Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

ΕΡΩΤΩ

Ας υποθέσουμε ότι κάνουμε μία γενική αποδοχή. Έστω ότι δεχόμαστε την
οικονομική κατάσταση της χώρας όπως μας παρουσιάζεται από τους φωστήρες των
οικονομικών της χώρας.
Έστω ότι τα μέτρα που έχουν γονατίσει τον Έλληνα, είναι αναγκαία για να
«ανακάμψει» η οικονομία και να καλυτερεύσει η ζωή μας.
Έστω ότι δίνουμε το συγχωροχάρτι στους ανεγκέφαλους που μας κατέστρεψαν
35 χρόνια για να μας «σώσουν» σήμερα.

Έστω ότι αποδέχομαι όλα αυτά τα «εξυγιαντικά»,για να βγώ από το αδιέξοδο
που οι σημερινοί αυτόκλητοι σωτήρες μου δημιούργησαν.

Ε Σ Τ Ω!!!!!

Μπορεί όμως κάποιος να μου απαντήσει σε τι θα ωφελήσει τη ζωή μου και σε τι θα τη βελτιώσει και τι σχέση έχουν με την "εξυγίανση" της οικονομίας:

· Η υποχώρηση απέναντι στις τουρκικές αξιώσεις στο Αιγαίο, και η άρνηση
υπεράσπισης των κυριαρχικών μου δικαιωμάτων.
· Η ηθελημένη αδιαφορία στον εκτουρκισμό της Θράκης.
· Η προδοτική αντιμετώπιση των αξιώσεων Σκοπιανών - Αλβανών.
· Η πλημμύρα των λαθρο-εγκληματιών στη χώρα μου και η κατακόρυφη αύξηση της εγκληματικότητας.
· Η πρωτοφανής μεθόδευση αφαίρεσης του Σταυρού από την Ελληνική
Σημαία.
· Η πλαστογράφηση της Ελληνικής Ιστορίας από τον συρφετό των
Ρεπούσηδων - Δραγώνα - Φραγκουδάκη με τις ευλογίες του επίσημου κράτους.
· Η αποκαθήλωση των θρησκευτικών συμβόλων της χώρας μου από
παντού, κατ' απαίτηση των λαθροεγκληματιών.
· Η αποδυνάμωση και ο εξευτελισμός των Ενόπλων Δυνάμεων από το
επίσημο κράτος.
· Η καλλιέργεια φόβου - ανασφάλειας , σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας.
· Η απαξίωση όλων εκείνων των συστατικών που συνθέτουν την υπό-
σταση της χώρας μου και τη μοναδικότητά της, μέσω του πρωτοφανούς σχεδιασμού του Καλλικράτη.

Αναρωτιέμαι εάν όλα αυτά είναι για το ¨καλό¨μου. Αν είναι επιβεβλημένα για
να καλυτερεύσει η ζωή μου.
Ή αν είναι αποκυήματα νοσηρών εγκεφάλων, κομπλεξικών και μικρών ανθρώ-
πων, κατ' όνομα ελλήνων κατ΄ουσία εγκληματιών της Ελληνικής υπόστασης.

Υπέγραψε τέτοιες συμφωνίες ο επιτετραμμένος της παγκόσμιας διακυβέρνη-
σης? Ή επέλεξε όλες αυτές τις κυρίες για νά έχει άλλοθι αργότερα όταν θα στηθεί στα 6 μέτρα. Όχι εγώ αυτές! Εγω δεν ήξερα! Όπως ο προκάτοχός του που δεν γνώριζε τίποτα για τα φαγοπότια των συνεργατών του.

ΕΡΩΤΩ
Αυτοί που μας κυβερνούν, όλο το φάσμα των πολιτικών, είναι Έλληνες?
Ή αυτοί αποτελούν την άσχημη και μπάσταρδη συμμορία που περιγράφει η «διαστροφή» που λέγεται Φραγκουδάκη.

Γιατί πρέπει να ανέχομαι τον επίσημο τραμπουκισμό των κυβερνώντων μέσω
του όγκου που ονομάζεται αντιπρόεδρος, με ανοιχτές απειλές σε Έλληνες πολίτες?
Είναι για το καλό μου?
Η συμμορία που λυμαίνεται τη χώρα μου επί 35 χρόνια έχει φτάσει στα όρια του θράσους και της αναίσχυντης συμπεριφοράς απέναντι μας. Πόσο ακόμα θα υπομείνουμε??

Ένας Έλληνας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Να σου απαντήσω εγώ;

Ο ΓΑΠ κι η τρόικα τα έχουν κάνει πλακάκια, ο ΓΑΠ ξεπουλάει το μαγαζί (και δεν προσπαθεί να το αναπτύξει) γιατί έτσι του είπαν, προκειμένου να συνεχίσει να δανείζεται η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ από τα μεγαλολαμόγια.

Δανείζεται για να πληρώνει τη μια σκρόφα και την άλλη ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ, τους μπούληδες τους συμβούλους ΜΙΑ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΗ ΖΩΗ και τον κάθε π..στη για να βγαίνει και να λέει το μακρύ του και το κοντό του!...αν και σε αυτούς αρέσει να μιλάνε μόνο για ΜΑΚΡΥ!

Οπότε όλοι εμείς καθόμαστε και τους ανεχόμαστε, πληρώνουμε φόρους σε όλους αυτούς τους λεχρίτες, που κάνουν τον Αλή Πασσά να μοιάζει με σχολιαρόπαιδο!

ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΞΕΠΟΥΛΙΟΜΑΣΤΕ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ (ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ? ΓΕΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ?)ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ...

ΟΠΟΤΕ ΦΑΕ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΔΡΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.