Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΚΑΤΟΧΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

Φίλοι συναναγνώστες επειδή κοντεύει να μου στρίψει εντελώς, πειτε μου:
Μόνο εγώ ακούω κάθε μέρα σε παρέες για επιθέσεις σε γυναικες με σκοπό το βιασμο η τη ληστεία;


Μόνο στη δική μου αδερφή-ανιψιά-γυναίκα την εχει πέσει ανώμαλος στο δρόμο νωρίς και οχι αργά το βραδυ;

Μόνο δικοί μου φίλοι έχουν φάει ξύλο στο δρόμο;
Μονο στη δική μου πολυκατοικία φοβούνται οι κοπέλες να γυρίσουν μετά τις 9 και κοίτα που ΄φτασα να χαίρομαι που ζω σε πολυκατοικία και όχι πουθενά με κήπο.
Τι θα γινει επιτέλους;

Λείπει η γυναίκα μου, χτυπάει το τηλέφωνο και με πιάνει κρίση ότι κάτι της κάνανε.
Και όλη μου η παρέα το ίδιο συζητάει τους τελευταίους μήνες.

Τι να κάνουμε, να φορτώσουμε τις γυναίκες, τις κόρες και τις αδερφές μας όλες μαζί να τις στείλουμε πίσω στα χωριά και να τους στέλνουμε λεφτά να ζουν με ασφάλεια;
Oχι οτι δε γίνονται και στην επαρχία αυτά αλλά εδώ η Αθήνα πλέον θυμίζει εποχές χούντας και κατοχής να κυκλοφορεί γυναίκα μόνη της το βράδυ.
Δεν ήταν έτσι πριν κανα χρόνο τόσο πολυ ρε παιδιά.

Σας αφήνω τώρα, να τηλεφωνήσω στη συνάδελφο που για να της κλέψουνε την τσάντα τη σέρνανε δέκα λεπτά με μηχανάκι κάτι αλήτες και ευτυχώς δεν έμεινε ανάπηρη.

Κυρίες, και μέσα αλλά κυρίως έξω από το αμάξι σας, προσοχή.

Και όσες δεν οδηγείτε να τρέξετε να μάθετε αλλιώς μη γυρνάτε μόνες σας το βράδυ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΟΥ ΨΗΦΑΤΕ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΧΕΤΕ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΣΑΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΑΣ Η ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να αρχίσουμε να κουβαλάμε όλοι οι Έλληνες tasers (όπλα ηλεκτρισμού) και CS Spray. Γνωρίζει κανείς το νομικό πλαίσιο στην Ελλάδα; Γνωρίζω ότι πχ. στη Γαλλία η αγορά CS Spray είναι νόμιμη, άρα θα μπορεί κανείς να το αγοράσει από το γαλλικό ίντερνετ. Αντίθετα στην Αγγλία είναι όλα παράνομα.

πχ. δείτε εδώ
http://www.personalarms.com/
αλλά είναι Αμερική, και εκεί οι νόμοι είναι διαφορετικοί.