Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ!

Ξεκίνησα να διαβάζω τα διάφορα blogs πριν εφτά μήνες. Το πρώτο συναίσθημα που αποκόμισα ήταν υπέρμετρος ενθουσιασμός· δεν ήμουν ο μόνος «ακροδεξιός – εθνικιστής» όπως με χαρακτήριζαν τα ΜΜΕ και οι «σώφρονες» πολιτικοί μας, υπήρχαν και άλλοι και μάλιστα πολλοί. Οι απόψεις και οι παραινέσεις ξεσηκωτικές, οι πληροφορίες για σκάνδαλα και για ενέργειες προδοτικές, άπειρες. Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, ανυπομονούσα να συμμετάσχω στην κοινωνική αντίδραση – επανάσταση που διαφαινόταν στον ορίζοντα. Δυστυχώς όμως, η μία προδοσία διαδεχόταν την άλλη, και παρόλο που οι αναγνώστες των blogs αυξάνονταν γεωμετρικά, το ίδιο αποτέλεσμα· καναπές.

Τον ενθουσιασμό μου διαδέχτηκε η πίκρα. Πίκρα γιατί δεν αντιδρώ, γιατί φοβάμαι για τα λεφτουδάκια μου και για τη δουλίτσα μου, πίκρα γιατί δε βρίσκω το κουράγιο να σηκώσω ένα «στειλιάρι και να μετρήσω τα πλευρά και των τριακοσίων βολευτών» που έλεγε και η γιαγιά μου. Και δυστυχώς, όσο διάβαζα, τόσο με έπιανε κατάθλιψη, επηρεάζοντας αρνητικά τον περίγυρό μου. Η θλίψη με τη σειρά της έγινε οργή, οργή την οποία ίσως η γυναίκα μου να μπορεί να καταλάβει, δεν ισχύει όμως το ίδιο για τα νηπιακής ηλικίας παιδιά μου, που απορούν γιατί ο μπαμπάς δε γελάει και δεν παίζει μαζί τους.

Και ξαφνικά ……… ΒΑΡΕΘΗΚΑ. Συγνώμη κύριοι αλλά μας κουράσατε. Εξηγούμαι· σε κάθε blog υπάρχουν κάποιοι τακτικοί αρθρογράφοι – αναλυτές, οι οποίοι χαίρουν εκτιμήσεως από τους περισσότερους αναγνώστες. Κάποια κείμενα διαβάζονται και σχολιάζονται περισσότερο, μόνο και μόνο από το όνομα ή το ψευδώνυμο που τα υπογράφει. Αυτό λοιπόν που περιμένω πλέον, είναι να δω έναν από αυτούς να γράψει μόνο δύο αράδες· «αύριο θα κατέβω στο Σύνταγμα κρατώντας ένα πλακάτ.


Θα παραμείνω εκεί, έστω και μόνος μου, για όσο χρειαστεί, μέχρι να φύγει και το τελευταίο λαμόγιο από τη βουλή. Θα περιμένω να έρθει ο δεύτερος, ο τρίτος, ο χιλιοστός με τα δικά τους πλακάτ, τα δικά τους συνθήματα».

Δώστε μου με αυτό τον τρόπο το δικαίωμα να ελπίζω και την υποχρέωση να συμμετάσχω. Δώστε μία διέξοδο στην οργή μου. Δεν χρειαζόμαστε άλλους αναλυτές, χρειαζόμαστε έναν μπροστάρη, έναν Πρωτεσίλαο (Ιλιάδα, θυσιάστηκε πηδώντας πρώτος από το καράβι, γνωρίζοντας ότι ο πρώτος θα σκοτωθεί).

Με τιμή και με την ειλικρινή μου συγνώμη αν σας μετέφερα την πίκρα μου.

Σουηδός

3 σχόλια:

Unknown είπε...

καλημερα φιλε
ολα χανοντε πριν καν αρχησουν, μην περιμενεις κανεναν. οσες φορες προσπαθησα να σηζητησω λυσεις μεσο πραξεων "και οχι το πως θας τους γαμαγα ολους ΑΝ ειχα το στιλιαρη του Λεωνιδα ΑΝ αυριο εσκαγαν μυτη εξωγηινοι και ΑΝ , ΑΝ Αν..." ειδα οτι ολοι ειναι χαμενος χρονος.

πατα το σχολιο για να το δεις ολο το σχολιο
http://www.filoumenos.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1349:stoa-stin-athina-se-teleti-me-fanera-simeia-pseydo-thriskeytikotitas-&catid=40:2009-07-27-00-16-54&Itemid=69

Λυση υπρχει ακομα και τωρα, ναιφιλε ακομα και αυτην την στιγμη, και αυτην δεν περιλαμβανει ολους αυτους που σε κουρασανε, αυτοι ειναι χαμενα κορμια και σαν τετοιοι θα χαθουνε,

ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ είπε...

ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...ΣΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ...ΓΙΝΑΜΕ ΔΥΟ ΛΟΙΠΟΝ!
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ,ΟΙ ΜΙΣΕΣ ΝΑ ΗΤΑΝΕ,ΘΑ ΗΤΑΝΕ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΕΣ ΗΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΟΡΓΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΛΕΟΝ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΛΛΟ ΤΟ "ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ" ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ Η ΛΕΞΗ,ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΣ ΚΑΙ ΨΙΘΗΡΙΣΤΕΣ,ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΔΩ ,ΣΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΜΑΣ ΑΡΑΧΤΟΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ...ΟΡΙΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ,ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ...ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΝΑ Η ΔΙΨΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΤΑΜΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΔΕΡΦΙΑ!!!

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ είπε...

Δεν νομιζω να γινουμε χειμαρος, αλλα αυτο μην σε αποκαρδιωνει. Οι ποιο πολοι θα αρκεστουν στο κουτσομπολιο και τα παραπονα του ποσο κριμα ειμαι και ο λαος θα ξεσηκωθει "ο λαος.. δηλαδη καποιος αλλος και οχι εγω" οσο για τους διαφορους ευσηνηδιτους μπλογκερς που λογικα θα επρεπε να αποτελουν ενα αριστο υλικο για τετοια ενχηρηματα, ως κομπουτεροπεχτες θα αρκεστουν στην μαστουρα που προσφερει το Warkraft και αλλα παιχνιδια .
Η αληθεια ειναι οτι ειμαστε μεσα στην φακα, η φακα αυτη οπως πλεον γνωριζουμε φτιαχτηκε σε βαθος υπερβατικου χρονου και γι'αυτο φανταζει αδυνατο καποιος να την γλιτωσει απο αυτην. τοσο αδυνατο που αργα η γρηγορα ολοι θα δεχτουν και συνηδιτα πλεον να ζουν με αυτην
Η λυση που κατεληξα μετα απο πολλυ σκεψη και που μπορει να υλοποιηθει απο μια χουφτα ανθρωπους "δεν νομιζω να μαζευτουμε παραπανω" ειναι "υπερβατικη και στηριζετε κυριως στην τεχνολογια και σε αρχαια-νεα δημοκρατικη κοινωνικη δομη, αυτη η λυση δεν θα εχει σχεση με την υπολοιπη Ελληνικη κοινωνια, δεν θα την επηρεασει πουθενα και δεν θα της ζητησει τιποτα. Τετοια ειναι η λυση που προτινω και καταπιανομαι.
Το δυσκολο ειναι να εντοπισουμε αυτους τους λιγους ακομα που υπαρχουν καπου εκει εξω που ΝΑΙ θελουν να κανουν κατι που ΝΑΙ δεν διαπραγματευωντε την ελευθερια τους και που ΝΑΙ δεν ειναι ουτε τεμπεληδες, ευτε βολεψιματακηδες και ουτε φοβιτσιαρηδες.
Να μαζευτουμε αυτοι οι λιγοι να πουν οσοι εχοουν λυσεις τις γνωμες τους, να αποφασισουμε ποια λυση θα ακολουθησουμε και τελος γι'αυτην να συνεχισουμε..
παρε το e-mail μου soulioths@gmail.com