλία Πετρόπουλο, αυτοεξόριστο έλληνα ποιητή και συγγραφέα, συμπίπτει με την οργάνωση του συλλαλητήριου στη Θεσσαλονίκη που είναι η πιο πρόσφατη έκφραση του σοβινισμού στην Ελλάδα. "
Δέχεται λοιπόν να δώσει συνέντευξη στην ομοϊδεάτισσά του σκοπιανή που γι αυτόν είναι "Μακεδόνισα" και αποκαλεί το σύνολο των Ελλήνων σωβινιστές επειδή δεν δέχονται να τους κλέψουν την ιστορία τους, τα ιερά και τα όσιά τους. Για τέτοιου είδους "πνευματικής" οντότητας μιλάμε.
Προτιμά την Θεσσαλονίκη πολυεθνική με κυρίαρχο το εβραϊκό στοιχείο και χαρακτηρίζει "θανάσιμο πλήγμα" που εγκατέλειψαν την Θεσσαλονίκη 40.000 εβραίοι μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Συγκεκριμένα λέει:"Ύστερα από την απώλεια της βαλκανικής ενδοχώρας επακολούθησε κι ένα άλλο θανάσιμο πλήγμα: περίπου 40.000 εβραίοι εγκατέλειψαν για πάντα την Θεσσαλονίκη".
"Δεν μου αρέσει καθόλου μήτε ο Καζαντζάκης, μήτε ο Ρίτσος" συνεχίζει και δεν αργούμε να καταλάβουμε τον λόγο λίγο παρακάτω: "«Είμαι άθεος. Σιχαίνομαι τους παπάδες.... Η διένεξη του Καζαντζάκη με την Εκκλησία δεν είχε πολύ μεγάλη σημασία. Ο Καζαντζάκης δεν υπήρξε επαναστάτης. Στον τάφο του βλέπεις έναν πανύψηλο σταυρό."
Η σύντροφος του Πετρόπουλου Μαίρη Κουκουλέ σκορπά τη στάχτη του στους υπονόμους του Παρισιού, σύμφωνα με την επιθυμία του συγγραφέα (2003).
Αν δεν είχε σταυρό ο τάφος του Καζαντζάκη θα ήταν ο σούπερ επαναστάτης για τον Ηλία Πετρόπουλο. Άλλωστε ο σεβασμός στα θεία ακόμα και αν κάποιος είναι άθεος ήταν το κόκκινο πανί για τον κύριο αυτόν που προτίμησε η τέφρα του να σκορπιστεί σε υπονόμους.
Η λύπη και η αγανάχτησή του που ο ελληνικός στρατός απελευθέρωσε την Θεσσαλονίκη είναι κάτι παραπάνω από πρόδηλη και που η Μακεδονία μας δεν αφέθηκε στον βουλγαρικό ζυγό.
Ερώτηση:- Πώς εκτιμάτε την ήττα του Δημοκρατικού Στρατού και του στρατηγού Μάρκου, ο οποίος πρόσφατα αναπαύθηκε;
Απάντηση:-Σήμερα ξέρουμε, πια, ότι ο Στάλιν είχε εγκαταλείψει τους έλληνες αντάρτες, και, ότι, επίσης, ο Τίτο είχε πάψει να ενισχύει τον Δημοκρατικό Στρατό, και, επιπλέον, το καλοκαίρι του '49 είχε αφήσει τον ελληνικό στρατό να μπει στο έδαφος της Γιουγκοσλαβίας και να χτυπήσει πισώπλατα τους αντάρτες.
Τον απολαμβάνουμε επίσης σε ένα φιλοσκοπιανό ντελίριο. Αν ζούσε σήμερα ο Γκρούεφσκι θα του είχε στήσει αδριάντα.
Η συνέντευξη του Πετρόπουλου στο περιοδικό «Επόχα» των Σκοπίων (Μάρτιος 1992).
Ερώτηση:- Σήμερα είμαστε μάρτυρες μιας μαζικής εκδήλωσης σοβινισμού με τη διοργάνωση του συλλαλητηρίου στη Θεσσαλονίκη, το οποίο στρέφεται ενάντια στη διεθνή αναγνώριση της Δημοκρατίας της "Μακεδονίας", μιας πρώην γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας. Πώς βλέπετε αυτό το πρόβλημα;
Απάντηση:-«Η μεγάλη λαϊκή συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης (η οργανωμένη από ΟΛΑ τα κόμματα!!!) ήταν μια σχιζοφρενική και επικίνδυνη εκδήλωση. Οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης δεν ξέρουν (ή παριστάνουν πως δεν ξέρουν) τι είναι οι σλαβομακεδόνες και ποιους λέγαμε σλαβομακεδόνες. Η μάφια των πουλημένων καθηγητών των πανεπιστημίων έπραξε το παν για να αποδείξει την "ελληνικότητα" της Μακεδονίας, ενώ συχνά οι καθηγητές δεν είναι σε θέση να αποδείξουν την "ελληνικότητα" του εαυτού τους. Αυτό ισχύει για τον Καραμαλή που μιλάει απαίσια την γλώσσα μας (νομίζω ότι η μάνα του μίλαγε βουργάρικα και ο πατέρας του τούρκικα), για τον αρχαιολόγο Μανόλη Ανδρονίκογλου (ή κάπως έτσι...) και για όλους τους όψιμους "έλληνες", που, από κόμπλεξ μειονεξίας, παριστάνουν τους σούπερ-πατριώτες».
(σ.σ. Έχοντας μία βαθειά επίγνωση της ανθελληνικότητας του, μισεί όλους τους Έλληνες και το μίσος του για την Ελλάδα ξεχειλίζει σε κάθε φράση του)
Ερώτηση:- Τι σημαίνει για σας η "Μακεδονία;
Απάντηση:-«Οι κούρδοι γυρίζουν, εκεί, ανάμεσα Αρμενία και Μεσοποταμία, πολύ πριν από την εποχή του Ξενοφώντα. Οι κούρδοι δεν κατάφεραν να αποχτήσουν δικό τους σπίτι. Ομως, οι "μακεδόνες" της πρώην Γιουγκοσλαβίας μπόρεσαν να χτίσουν την δικιά τους ανεξάρτητη "Μακεδονία". Οι νεοέλληνες φρονούν πως είναι κληρονόμοι της αρχαίας Ελλάδας και του Βυζαντίου και ότι μπορούν να διεκδικούν μονοπωλιακώς την λέξη "Μακεδονία". Επίσης, οι νεοέλληνες επιμένουν να ονομάζουν την Ισταμπούλ: 'Κωνσταντινούπολη'. Οι συμπατριώτες μου θα αναγκαστούν να πιούν πολλά πικρά ποτήρια».
(φιλοσκοπιανός φιλοεβραίος, φιλότουρκος και ότι σε φιλοκάτι θέλετε - αρκεί το δεύτερο συνθετικό να μην είναι ελληνικό- ήταν ο Πετρόπουλος που με πάθος διαφημίζει ο Ιός τώρα αναπολώντας τους καλούς του φίλους και συνοδοιπόρους)
Με τον Ηλία Πετρόπουλο όμως ο Ιός ήταν παλιοί γνώριμοι από την εποχή του περιοδικού «Σχολιαστής». Αφορμή ήταν μια συνέντευξη που του είχε πάρει ο Γιώργος Αλλαμανής, συνεργάτης τότε του περιοδικού, με θέμα τους «Εβραίους της Θεσσαλονίκης». Από τότε ο φιλοσκοπιανός,φιλοεβραίοςκαι φιλότουρκος Πετρόπουλος έγινε τακτικός συνεργάτης του περιοδικού. Η συνεργασία του με τον Ιό φυσικά συνεχίστηκε ακόμα και όταν έκλεισε το περιοδικό και συνέχισε την ανθελληνική του δράση μέσα από την στήλη του στην Ελευθεροτυπία.
Ακολούθως η στήλη μας δίνει όλη τη λίστα με τα "έργα" του Πετρόπουλου διαφημίζοντας τα ανθελληνικά παραληρήματα.
Ακόμη μία "προσφορά" από τους ΤΑΣΟ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΡΙΜΗ, ΑΝΤΑ ΨΑΡΡΑ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΨΑΡΡΑ στο έργο υπονόμευσης της Ελλάδας.
Προσεχώς με την εφημερίδα θα διατίθεται και dvd με το έργο και την δράση των Εφιάλτη, Πήλιου Γούση, Ηρόστρατου, Χατζηκατβία και όλες τις ταινίες του Αρτέμη Μάτσα.
2 σχόλια:
Τι να πω! Ντρέπομαι γι' αυτόν τον άνθρωπο...Αλλά πάντα υπήρχαν τέτοιοι.
Μη ξεχνάμε πως είμαστε στους έσχατους καιρούς.Τι να περιμένουμε πια...Μόνο η επίδα για το έλεος του Θεού.
Είναι παρά πολύ επιτυχημένη η επιλογή Πετρόπουλου απο τους Ιούς της γρίπης. Ο Πετρόπουλος πέρα από Το Μπουρδέλο, μια «λαογραφική πραγματεία περί των εν Ελλάδι οίκων ανοχής», ο Η.Π. έχει μιλήσει για τη σεξουαλική ζωή της φυλακής (Εγχειρίδιο του Καλού Κλέφτη), την ερωτική ζωή των ρεμπέτηδων (Ρεμπετολογία) και το μπανιστήρι (Άγιο Χασισάκι), έχει καταγράψει το ερωτικό λεξιλόγιο των Καλιαρντών, έχει μεταφράσει τα Ακόλαστα Σονέτα του Αρετίνου κι έχει γράψει και δικά του ερωτικά ποιήματα και την Ιστορία της Καπότας. Όπως καταλαβαίνεται έχει μεγάλη συγγένεια με τους αγοραίους της εφημεριδογραφείας. Μάλλον αυτός τους έχει μείνει μόνο. Αρακτός στα Παρίσια ανευθυνοΰπεύθυνος αποφάσισε να κατέβει από τον δένδρο και να πιθηκίσει και είμαι σίγουρος ότι δεν ξέρει τι του γίνεται. Προτείνω να μαζεωουμε λεφτά για Viagra και να τον στείλουμε σε κάνα μπουρδέλο μήπως και συνέλθει.
Δημοσίευση σχολίου