
Οι καταχωρήσεις, 6 συνολικά τον αριθμό, όπως παραδέχονται οι ίδιοι http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_4711.html, τους απέφεραν 24.000 Ευρώ (!), 4.000 Ευρώ ανά τεύχος, ποσό που εισπράττει για μια σελίδα (χωρίς το αγγελιόσημο και το ΦΠΑ) μια κυριακάτικη εφημερίδα.
Όλα αυτά τα λένε με την λογική του ότι στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις και την ώρα που κυκλοφορούν φήμες από ανθρώπους του χώρου ότι το πραγματικό έσοδο από την MARFIN ήταν 20.000 Ευρώ ανά διαφήμιση.
Σύνολο δηλαδή 160.000 Ευρώ…

Α) Ο Μ. Τρεμόπουλος είπε ψέμματα σε πρόσφατη συνέντευξη ότι το κόμμα του δέχεται μόνο μέχρι 12.000 Ευρώ τον χρόνο από κάθε πρόσωπο (http://panosz.wordpress.com/2009/05/04/ecogreens-23/)
Β) Και χειρότερο: Στο blog της καλύβας, όπου γίνεται όλη η συζήτηση των Οικολόγων Πράσινων, κάποιος «από μέσα» (http://panosz.wordpress.com/2009/05/04/ecogreens-23/#comment-59072), λέει ότι όλες οι εκστρατείες βγαίνουν μόνο με 30.000-40.000 Ευρώ. Αν συσχετίσουμε αυτή την δήλωση με όσα είπε ο υποψήφιος ευρωβουλευτής Χρυσόγελος στον Λαζόπουλο, ότι δηλαδή οι Οικολόγοι Πράσινοι κάνουν μια "φθηνή" καμπάνια 150.000 Ευρώ, προκύπτει το μέγα ερώτημα ΠΟΥ τα βρήκαν τα «φθηνά» 150.000 Ευρώ, όταν δεν έχουν κρατική χρηματοδότηση και η χρηματοδότηση από τους Πράσινους Ευρώπης κυμαίνεται περί τα 20.000 Ευρώ ετησίως.

Η.Η.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου