Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Γκέκας: «Θέλω και του χρόνου να παίξω στην Τουρκία» ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ....ΜΗ ΣΕ ΜΑΤΙΑΣΟΥΜΕ....

Γκέκας: «Θέλω και του χρόνου να παίξω στην Τουρκία»Ο Φάνης Γκέκας, ο πρώτος Ελληνας που έπαιξε στο τουρκικό πρωτάθλημα, δηλώνει πως θα ήθελε και την επόμενη σεζόν να αγωνιστεί στην γειτονική χώρα είτε με την Σάμσουνσπορ είτε με την φανέλα μιας άλλης ομάδας.


Ενας τραυματισμός ανάγκασε τον Λαρισαίο επιθετικό να εγκαταλείψει πρόωρα την Σάμσουνσπορ πριν το τέλος της σεζόν. Τελικά η ομάδα της Σαμψούντας με την οποία ο Γκέκας είχε συμβόλαιο για έξι μήνες δεν γλίτωσε τον υποβιβασμό. Ομως η «τουρκική εμπειρία» άφησε άριστες εντυπώσεις στον 31χρόνο στράικερ που δεν θα είχε τον παραμικρό δισταγμό να την επαναλάβει και του χρόνου.
Μιλώντας από το σπίτι του στη Γλυφάδα σε Τούρκο δημοσιογράφο, ο Γκέκας που αναρρώνει από τον τραυματισμό του, τόνισε: «Για μένα η Τουρκία ήταν μια πανέμορφη εμπειρία, θα έλεγα ίσως η καλύτερη της καριέρας μου. Εύχομαι και του χρόνου να αγωνιστώ στο τουρκικό πρωτάθλημα. Δεν ξέρω εάν θα είμαι στην Σάμσουνσπορ ή κάποια άλλη ομάδα, αλλά θέλω να είμαι στην Τουρκία».

Ο Γκέκας που σε 3 εβδομάδες θα είναι 100% έτοιμος να ξεκινήσει προπονήσεις με την Εθνική ομάδα, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τους γείτονες: «Η Τουρκία διαθέτει ένα πολύ καλό πρωτάθλημα και μια πολύ καλή εθνική ομάδα. Σκόραρα τρία γκολ κόντρα στην Φενέρμπαχτσε και απέκτησα πολύ γρήγορα μεγάλη αυτοπεποίθηση. Οι οπαδοί με υποδέχτηκαν σαν δικό τους παιδί. Γι αυτό και έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό. Είμαι ο πρώτος Ελληνας που έπαιξε στην Τουρκία και αυτό δεν το ξεχνώ. Λυπάμαι που έφυγα από την ομάδα πριν τελειώσει το συμβόλαιο μου και που έπεσε η ομάδα».

 sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: