Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021

Βιοψηφιακή Σύγκλιση: Πώς το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ χρησιμοποιεί την καναδική κυβέρνηση για τα σχέδιά του για το cyborg

Βιοψηφιακή Σύγκλιση: Πώς το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ χρησιμοποιεί την καναδική κυβέρνηση για τα σχέδιά του για το cyborg

Ένα ερευνητικό ινστιτούτο στο Υπουργείο Εργασίας του Καναδά, το οποίο διανθίζεται με σπουδαστές κορυφαίας κατηγορίας από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, εργάζεται πάνω σε ένα σενάριο φρίκης «βιολογικής-ψηφιακής σύγκλισης» σε ελεγχόμενο από υπολογιστή άνθρωπο-μηχανή ή μηχανή-άνθρωπο.
Αυτό ακούγεται τερατώδες και υπερβολικό. Είναι τερατώδες, αλλά όχι υπερβολικό.
Η Policy Horizons Canada , μια κυβερνητική υπηρεσία παροχής συμβουλών σε θέματα πολιτικής, που αναρτήθηκε από το Υπουργείο Εργασίας, δημοσίευσε μια εννοιολογική μελέτη με τίτλο « Εξερευνώντας τη Βιοψηφιακή Σύγκλιση » πριν από ένα χρόνο . Το ινστιτούτο εργάζεται στο έργο από τότε. 

το σχετικό link

https://horizons.gc.ca/en/about-us/

Exploring Biodigital Convergence

11-2-2020

https://horizons.gc.ca/en/2020/02/11/exploring-biodigital-convergence/

Για να διευκρινίσουμε αμέσως από πού προέρχεται αυτό: Τα μέλη της ομάδας του έργου περιλαμβάνουν τη διευθύντρια των Horizons Canada,  Kristel Van der Elst . Είναι πρώην επικεφαλής της Στρατηγικής Προοπτικής Διερεύνησης του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ και απόφοιτος του πολυετούς προγράμματος εκπαίδευσης ελίτ του φόρουμ, Global Leadership Fellow. Εκτός από την καναδική κυβέρνηση, συμβουλεύει επίσης την κυβέρνηση των ΗΠΑ, την Επιτροπή της ΕΕ και τον ΟΟΣΑ.

Ένα άλλο μέλος της ομάδας είναι ο  Nicholas Davis , ο οποίος μέχρι το 2019 ήταν μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ και επικεφαλής του Τμήματος Κοινωνίας και Καινοτομίας του. Μαζί με τον προϊστάμενο του φόρουμ Klaus Schwab, ο Davis δημοσίευσε το βιβλίο «Shaping the Future of the Fourth Industrial Revolution: A Guide to Building a Better World» το 2018.

Εκεί λοιπόν φυσάει ο άνεμος. Και εκεί είναι που φυσάει (σε ​​εισαγωγικά):

«Υπάρχουν ήδη ρομπότ με βιολογικούς εγκεφάλους και βιολογικά σώματα με ψηφιακό εγκέφαλο, καθώς και διεπαφές ανθρώπου-υπολογιστή και εγκεφάλου-μηχανής. ... Νέα ανθρώπινα σώματα και μια νέα έννοια ταυτότητας θα μπορούσαν να αναδυθούν καθώς προχωρά η σύγκλιση. Μαθαίνοντας να κατανοούμε καλύτερα και να ελέγχουμε τους μηχανισμούς που διέπουν τη βιολογία, θα μπορούσαμε να δούμε μια στροφή από τον βιταλισμό, από την ιδέα ότι οι ζωντανοί και οι τεχνητοί οργανισμοί είναι θεμελιωδώς διαφορετικοί».

Η μπροσούρα περιέχει μια υποδειγματική ιστορία από το φανταστικό βιοψηφιακό μέλλον του ανθρώπου, την οποία το ινστιτούτο περιγράφει ως «αισιόδοξη». Μόνο όσοι κατανοούν το «Γενναίο νέο κόσμο» του Aldous Huxley ως αισιόδοξο σενάριο θα συμφωνήσουν. 

Ακολουθεί μια συντομευμένη έκδοση της καταχώρισης φανταστικού ημερολογίου:

«Στέλνω ένα εγκεφαλικό μήνυμα για να ανοίξω την εφαρμογή που ελέγχει τα επίπεδα ινσουλίνης μου και διασφαλίζει ότι το πάγκρεας μου υποστηρίζεται βέλτιστα. Ένα μόσχευμα μικροβίου προσαρμόζεται αυτόματα και αναφέρει τις τιμές μου.

Όλα φαίνονται καλά, επομένως ελέγχω την ψηφιακή διεπαφή του εγκεφάλου μου για να διαβάσω τα δεδομένα των ονείρων που καταγράφηκαν και υποβλήθηκαν σε επεξεργασία σε πραγματικό χρόνο χθες το βράδυ. Η εφαρμογή θεραπείας μου αναλύει τις συναισθηματικές αντιδράσεις κατά τη διάρκεια του ύπνου μου.

Η περίληψη των πλάνων παρακολούθησης του bugbot μου δείχνει ότι το διαμέρισμά μου ήταν ασφαλές από εισβολείς (συμπεριλαμβανομένων άλλων bugbots) χθες το βράδυ. Καθώς βουρτσίζω τα δόντια μου, ο Τζέιμι, η προσωπική μου τεχνητή νοημοσύνη, ρωτά αν θα ήθελα ένα drone για να μαζέψει το γάλα της κόρης μου, το οποίο έπεσε πριν από δύο μέρες.

Οι επιγενετικοί δείκτες στα παιδικά δόντια πρέπει να αναλυθούν και να καταγραφούν στο οικογενειακό γενετικό blockchain μας προκειμένου να πληρούν τις προϋποθέσεις για την έκπτωση ασφάλισης υγείας, κάτι που πρέπει να γίνει σήμερα. Αντικαθιστώ το έξυπνο αυτοκόλλητο που παρακολουθεί τη χημεία του αίματός μου, το λεμφικό μου σύστημα και τις λειτουργίες του οργάνου μου σε πραγματικό χρόνο.

Παραδέχομαι ότι ακούγεται χυδαίο, αλλά είναι καλό που η κοινότητα ερευνά τα περιττώματά μας από την αποχέτευση. Η σημερινή ανάλυση μικροβιώματος εμφανίζεται στο μπροστινό μέρος του ψυγείου μου όταν μπαίνω στην κουζίνα. Σήμερα μου προτείνει τη σούπα miso ως μέρος του πρωινού μου, επειδή το βίωμα μου χρειάζεται περισσότερη ποικιλία ως αποτέλεσμα του άγχους των τελευταίων ημερών και της κακής διατροφής χθες το βράδυ.

Παίρνω τα έξυπνα συμπληρώματα διατροφής που μόλις βγαίνουν από τον βιογραφικό μου εκτυπωτή. Ο βρόχος ανάδρασης μεταξύ εμένα και του βιοεκτυπωτή μου αποθηκεύει επίσης τα καθημερινά δεδομένα για μελλοντικές προληπτικές μετρήσεις υγείας στο cloud."

Μεταξύ των νέων τρόπων αλλαγής του μυαλού, του σώματος και της συμπεριφοράς των ανθρώπων είναι:

"Altering the Human Genome - Our Important Biological Attributes and Characteristics", που έγινε δυνατή από το "Advances in gene sequencing and alteration (Crisper / Cas9) και τη μηχανική μάθηση που βοηθά τους επιστήμονες να προσδιορίσουν ποια γονίδια πρέπει να τροποποιηθούν."

"Παρατηρώντας, χειραγωγώντας και αλλάζοντας τις ανθρώπινες σκέψεις και συμπεριφορές" που έγινε δυνατό από τη "Νευροτεχνολογία που διαβάζει τα σήματα του εγκεφάλου και τις ψηφιακές εφαρμογές που συμβάλλουν στη βελτίωση της ψυχικής υγείας".

Και το καλύτερο από όλα: Σύμφωνα με την αρχική εμπειρία, αυτό θα μπορούσε φέρεται να έχει ακόμη και εκδημοκρατιστικό αποτέλεσμα. Ωστόσο, η δημοκρατία είναι πολύ ιδιότυπη ως προϊόντα που πολλοί μπορούν να αντέξουν οικονομικά.

#Τα παραδείγματα αυτού είναι εντελώς διασκεδαστικά, για παράδειγμα ότι «τα πακέτα γενετικής μηχανικής για αρχάριους για λιγότερο από 70 δολάρια επιτρέπουν ακόμη και σε αρχάριους να μεταφέρουν λαθραία ένα γονίδιο σε μια μέδουσα στην κουζίνα του σπιτιού τους που την κάνει να λάμπει».

Σε δύο σύντομες και ασαφείς παραγράφους, η ομάδα αρχίζει να ασχολείται με τη δυστοπική πλευρά όλων, σημειώνοντας ότι «η ευκολία με την οποία πολλά μέρη μπορούν να εξάγουν και να χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με το γονιδίωμα, το βίωμα, τους δείκτες υγείας και έχουν να κάνουν με το πλαίσιο των ατόμων, θα μπορούσε να δικαιολογήσει νέες απαιτήσεις για ρύθμιση».

* Έμαθα τη διαδικασία μέσα από τη  μετάφραση  μιας  ανάρτησης του James Corbett  στο «2020 News».

πηγή 28-5-21

https://www.pravda-tv.com/2021/05/biodigitale-konvergenz-wie-das-weltwirtschaftsforum-die-kanadische-regierung-fuer-seine-cyborg-plaene-einspannt/

Δεν υπάρχουν σχόλια: