1-7-2010 Αποστολή πλαστών ηλεκτρονικών μηνυμάτων μέσω e-mail με σκοπό την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων.
ο χάκερ προσποιείται ότι είναι η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ. ένα από τα μηνύματα που έτυχε να λάβω
From: NATIONAL BANK [mailto:contact.center@nbg.gr]
Sent: --- July -- 2010 Το: -----
Subject: Account locked, action required
Χρηστη σας ειναι κλειδωμενο
Προσεξαμε οτι αντιμετωπiσατε προβληματα συνδεσης στο i-bank.
Μετα απο τρεις ανεπιτυχεiς προσπαθειες για να αποκτησετε προσβαση οτον λογαριασμο σας, το i-bank χρηστη εχει κλειδωθεi.
Αυτο εγινε για να εξασφαλiσει τους λογαριασμους σας και για την προστασiα ιδιωτικες πληροφορiες σας.
Παρακαλω συνδεθεiτε με το i τραπεζα και ακολουθηστε τα βηματα για τιν αποκατασταση της προσβασης του χρηστη
Internet Banking εiσοδος:
https://www.nbg.gr/wps/portal/LoginPageMap?loginPage=true
η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ενημερώθηκε για την αποστολή αυτών των κακόβουλων μηνυμάτων που χρησιμοποιούν το όνομά της και ενημερώνει τους πελάτες της για τα παρακάτω
INTERNET BANKING 02.07.2010
Αξιότιμε πελάτη,Το μήνυμα που λάβατε δεν απεστάλη από την Τράπεζά μας .
Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ενημερώνει το κοινό ότι βρίσκεται σε εξέλιξη αποστολή πλαστών ηλεκτρονικών μηνυμάτων μέσω e-mail με σκοπό την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων. Τα μηνύματα προέρχονται από κακόβουλους τρίτους (hackers) και ζητούν από τους χρήστες του διαδικτύου, μέσω συνδέσεως με ηλεκτρονική διεύθυνση που δεν έχει καμία σχέση με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, να καταχωρήσουν προσωπικά δεδομένα (κωδικούς, αριθμούς καρτών, προσωπικά στοιχεία).
Σε περίπτωση που πελάτες της Τράπεζας λάβουν το μήνυμα, παρακαλούνται να το διαγράψουν αμέσως. Βεβαιωθείτε ότι παραλαμβάνετε e-mail από το contact.center@nbg.gr αναζητώντας σε αυτό την ψηφιακή σήμανση (υπογραφή) που σας εγγυάται τον αποστολέα και το περιεχόμενο. Η Εθνική Τράπεζα δεν θα σας ζητήσει ποτέ και με κανένα τρόπο (τηλεφωνικώς, μέσω e-mail ή οποιοδήποτε άλλο μέσο επικοινωνίας) τους κωδικούς σας User ID & Password. Μην απαντάτε σε e-mail που σας ζητούν προσωπικά σας στοιχεία. Διαγράψτε τα αμέσως. Σε περίπτωση που έχετε ήδη απαντήσει σε τέτοιου είδους μήνυμα και έχετε συμπληρώσει στοιχεία σας, επικοινωνήστε άμεσα με την 24ωρη τηλεφωνική υπηρεσία της Τράπεζας (Help Desk) στα τηλέφωνα: 18 18 18 ή +30 210 48 48 48 4 και μη χρησιμοποιήσετε το Internet Banking της Τράπεζας πριν έλθετε σε επικοινωνία με τα παραπάνω τηλέφωνα.
Μην παρασύρεστε από συνδέσμους (links) που πιστεύετε ότι θα σας οδηγήσουν σε site της Εθνικής Τράπεζας. Πάντα πληκτρολογείτε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας μόνοι σας (www.nbg.gr) και όχι μέσω σύνδεσης (link) που πιθανόν σας σταλεί μέσω e-mail ή δημοσιεύεται σε ιστοσελίδες άλλων εταιρειών, μηχανών αναζήτησης κλπ.
Προστατεύστε τον υπολογιστή σας με προγράμματα antivirus και antispyware και φροντίστε για την συχνή ενημέρωσή τους με τις τελευταίες εκδόσεις. Σε περίπτωση που έχετε ήδη απαντήσει σε τέτοιου είδους πλαστό μήνυμα και έχετε συμπληρώσει τα παραπάνω στοιχεία, παρακαλούμε: Να επικοινωνήσετε άμεσα με το τηλεφωνικό κέντρο της Τράπεζας (Help Desk) στα τηλέφωνα: 210-4848484 ή 181818. Σας διαβεβαιώνουμε ότι η Τράπεζα φροντίζει διαρκώς για την ασφάλεια των Συστημάτων της και των Υπηρεσιών που προσφέρει. Στην περίπτωση που παραλάβετε κάποιο άλλο μήνυμα παρακαλούμε να μας το προωθήσετε εκ νέου! Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Με εκτίμηση,
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Διεύθυνση Ηλεκτρονικών Εργασιών & Εναλλακτικών Δικτύων (021)
Υποδιεύθυνση Υποστήριξης Contact Center (021-52-Γ)
Τηλ. επικοινωνίας : 210 4806750 / επιλογή 4 (διεπ. 76750 / 4)
Φαξ : 210 4806865 (διεπ. 76865)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου