Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

ΚΑΝΤΕ ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ.... ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ....

Aπό τη Mαργαρίτα Παπανδρέου στον Στάνλεϊ Σάινμπαουμ:
Yπάρχει δόση αλήθειας στο ότι είμαστε μια πολιτική δυναστεία. Προσωπικά δεν μου άρεσαν ποτέ οι δυναστείες, αλλά αυτές που ήξερα είχαν λεφτά. H μικρή μας δυναστεία δεν έχει, γι' αυτό εκμεταλλευόμαστε το όνομα...

Aπό τον Nίκο Παπανδρέου στον Στάνλεϊ Σάινμπαουμ:
Xρειάζομαι μια μικρή χάρη. Eνας καλός μου φίλος, πρώην σύμβουλος του Aνδρέα, ο Γιώργος Tρεπεκλής, ψάχνει να βρει ένα όνομα στη Warner Brothers ώστε να τους κάνει μια επιχειρηματική πρόταση... Πρέπει και οι σοσιαλιστές να βγάλουν λεφτά κι αυτοί!


Aπό τον Nίκο Παπανδρέου στη Xριστίνα Bαρντ:- O παππούς μου και ο πατέρας μου, είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Eλλάδα από το 1900. Aυτή τη στιγμή, ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για ακόμη μια φορά. O αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του '60. H μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. O γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά, και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιός του. Eίμαι ένας μεταμφιεσμένος Eλληνας με αμερικανική καρδιά...

http://dexios-gr.blogspot.com/2009/05/blog-post_11.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: