Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

"Μάρκετινγκ" Ειδικών Δυνάμεων

Του Δημήτρη Πατσουλέ

Στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει να ομιλούμε για ισχύ των Ενόπλων Δυνάμεων αναφερόμενοι σε αριθμητικά δεδομένα και τεχνολογίες οπλικών συστημάτων. Αυτά όμως συνιστούν μόνον την υλική πλευρά της στρατιωτικής ισχύος, η οποία, ως γνωστόν, δεν έχει καμία σημασία άνευ του απαραίτητου αριθμητικά αλλά και ποιοτικά κατάλληλου έμψυχου υλικού. Βέβαια, όλοι οι υπεύθυνοι αναγνωρίζουν θεωρητικά την αξία του έμψυχου υλικού, αλλά κανένα πρόγραμμα αναβάθμισης του προσωπικού ανάλογου κόστους, σπουδαιότητος και προπάντων σοβαρότητος των εξοπλιστικών δεν έχει αναληφθεί.

Το μόνο σχετικό πρόγραμμα που υφίσταται είναι εκείνο των επαγγελματιών οπλιτών, το οποίο δεν καλύπτει τους προκαθορισμένους αριθμητικούς αλλά και ποιοτικούς στόχους του.

Οι Ειδικές Δυνάμεις είναι ένα από τα σώματα που έχουν υποστεί τις συνέπειες της γενικής λειψανδρίας, λόγω της μείωσης της θητείας, αλλά της συγκεκριμένης έλλειψης στελεχών, με αποτέλεσμα να οδηγηθούν σε συρρίκνωση και μείωση του επιπέδου του προσωπικού και των στελεχών τους. Σε ένα σώμα, όμως, που ο ανθρώπινος παράγοντας είναι το κύριο συστατικό των ικανοτήτων του, η υποβάθμιση του προσωπικού είναι πολύ χειρότερη της έλλειψης υλικών, μέσων και εξοπλισμού.

Διαβάστε τη συνέχεια
εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: