Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Τάσος Χατζηπαράσχου: Κουρελόπανο η γαλανόλευκη για επαγγελματίες επαναστάτες

Tην περασμένη Δευτέρα, η νεοεμφανισθείσα οργάνωση πατριωτών εργαζομένων «Ελληνική Γροθιά» κάλεσε τους Έλληνες πατριώτες να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, σ' ένα μπλοκ που ως μοναδικό του σύμβολο θα είχε την ελληνική σημαία.

Η οργάνωση ήθελε με αυτόν τον τρόπο να δείξει την αντίθεσή της, αφενός στο μνημόνιο του ΔΝΤ και αφετέρου στο καπέλωμα των λαϊκών κινητοποιήσεων από την αριστερά και το παρακράτος των Εξαρχείων.

Την Τρίτη, στο μπλοκ της «Ελληνικής Γροθιάς» συσπειρώθηκαν γύρω στα τριάντα άτομα, αριθμός μικρός για το σύνολο ενός τέτοιο συλλαλητηρίου αλλά μεγάλος για ένα τέτοιο εγχείρημα. Ανάμεσα στους συγκεντρωθέντες, εργαζόμενοι ανήκοντες είτε στην ΓΣΕΕ είτε στην ΑΔΕΔΥ, με την ελληνική σημαία στο χέρι αποτέλεσαν για πρώτη ίσως φορά μία τάση υπερκομματική και αδέσμευτη, μακριά από μικροπολιτικά συμφέροντα και κομματικά παραμάγαζα.

Αυτό, όπως ήταν και αναμενόμενο, ενόχλησε πολλούς, χωρίς όμως εν τέλει να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα. Εκείνο που εξόργισε όμως κάποιους ολίγους αλλά και πολύ επικίνδυνους, ήταν οι ελληνικές σημαίες.

Μία ομάδα αριστεριστών και αναρχικών επετέθη στο μπλοκ, διαλύοντάς το, αλλά και τραυματίζοντας αρκετά από τα μέλη της ομάδος, τα οποία αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν.

Στα όπλα των άνανδρων κατ' επάγγελμα «επαναστατών» της αντίδρασης, ξεχώρισαν σφυριά, σκεπάρνια και ρόπαλα. Ανάμεσα στα θύματα, της ηρωικής αν μη τι άλλο ομάδας, ήταν και το μέλος της Κ.Ε. του ΔΗΚΚΙ, Τάσος Χατζηπαράσχου, ο οποίος όμως μέσα στην ατυχία του στάθηκε τυχερός. Το πώς, μας το λέει ο ίδιος στην συνέντευξη που μας παραχώρησε.

συνέντευξη στον Παναγιώτη Δούμα

Κύριε Χατζηπαράσχου, πείτε μας, σας παρακαλώ κατ' αρχάς, τους λόγους, για τους οποίους παρευρεθήκατε στο συλλαλητήριο των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΗ, στις 29 Ιουνίου.
Για τους λόγους που ήταν όλοι εκεί. Την δήθεν οικονομική κρίση και την καταλήστευση του λαού.

Τι εννοείτε «δήθεν» οικονομική κρίση;
Είναι μία κρίση, την οποία έχουν προκαλέσει εντέχνως, μειώνοντας την αγροτική παραγωγή και εισάγοντας ανθρώπους, οι οποίοι μοιράζονται με τους Έλληνες τον πλούτο της χώρας. Ένα μπλοκ με γαλανόλευκες, σαν κι αυτό που οργάνωσε η «Ελληνική Γροθιά», σε μία διαδήλωση, όπου συνήθως κυριαρχεί το κόκκινο... Πρόκειται μάλλον για πρωτόγνωρο φαινόμενο, δεν νομίζετε;
Όχι, δεν νομίζω. Την δεκαετία του '70, το μπλοκ του ΚΚΕ Εσωτερικού και σήμερα ΣΥΡΙΖΑ στις πορείες κατέβαινε με τον επικεφαλής του να κρατά την ελληνική σημαία. Σήμερα, τους βλέπουμε όχι μόνον να μην την κρατάνε, αλλά και να την κυνηγάνε. Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Δεν είναι λίγο ανορθόδοξο το εγχείρημα; Τι μπορεί να πετύχουν μια χούφτα πατριώτες εργαζόμενοι σε ένα τεράστιο και καπελωμένο από το ΠΑΜΕ και άλλες αριστερές οργανώσεις συλλαλητήριο;
Αφενός, αυτοί που παριστάνουν τους αριστερούς δεν είναι αριστεροί. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι όμως, είναι πατριώτες. Δεν ήταν παράλογο ούτε παράδοξο σε μία εργατική κινητοποίηση να υπάρχουν και ελληνικές σημαίες, αφού η ελληνική κυβέρνηση μας έχει παραδώσει άνευ όρων στο ξενόφερτο ΔΝΤ. Τι πιο λογικό, σαν μορφή αντίδρασης να κατεβαίνεις με ελληνικές σημαίες όταν σε παραδίδουν στους ξένους κατακτητές;

«Κουρελόπανο» η ελληνική σημαία

Λογικό, αλλά και τολμηρό όπως απεδείχθη. Πώς ξεκίνησε το επεισόδιο; Σας ζητήθηκε από κάποιους να αποχωρήσετε;
Ο Κωνσταντίνου, γνωστός για την ανθελληνική του δράση και για την καθημερινή προσπάθειά του να γιγαντώσει τον ρατσισμό που οι ίδιοι Έλληνες βιώνουν, υπό τον μανδύα του αντιρατσισμού, μας πλησίασε και μας απείλησε ότι αν δεν αποχωρήσουμε «μαζί με τα κουρελόπανά μας», θα μας γ... την Παναγία. Εμείς του απαντήσαμε ότι το λάβαρο των εργαζομένων Ελλήνων είναι η ελληνική σημαία και έχουμε δικαίωμα να διαδηλώνουμε με αυτήν. Μετά από λίγο εμφανίσθηκαν τα γνωστά παιδάκια, οπλισμένα με σφυριά, σκεπάρνια και ρόπαλα καμουφλαρισμένα ως σημαίες και μας επιτέθηκαν απρόκλητα. Πώς θα περιγράφατε πολιτικά αυτούς που σας επετέθησαν; Άλλοι μιλούν για αγνώστους νεαρούς, ενώ εσείς μιλήσατε για ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Εν τέλει τι ήταν;Ήταν οι γνωστοί-άγνωστοι «μπαχαλάκηδες» που όλοι γνωρίζουμε, μαζί με άτομα που είχαν στερεωμένα στην πλάτη τους πλακάτ του ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Οι άνθρωποι αυτοί, όπως δείχνουν τα πράγματα, είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία, όχι μόνον με σκοπό να διαλύουν τις λαϊκές κινητοποιήσεις, αλλά και να κτυπήσουν ανθρώπους, οι οποίοι ξεφεύγουν μέσα από τα πλαίσια που αυτοί με την συμμορία τους επιβάλλουν. Δηλαδή, όποιος έχει διαφορετικό αίτημα, το οποίο προσβάλλει ευθέως τις κινήσεις της πλουτοκρατίας, δέχεται επίθεση από αυτήν την συμμορία.

Σας προστάτευσε καθόλου η αστυνομία κατά την διάρκεια της επιθέσεως που δεχθήκατε;
Όχι, και δεν είναι δυνατόν να μας προστατεύσει η αστυνομία. Η λαϊκή κινητοποίηση αυτοπροστατεύεται και σε αυτήν μέσα δεν έχει καμμία δουλειά η αστυνομία. Η τήρηση της τάξης σε λαϊκή κινητοποίηση είναι δουλειά του λαού. Ο λαός όμως δεν σας προστάτευσε...
Είναι τέτοια η τρομοκρατία που ασκεί αυτή η συμμορία, η οποία δυστυχώς, υποστηρίζεται από την ανοχή των διοργανωτών και κατά συνέπεια, οι εργαζόμενοι, που είναι και οικογενειάρχες, δεν μπορούν να έρθουν σε συμπλοκή με τέτοιες συμμορίες. Αφού οι διοργανωτές επιτρέπουν τις επιθέσεις εντός της πορείας από αυτήν την συμμορία, ο λαός που συμμετέχει σε αυτήν δεν έχει πολλές δυνατότητες. Παρ' όλα αυτά, κάποιοι κινητοποιήθηκαν να μας υποστηρίξουν.

Θεωρείτε ότι η επίθεση που εδέχθη το πατριωτικό μπλοκ εργαζομένων θα αποθαρρύνει ανάλογες ενέργειες στο μέλλον;
Όχι, δεν πιστεύω κάτι τέτοιο. Ενέργειες τέτοιου τύπου, έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν ότι δυναμώνουν το εργατικό και λαϊκό κίνημα, το οποίο δεν ανήκει σε κανένα κόμμα. Πολύ δε περισσότερο, σε σέχτες ή σε ομαδούλες. Και σε τελική ανάλυση, το λάβαρο του Έλληνα εργαζόμενου, τη στιγμή που η χώρα παραδίδεται στην ξένη επικυριαρχία του ΔΝΤ δεν μπορεί να είναι τίποτε άλλο παρά η ελληνική σημαία. Άλλωστε, το μοναδικό αλλά και πανίσχυρο σημείο συνοχής ενός λαού είναι τα κοινά του βιώματα κάτω από την σημαία του. Μόνο λοιπόν κάτω απ' τη σημαία μπορούμε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε ως ελληνικός λαός.

Με το διαβατήριο στην τσέπη, έτοιμοι ακόμη και για φόνο;

Στο πρόσωπο κάποιου Ιωάννη Πετράτου-Μπατζακίδη, αναγνωρίσατε έναν από τους φυσικούς αυτουργούς του τραυματισμού σας. Πώς τον αναγνωρίσατε;
Δεν ήταν απλά τραυματισμός. Ήταν δολοφονική επίθεση. Ο Θεός όμως, αγαπά τον κλέφτη, αγαπά και τον νοικοκύρη. Έτσι, από κάποιον από τους συμμετέχοντες στην επίθεση εναντίον μου έπεσε ένα τσαντάκι, το οποίο μάζεψα, όταν αυτοί είχαν απομακρυνθεί. Λίγα λεπτά μετά, κτύπησε ένα τηλέφωνο, το οποίο βρισκόταν μέσα στο τσαντάκι και ο καλών ήταν η μητέρα του ιδιοκτήτη, η οποία με ενημέρωσε ότι τον λένε Γιάννη και ότι θα τον ειδοποιούσε να επικοινωνήσει μαζί μου για να το παραλάβει. Εγώ απομακρύνθηκα από το Σύνταγμα και μετά από λίγο, το τηλέφωνο ξανακτύπησε και ήταν κάποιος που ισχυρίσθηκε ότι ήταν ο ιδιοκτήτης και ότι ήταν «ανάρχας - σύντροφος». Μου ζήτησε να συναντηθούμε στο Σύνταγμα για να του δώσω τα πράγματά του. Όταν του είπα ότι εγώ δεν είμαι «ανάρχας», κατάλαβε ότι είμαι το θύμα του και με παρακάλεσε να του παραδώσω την κάρτα SIM του κινητού και το διαβατήριο που είχε μέσα στο τσαντάκι. Επειδή από τα λεγόμενά του κατάλαβα, ότι δεν πρόκειται για κάποιον απλό αναρχικό αλλά για κάτι πιο «περίεργο», δεν είχα καμμία διάθεση να έρθω σε επαφή ξανά μαζί του και γι' αυτό αποφάσισα να παραδώσω το τσαντάκι στην αστυνομία ως αποδεικτικό στοιχείο της δολοφονικής επιθέσεως εναντίον μου. Στο τμήμα επιβεβαιώθηκαν οι υποψίες μου, λόγω του διαβατηρίου, των εισιτηρίων για Ανατολική Ευρώπη και της κάρτας μέλους καζίνο της Βουδαπέστης, ενώ και ένα κλειδί για ασανσέρ που είχε για άμεση χρήση, περασμένο σε μία μεγάλη αρμαθιά με κλειδιά, εγείρει την φαντασία, αφού τα φρεάτια των ασανσέρ είναι προσφιλείς κρυψώνες για πρόσωπα και ύποπτα αντικείμενα.

Πώς εξηγείτε την κατοχή διαβατηρίου σε διαδήλωση, αλλά και τις κάρτες από καζίνο που βρέθηκαν στο τσαντάκι του εν λόγω κυρίου;
Το διαβατήριο σε μία διαδήλωση από μόνο του, ενώ υπήρχε και άδεια οδηγήσεως που θα αρκούσε για την ταυτοποίηση, είναι ύποπτο. Ένα διαβατήριο μπορεί να είναι χρήσιμο μόνον σε ανθρώπους, που στόχο έχουν βίαιες ενέργειες που εγκυμονούν ακόμη και ανθρωποκτονία. Αν με σκότωνε, ο επόμενος σταθμός του θα ήταν το αεροδρόμιο.

elkosmos

Διαβάστε ακόμα:

Η ΠΕΜΠΤΗ ΦΑΛΑΓΓΑ ΤΟΥ ARISTEROANARXIKOU ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΠΑΕΙ ΚΑΖΙΝΟ, ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑ ΟΣΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ.ΤΥΧΑΙΟ;

Καζινόβιοι «αναρχικοί» οι δράστες της χθεσινής δολοφονικής επίθεσης

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλο ενδιαφέρον αλλοδαπών να ψηφίσουν στις εκλογές(και να γαμ...ουν τους ελληνες...αλλωστε σε λιγο δεν θα πηγαινουν οι ελληνες και θα παραδωσουν την χωρα στους αναπληρωματικους τους.. )

Με γρήγορο ρυθμό προχωρεί η κατάρτιση των εκλογικών καταλόγων των ομογενών και των νομίμως διαμενόντων υπηκόων τρίτων χωρών για την ανάδειξη των δημοτικών αρχόντων που θα γίνει την Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010.

Όπως έγινε γνωστό, στην περιοχή της Τροιζηνίας υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον αλλοδαπών, ιδίως Αλβανών, να ψηφίσουν. Η δε προσέλευση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών είναι εντυπωσιακή προκειμένου να πάρουν, μέσω του Υπουργείου Δικαιοσύνης, πιστοποιητικό ποινικού μητρώου από την πατρίδα τους, που μαζί με τη βεβαίωση νόμιμης διαμονής στην Ελλάδα θα εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους.

Δικαίωμα ψήφου έχουν αφού έχουν συμπληρώσει το δέκατο όγδοο (18ο) έτος της ηλικίας τους.

Και δεν έχουν καταδικαστεί τελεσίδικα για έγκλημα η καταδίκη για το οποίο συνεπάγεται, κατ’ αντιστοιχία με τους Έλληνες πολίτες, την αποστέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων σύμφωνα με τα άρθρα 59 και 60 του Ποινικού Κώδικα.

Κάποιοι από τους αλλοδαπούς που θα γραφτούν στους εκλογικούς καταλόγους, θα μπορούν να είναι και υποψήφιοι για εκλογή, χωρίς να υπάρχει περίπτωση να τους το αποκλείσει κανένας
(παρα μονον μια επανασταση...)