Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Ξεκίνησε η…δικαίωσή μου;


 Του καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου


     Πριν καν «στεγνώσει» το συμβολικό μελάνι του άρθρου μου στα blogs διαβάζοντας το παρακάτω απόσπασμα από την αγόρευση στη Βουλή του συμπολίτη μου κ Βενιζέλου, Αντιπροέδρου της  «Συγκυβέρνησης» (ΠΑΣΟΚ – ΝΔ, χωρίς ΛΑΟΣ) και Υπουργού Οικονομικών (στο προσωπικό του ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο), που αφορά στον κ Σαμαρά ειλικρινά ξαφνιάστηκα με αυτό που μοιάζει ως απαρχή της… δικαίωσής μου!

“…..H βαθύτερη αιτία για την οποία οι εταίροι  μας είναι δύσπιστοι και ζητούν προαπαιτούμενες ενέργειες και νέες προαπαιτούμενες ενέργειες και δεσμεύσεις και ξανά δεσμεύσεις είναι γιατί δεν έχουν εμπιστοσύνη σε αυτά που λέει ακριβώς ο κ. Σαμαράς. Δεν πείθονται ότι μπορεί αυτή η συνεχής παλινωδία, η αμφιθυμία, η αβεβαιότητα, η απροσδιοριστία, η συνεχής αλλαγή στρατηγικών γραμμών και επιλογών να διασφαλίσει το μέλλον της χώρας….”

    Σας θυμίζω το άρθρο μου με τον τίτλο «Παρανοϊκό σενάριο ιδιοφυίας & πολιτικής μαγκιάς;» και σας καλώ να ρίξετε μια ματιά…


Δεν υπάρχουν σχόλια: