Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Ο κυρ Αριστείδης στο "Καλημέρα Ελλάδα" είπε τα πράγματα με τ' όνομά τους

Ο κυρ Αριστείδης το πρωϊ στο Καλημέρα Ελλάδα με τον Γιώργο Παπαδάκη,είπε κάτι που πολλοί το περάσανε στο ντούκου.Πάνω στην αναμπουμπούλα των ημιυπαίθριων,των spreads και του Αρσένη,βγήκε σε ζωντανή σύνδεση από τον Άγιο Ελευθέριο ένας παππούλης 75 ετών που τον λήστεψαν και τον χτύπησαν 2 Αλβανοί με Καλάσνικοφ (αν έχετε το Θεό σας) το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης.

Διαβάστε τι είπε ο παππούς.


Καθώς άνοιξα την πόρτα της εισόδου της πολυκατοικίας,πετάχτηκαν 2 Αλβανοί,ο ένας κρατούσε Καλάσνικοφ και ο άλλος με χτύπησε μπουνιά στην μύτη,μετά με έπιασε από τον λαιμό και μου ζήτησε τα λεφτά μου βρίζοντας την Ελλάδα και λέγοντας μου πως "εμείς κυβερνάμε τώρα βρωμοέλληνες,θα σας τσακίσουμε".
Έκανα πως θα βγάλω τα λεφτά από την τσέπη μου και αυτός χαλάρωσε λίγο το χέρι του από τον λαιμό μου,τότε όπως ήμουν με τα αίματα,του ρίχνω 2 κουτουλιές στη μύτη και στο σαγόνι.

Αυτοί τα 'χασαν και οι 2,δεν περίμεναν να αντιδράσω έτσι.
Πρόλαβα και έκλεισα την πόρτα και όσο μπορούσα πήγα τρέχοντας προς το διαμέρισμα μου να ειδοποιήσω την αστυνομία.

Τότε ο Παπαδάκης του λέει: Κακώς κάνατε γιατί μπορεί να αντιδρούσαν και αυτοί και να σας σκοτώνανε..

Απαντάει λοιπόν ο παππούς..μα εκεί που με είχε στριμώξει και με αυτά που έλεγε εγώ αντέδρασα γιατί περίμενα μόλις πάρει τα λεφτά να με σκοτώσει.
Συνεχίζοντας αναρωτήθηκε αν φοράει παντελόνια ο Χρυσοχοϊδης και να έχει περάσει ποτέ χωρίς την συνοδεία αστυνομικών και λοιπών φρουρών από την περιοχή νύχτα.

Φυσικά ο κος Παπαδάκης αν και στην αρχή δεν το περίμενε,ομολόγησε πως αυτή είναι η τραγική αλήθεια στην κοινωνία μας.

Συμπέρασμα και μια συμβουλή στους αγαπητούς δημοσιογράφους και συμπολίτες μας που έχουν λύσει το πρόβλημα της οικονομικής και ασφαλούς διαβίωσης...

Να ακούτε τους παππούδες που βγαίνουν στα κανάλια δαρμένοι (με σπασμένα χέρια,πρησμένα μάτια κλπ) και ληστεμένοι (άφραγκοι να κλαίνε πως δεν έχουν ούτε 1 ευρώ πάνω τους) κάτι παραπάνω ξέρουν από την μάνα του Λαζόπουλου..

από eglimatikotita

Δεν υπάρχουν σχόλια: