Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες
Ορμώμενος από διάφορα αρνητικά σχόλια που
κυκλοφορούν στο διαδύκτιο για τους Λεξάριθμους, πήρα το θάρρος να πω δυο
λόγια με στόχο να αποσαφηνίσω αλλά και να βάλω ένα λιθαράκι στην γνώση
αλλά και στην παραπληροφόρηση που δικαίως η αδίκως επικρατούν.
Αρχικώς επικεντρώνομαι κατά παράβαση των αρχών μου στο –αδίκως-
Είναι άστοχο και προπάντων επικίνδυνο να
φωτογραφίζουμε οτιδήποτε δεν κατανοούμε. Τίποτα μα τίποτα δεν προσφέρει
το ποτήρι μισό άδειο!
Εάν αυτό που λες είναι αληθή, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα!
Δεν υπάρχει αρχαίος Έλλην μύστης μετέχων στα Καβείρια, Ελευσίνια η Διονυσιακά μυστήρια που να μην κατέχει την απόκρυφη γνώση του λόγου.
- Η μη σωστή χρήση της γλώσσας προκαλεί την διασαλεύσει του λογικού Σωκράτης
Από τον μαθηματικό και συγγραφέα Λευτέρη Αργυρόπουλο.
Η
Ελληνική γλώσσα είναι η μητέρα όλων των γλωσσών της γής, δηλαδή είναι η
γλώσσα των γλωσσών. Σε αντίθεση με τις άλλες γλώσσες, η Ελληνική γλώσσα
είναι μία υπέροχη μαθηματική δημιουργία και ως μαθηματική κατασκευή
είναι κατά συνέπεια και μουσική γλώσσα. Κατά την εποχή του Πυθαγόρα,
αλλά και προγενέστερα από αυτόν, οι Έλληνες χρησιμοποιούσαν τα σύμβολα
των γραμμάτων για να συμβολίζουν τους αριθμούς. Πρέπει να αναφέρουμε ότι
η Ελληνική γλώσσα αποτελείται από 28 σύμβολα και 27 αριθμητικές θέσεις.
Αναλυτικά, τα 28 αυτά σύμβολα είναι τα εξής:
Α=1 Β=2 Γ=3 Δ=4 Ε=5 F=6 S΄= 6 Ζ=7 Η=8Θ=9
Ι=10 Κ=20 Λ=30 Μ=40Ν=50 Ξ=60 Ο=70 Π=80 Q=90
Ρ=100 Σ=200 Τ=300Υ=400 Φ=500 Χ=600 Ψ=700 Ω=800 ΣΑΜΠΙ=900
Ι=10 Κ=20 Λ=30 Μ=40Ν=50 Ξ=60 Ο=70 Π=80 Q=90
Ρ=100 Σ=200 Τ=300Υ=400 Φ=500 Χ=600 Ψ=700 Ω=800 ΣΑΜΠΙ=900
......................................................................................................
Ένα ενδεικτικό παράδειγμα εφαρμογής:
Α+Ι+Ρ τα πρώτα αρχικά από τις στήλες των γραμμάτων
Μπορείτε να τα προφέρεται όπως θέλετε δεν αλλάζει το νόημα αλλά οι ιδιαιτερότητες!
Εάν το δούμε μέσα σε λέξη πχ Ρ+Ι+Α
Ρ+Ι+Α = ΡΊΑ =>111 (λεξάριθμος)
ΠΑΙΔΕΙΑ =>111 (λεξάριθμος)
Η ανατροφή παιδιού Ασχ.υλ. Θηβ., Το αποτέλεσμα της ανατροφής και εκπαιδεύσεως, παιδεία, όπερ ερμηνεύει ο Γελλ humanitas,
Πλατ. Πρωτ, ορισμός της παιδείας, παιδειαν δη λέγω την παραγιγομένην
πρώτον παισιν αρετήν ο αυτ. Εν Νομ εν τω πλθ., σύστημα εκπαιδεύσεως,
αυτοθι/ η περιποίησης των δένδρων, δενδροκομική Θεοφρ π. Φυτ Αιτ //
πλεκτάν Αιγύπτου παιδείαν εξηρτήσασθε πλεκτήν εργασίαν της Αιγύπτου σηλ.
Τα κρεμαστά εκ βίβλου ιστία, Ευρ Τρω /// παν ο,τι εδιδάχθη τις η έμαθε,
τέχνη επιστήμη, Λατ. Disciplina, π ιερή, επί
της ιατρικής, Συλλ Επιγρ. Νεοτης, παιδική ηλικία, παιδείης πολυήρατον
ανθος Θεογν, ουτω,παιδια, Ιωνκ. Ιη, εν παιδη και νεοτι Ιππ, ωσαύτως
παιδαριώδης τρόπος, παιδαριώδης ανοησία, Πλατ. Επι περιληπτικής
σημασίας, ως το juvntus, η νεολαια, ομιλός νέων, παιδείας ίπαρης όχλος Λουκ.Ερωτ.
Πχ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ σε συνδυασμό με το πλήρες
ονοματεπώνυμο οι ιδιαιτερότητες γίνονται εμφανή χωρίς παρερμηνεία.
Μετέχει στην επεξήγηση σε όλα. Φίλος(810) και αδερφός(810).
- Το κάθε γράμμα, συλλαβή, λέξη, πρόταση, κείμενο δονείται και κάθε δόνηση επηρεάζει την συμπεριφορά μας αλλά και τα απόκρυφες, βαθύτερες σκέψεις μας.
- Παρελθόν παρόν και μέλλον είναι τρις καταστάσεις που κινούνται ταυτόχρονα.
- -Κοινή παιδεία- είναι το κλειδί της αρμονίας.
Με λίγα λόγια είμαστε όχι απλά ανοιχτό
βιβλίο αλλά και καθοδηγούμενοι προς το πνεύμα η προς την ύλη ανάλογα με
την θετική η αρνητική χροιά των λέξεων.
- Αλλάξαμε την προσφώνηση πχ του ονόματος μας…. Ξεκλειδώσαμε ικανότητες και ταλέντα που θεωρητικά δεν τα είχατε!!!
Με βάση αυτό και όχι μονον το σκεπτικό είναι παρά πολύ λογικό γιατί έχουν τόσο απέχθεια σε κάθε τι Ελληνικό.
Εύχομαι να κατάφερα να προβληματίσω και να αφυπνίσω με τα ελάχιστα, προς την γνώση και την Επανελλήνιση.
Θερμά ευχαριστώ προσωπικά τον Κυρ Κοσμά
Μαρκάτο και σε όλους τους επωνύμους και ανωνύμους για τις γνώσεις τους
που μοιραστήκαν μαζί μου
Ofis66 λεξαριθμος 780
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου