Μεγάλη Παρασκευή και τα καταστήματα άνοιξαν μετά της 1 το μεσημέρι.
Με εξαίρεση βέβαια τα Σούπερ Μάρκετ που ξεκίνησαν από τις 8 το πρωί, και οι περισσότεροι υπάλληλοι, θα ξεμπερδέψουν ξεθεωμένοι μετά της 9 το βράδυ.
Την συμπάθειά μας όμως κερδίζουν οι φουκαράδες ταμίες της Γαλλικής Πολυεθνικής αλυσίδας Καρφούρ, που εφάρμοσε (σε μερικά καταστήματα) νέα απάνθρωπη μέθοδο, για εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους υπαλλήλους των ταμείων. Πρόκειται για την τακτική της ενιαίας σειράς όπου με ...
ηλεκτρονικό σύστημα οι πελάτες κατευθύνονται στο επόμενο διαθέσιμο ταμείο, που τους εξυπηρετεί μόλις ολοκληρώσει ο προηγούμενος καταναλωτής.
Οι αθεόφοβοι και ανελέητοι όμως διευθυντάδες του Carrefour, για να πιέσουν το προσωπικό να δουλεύει ακόμα ταχύτερα, έχουν βάλει μια "προϊσταμένη" στην αρχή της σειράς, που παρακάμπτοντας το ηλεκτρονικό σύστημα, " σπρώχνει" τους πελάτες προς τα ταμεία, πολύ πριν τελειώσει ο προηγούμενος.
Το αποτέλεσμα είναι να συνωστίζονται και να μπερδεύουν τα ψώνια τους στο πάγκο οι πελάτες, που πριν ακόμα τα βάλουν στις πλαστικές τσάντες , καταφθάνουν τα προϊόντα του επόμενου.
Το χειρότερο είναι ότι υπό αυτή την ασφυκτική πίεση , δεν μπορεί κανείς να ελέγξει τι χτυπά το ταμείο, και το κλασικό κόλπο - παραπλάνηση με άλλη τιμή στο ράφι , και υψηλότερη στο ταμείο, περνά απαρατήρητο από τα θύματα.
Συμβουλή λοιπόν στους συμπολίτες αφενός να μη δέχονται το σκανάρισμα των προϊόντων τους πριν ο προηγούμενος πελάτης απομακρυνθεί με τα ψώνια του, αφετέρου να μην ξεσπούν στις κοπέλες του ταμείου, γιατί η δουλεία τους είναι χειρότερη από κουπί σε μεσαιωνική γαλέρα...
Με εξαίρεση βέβαια τα Σούπερ Μάρκετ που ξεκίνησαν από τις 8 το πρωί, και οι περισσότεροι υπάλληλοι, θα ξεμπερδέψουν ξεθεωμένοι μετά της 9 το βράδυ.
Την συμπάθειά μας όμως κερδίζουν οι φουκαράδες ταμίες της Γαλλικής Πολυεθνικής αλυσίδας Καρφούρ, που εφάρμοσε (σε μερικά καταστήματα) νέα απάνθρωπη μέθοδο, για εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους υπαλλήλους των ταμείων. Πρόκειται για την τακτική της ενιαίας σειράς όπου με ...
ηλεκτρονικό σύστημα οι πελάτες κατευθύνονται στο επόμενο διαθέσιμο ταμείο, που τους εξυπηρετεί μόλις ολοκληρώσει ο προηγούμενος καταναλωτής.
Οι αθεόφοβοι και ανελέητοι όμως διευθυντάδες του Carrefour, για να πιέσουν το προσωπικό να δουλεύει ακόμα ταχύτερα, έχουν βάλει μια "προϊσταμένη" στην αρχή της σειράς, που παρακάμπτοντας το ηλεκτρονικό σύστημα, " σπρώχνει" τους πελάτες προς τα ταμεία, πολύ πριν τελειώσει ο προηγούμενος.
Το αποτέλεσμα είναι να συνωστίζονται και να μπερδεύουν τα ψώνια τους στο πάγκο οι πελάτες, που πριν ακόμα τα βάλουν στις πλαστικές τσάντες , καταφθάνουν τα προϊόντα του επόμενου.
Το χειρότερο είναι ότι υπό αυτή την ασφυκτική πίεση , δεν μπορεί κανείς να ελέγξει τι χτυπά το ταμείο, και το κλασικό κόλπο - παραπλάνηση με άλλη τιμή στο ράφι , και υψηλότερη στο ταμείο, περνά απαρατήρητο από τα θύματα.
Συμβουλή λοιπόν στους συμπολίτες αφενός να μη δέχονται το σκανάρισμα των προϊόντων τους πριν ο προηγούμενος πελάτης απομακρυνθεί με τα ψώνια του, αφετέρου να μην ξεσπούν στις κοπέλες του ταμείου, γιατί η δουλεία τους είναι χειρότερη από κουπί σε μεσαιωνική γαλέρα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου