Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Σήμερα κατάλαβα γιατί έχασα την δουλεια μου απο το Star!!

Κύριε Βαρδινογιάννη Κύριε Αλκαλάι Κύριε Κυριακόπουλε επιτέλους σήμερα κατάλαβα γιατί έχασα την δουλεια μου απο το Star μετά απο 10 χρόνια σχεδόν εργασίας τόσο εγώ όσο και άλλοι πολλοί συνάδελφοι μου τον τελευταίο μήνα!

Αυτό έγινε σύμφωνα με όσα λένε τα κανάλια τις τελευταίες ώρες και διάφορα ιστολόγια για να εξοικονομήσετε χρήματα να προσλάβετε την Τατιάνα και όλο της το συνεργείο για να κάνει εκπομπή απο αυτές τις σκοπιδοεκπομπές που πολλάκις το ΕΣΡ τις έχει περιποιηθεί με γερά πρόστιμα καθώς εκτός από ΑΘΛΙΕΣ είναι και προσβλητικές προς την νοημοσύνη των τηλεθεατών!

Βέβαια τέτοια σκουπίδια θέλετε πλέον να ταΐζετε τους τηλεθεατές σας μαζί με το άλλο ΦΡΟΥΤΟ τον Λεφάκη τον αστρολόγο που προσλάβατε στο δελτίο του Αιμίλιου Λιατσου για να λέει τα άστρα λες και δεν ξέρουμε την μοίρα που μας επιφυλάξατε σε όλους εμάς τους απολυμένους!

Αλλά δεν παραπονούμαι, όταν τα παιδια μου θα ρωτάνε γιατί μας παίρνουν οι τράπεζες συνέχεια τηλέφωνο και ζητούν να τους πληρώσουμε εγώ θα τους δείχνω την Τατιάνα και τον Λεφάκη οτι αυτοί είναι η αιτία που εγώ δεν έχω δουλειά για να φέρω στο σπίτι Αυτό που πρέπει! δηλαδή ΥΓΕΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΖΩΗ στα παιδιά μου και στην Σύζυγο μου!

Να το έχετε Αυτό Υποψην σας την επόμενη φορά που θα βρεθείτε σε κάποια φιλανθρωπική εκδήλωση για να κάνετε το χρέος σας στην κοινωνία και να βάλετε άλλη μια μικρή αξιότιμη πράξη στην ιστορία της ζωής σας οτι κάποιοι έχασαν την δουλεια τους για να τα κάνετε όλα αυτά εσείς και να έχετε στο σινάφι σας το κούτελο ψηλά οτι έχετε Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και επιστρέφετε στην κοινωνία όλα αυτά που στερήσατε απο κάποιους άλλους υπαλλήλους σας που σας δούλευαν τόσα χρόνια κάτω απο αντίξοες συνθήκες πανω στα βουνά μεσα στην βροχή ( που κατουρήθηκε πανω του ο κος Γενικός όταν είχε έρθει μια και μοναδική φορά κάποια στιγμή πανω στον Υμηττό και άρχισαν να πέφτουν οι κεραυνοί δίπλα στο δωμάτιο ) στο χιόνι και στον καυτό ήλιο!

Ένας ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ υπάλληλος σας μετά απο 10 χρόνια σκληρής εργασίας!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΓΙΑ ΤΣΟΓΛΗ

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ...AΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΝ ΦΙΛΟΛΑΙΚΙΣΜΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!

Το βιντεάκι αυτό είναι από τον επίλογο της εκπομπής «Ταξιδεύοντας» που παρουσίασε την Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009 στην ΝΕΤ, η βουλευτίνα Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ Μάγια (Γλυκερία) Τσόκλη. Η κοντοπίθαρη κόρη του πάμπλουτου αριστερού ζωγραφου Κώστα Τσόκλη ταξίδεψε στην εξωτική Ζανζιβάρη (το αφρικανικό νησί δίπλα στην Τανζανία, δεξιά όπως βλέπουμε την Αφρική στον χάρτη), Ενώ εκατομμύρια Έλληνες πεινάνε, θα δείτε την Μάγια Τσόκλη να φοράει το μπανιερό της, να μάς δείχνει το κακοφτιαγμένο γεροντίστικο κορμί της και να ρίχνει τις βουτιές της στον επίγειο Παράδεισο της Ζανζιβάρης, εις υγείαν των κορόϊδων των Ελλήνων φορολογουμένων που πληρώνουν την ΕΡΤ για να περνάνε μπέϊκα οι Αριστεροί...


http://www.youtube.com/watch?v=yHY2D-Zl8S8

Ανώνυμος είπε...

Λυπαμαι να μενουν ανθρωποι χωρις δουλεια, αν ομως το εν λογω καναλι εκλεινε οριστικα δε θα ηταν δα και καμια μεγαλη απολεια.