ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙΣ, JEFFRY.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ.
«Τα ‘μαθες τα νέα πατέρα; Προσκύνησα το ολοκαύτωμα»
Μιλάμε για την πρώτη επίσημη επίσκεψη Έλληνα πρωθυπουργού στο Ισραήλ, από τότε που ο Κώστας Μητσοτάκης προχώρησε το 1993 σε de jure αναγνώριση. Ο Παπανδρέου, απέδειξε για άλλη μια φορά πόσο υποτελής είναι η χώρα μας στα κελεύσματα της Νέας Τάξης και ότι από τον Οκτώβριο του 2009 και μετά, ξεπληρώνει γραμμάτια σε αυτούς που τον έφεραν στην εξουσία, προσδοκώντας την οικονομική αφαίμαξη της χώρας μας και τον περιορισμό της κυριαρχίας της.
Θερμό κλίμα
«Σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα στάθηκαν απέναντι στις κάμερες και τους δημοσιογράφους για την κοινή συνέντευξη Τύπου οι δύο πρωθυπουργοί με τον Ισραηλινό να ξεκινά αστειευόμενος “ακόμα προσπαθούμε να καταλήξουμε στο συμπέρασμα αν αυτό είναι το πρώτο επίσημο ταξίδι, ή όχι, ωστόσο το σίγουρο είναι ότι Ελλάδα και Ισραήλ έχουν πάρα πολλά κοινά, κοινά που ξεκινούν από αρχές και αξίες, τα οποία υφίστανται εδώ και καιρό και βασίζονται στις αρχές και τις αξίες, που διδαχθήκαμε από έναν άλλο πολιτισμό προερχόμενο από την Ελλάδα”».
Μόλις διαβάσατε το πως ξεκινά το ρεπορτάζ της από την επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού στο Ισραήλ, η συστημική ημερήσια εφημερίδα «Καθημερινή». Τα ανεκδιήγητα σχόλια του Ισραηλινού πολιτικού, περί «πολλών κοινών» (που τα είδε;), μπορεί να αφήνουν τους πάντες παγερά αδιάφορους, όχι όμως και η σημειολογία της επίσκεψης του Γιώργου Παπανδρέου στη χώρα-δήμιο των Παλαιστινίων, αλλά και η χρονική συγκυρία που επελέγη.
Ξεπληρώνει γραμμάτια
Μήνες μετά την ανήθικη κίνηση της ελληνικής κυβέρνησης να μη στηρίξει στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ την έκθεση του Νοτιοαφρικανού δικαστή Γκόλντουιν, που άφησε στην κυριολεξία άφωνο τον αραβικό κόσμο, ο Παπανδρέου, επισημοποιεί τη συνεργασία της κυβέρνησής του με την αιματοβαμμένη του Ισραήλ. Οι δηλώσεις του Παπανδρέου δεν έπεισαν κανέναν, ενώ αντίθετα έδωσαν την αίσθηση ότι ξεπληρώνονται γραμμάτια. Μάλιστα, το γεγονός ότι απηύθυνε πρόσκληση προς τον Ισραηλινό ομόλογό του να επισκεφθεί την Ελλάδα (πρόταση που εκείνος απεδέχθη), δείχνει και κάτι άλλο: ότι ο κΠαπανδρέου δεν έχει επαφή με την ελληνική πραγματικότητα… Η δε μετάβαση στα παλαιστινιακά εδάφη, μόνο ως «εξισορροπητική» μπορεί να χαρακτηριστεί.
Την κατάθεση στεφάνου και το άναμμα της φλόγας στο Μαυσωλείο του Ολοκαυτώματος, ακολούθησαν οι στερεότυπες δηλώσεις: «είναι δύσκολο να περιγράψεις τα συναισθήματα από την εμπειρία της επίσκεψης στο Μουσείο του Ολοκαυτώματος. Ποτέ ξανά ρατσισμός, ξενοφοβία, αντισημιτισμός. Έτσι βλέπουμε τη δημοκρατία. Σε αυτές τις αρχές η δημοκρατία στην Ελλάδα βασίζεται». Ακολούθησαν και άλλα «κολακευτικά» για τους Έλληνες Εβραίους. Και όλα αυτά τα «συμβολικά» καθ’ υπόδειξη της Νέας Τάξης, την ώρα που το Ισραήλ ετοιμάζεται, όπως όλα δείχνουν, να αναλάβει εκ νέου δράση κατά της Χεζμπολάχ…
antistasi
4 σχόλια:
Και οι ορθόδοξοι γιαχβεχριστιανοί υμνούν τους ελληνοκτόνους Μακκαβαίους κάθε 1η Αυγούστου...
Άντε και στην αγιοποίηση Θεοδόσιου-Ιουστινιανού-Σχολάριου-χούντας...
Τελικά το διαζύγιο του Ανδρέα ίσως να ήταν η μεγαλύτερη συμβολική αντιεξουσιαστική πράξη του. Βέβαια τα παιδιά του τότε τον είχαν μισήσει και αυτός τον είχε τον Γιωργάκη στο περιθώριο μέχρι που ήρθε ο "μεγάλος" Σημίτης (που επίσης τον είχε ο Ανδρέας του κλώτσου και του μπάτσου) και έκανε τον Γιωργάκη Υπ.Εξ. (ακόμη είναι μην το ξεχνάμε αυτό).
Ίσως τελικά ο Ανδρέας να ήταν μεγάλος Έλληνας αλλά δυστυχώς με Εβραία μάνα και Εβραία γυναίκα.
Ποιος ξέρει τι κάνουν ο Εβραίες στην οικογένεια. Μια φορά τόσο ο Γεώργιος όσο και ο Ανδρέας τις χώρισαν τις Εβραίες. Ο Γιωργάκης δεν κατάλαβε τίποτα, είναι λίγο ΑΜΕΑ.
Μπορεί κάποιος απ' αυτούς που έγραψαν/ανάρτησαν το άρθρο να μού πει πού το κακό ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός πήγε στο Ισραήλ; Και γιατί έπρεπε οπωσδήποτε να ακολουθήσει τους τριτοκοσμικούς δρόμους του αλήστου μνήμης πατέρα του, οι οποίοι δεν οδήγησαν πουθενά;
Σε διορθωνω, ο Ανθελληνας πρωθυπουργος.
Θα τον παρει ο διαολος και αυτον και τον ανθελληνα αδερφο του και θα τους
σηκωσει.
http://www.pare-dose.net/?p=3596
Νυχτα θα φυγουν, αν προλαβουν, οι καταραμενοι ξευτιλισμενοι σκατανθρωποι.
Το καζανι βραζει.
Δημοσίευση σχολίου