Το Facebook τερματίζει τις διαφημίσεις (ad ) που στοχεύουν στη φυλή, το σεξ και την πολιτική.
Το
Facebook πρόκειται να καταργήσει τις επιλογές μάρκετινγκ που επιτρέπουν στους
διαφημιστές να στοχεύουν ορισμένα «ευαίσθητα» θέματα, όπως η φυλή, η θρησκεία και
η πολιτική, επικαλούμενος ανησυχίες ότι το σύστημα διαφημίσεών του θα μπορούσε
να γίνει κατάχρηση για να βλάψει ευάλωτα άτομα.
Σε μια δήλωση που ανακοινώνει τη «δύσκολη» απόφαση την Τρίτη, ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και διαφημίσεων της εταιρείας, Graham Mudd, είπε ότι ενώ το Facebook επιδιώκει να επιτρέψει σε «μη κερδοσκοπικούς» και «για κοινωνικούς σκοπούς» να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, οι προτεινόμενοι διαφημιστές θα μπορούσαν να κάνουν "κατάχρηση των επιλογών στόχευσης που διαθέτουμε", προκαλώντας την ανάγκη αλλαγής.
«Από τις
19 Ιανουαρίου 2022 θα καταργήσουμε τις Detailed Targeting options που
σχετίζονται με θέματα που οι άνθρωποι μπορεί να θεωρήσουν ευαίσθητα», συνέχισε
ο Mudd. Είπε ότι αυτά περιλαμβάνουν «σκοπιμότητες (causes) οργανισμούς ή δημόσια πρόσωπα που σχετίζονται
με την υγεία, τη φυλή ή την εθνικότητα, τις πολιτικές πεποιθήσεις, τη θρησκεία
ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό».
Ακούσαμε
ανησυχίες από ειδικούς ότι η στόχευση επιλογών όπως αυτές θα μπορούσε να
χρησιμοποιηθεί με τρόπους που οδηγούν σε αρνητικές εμπειρίες για άτομα σε
υποεκπροσωπούμενες ομάδες.
Το
λεπτομερές σύστημα στόχευσης του Facebook επιτρέπει στους διαφημιστές να
βελτιώσουν το κοινό που βλέπει τις διαφημίσεις τους με βάση μια σειρά
κριτηρίων, όπως οι τύποι σελίδων και ομάδων που ακολουθούν οι χρήστες στην
πλατφόρμα, άλλες διαφημίσεις στις οποίες έχουν κάνει κλικ, καθώς και
δημογραφικά στοιχεία όπως η ηλικία, το φύλο και τοποθεσία.
Ενώ η λεπτομερής στόχευση θα συνεχιστεί, με τη
νέα αλλαγή πολιτικής το Facebook δεν θα επιτρέπει πλέον να κατευθύνονται οι
διαφημίσεις βάσει θεμάτων που θεωρούνται «ευαίσθητα».
Ο Mudd
είπε ότι η απόφαση ελήφθη για να «εξισορροπηθούν... ανταγωνιστικά συμφέροντα»,
σημειώνοντας ότι «ειδικοί στα πολιτικά δικαιώματα, υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής
και άλλοι ενδιαφερόμενοι φορείς» είχαν εκφράσει ανησυχίες για «κατάχρηση» ενώ
αναγνώρισε ότι η κίνηση θα μπορούσε να «επηρεάσει αρνητικά» ορισμένες
επιχειρήσεις και οργανισμούς.
Η αλλαγή
πολιτικής έρχεται εν μέσω διαμάχης μετά από χιλιάδες σελίδες εσωτερικών
εγγράφων του Facebook , που δημοσιοποιήθηκαν
Ο
Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Μαρκ Ζάκερμπεργκ αντέκρουσε την κριτική,
υποστηρίζοντας ότι το Facebook είναι θύμα μιας «συντονισμένης προσπάθειας» του
Τύπου να «χρησιμοποιήσει επιλεκτικά έγγραφα που διέρρευσαν για να ζωγραφίσει
μια ψευδή εικόνα» της πλατφόρμας του.
Πηγή 10-11-21
https://www.rt.com/usa/539837-facebook-sensitive-ad-targeting/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου