Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΥΠΟΠΤΑ για ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ στο διαδίκτυο, ΑΓΝΩΣΤΟΣ γράφει πως είναι ο John F. Campbell


ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΥΠΟΠΤΟ για ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ σε ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ Στις 12-8-14 έλαβα το παρακάτω μήνυμα γεια σου …! Θα ήθελα να δω μια εικόνα σου! Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το παρακάτω link για να προσθέσεις μία:
…..
Ευχαριστώ, johncampbell2015
------------------------------------------------------------------


Στη συνέχεια, σε μισή ώρα, ακολούθησε ένα δεύτερο μήνυμα

Hello Beautiful woman,,, sorry I just saw your profile here on netlog while I was doing some search on the site,,, you look so good and lovely,,, how are you and the entire (Greece)??? to introduce myself little,,, I am the general commander of United State peacekeeping force in Afghanistan,,,,you have a very wonderful profile here,,,,,,I hope everything is fine with you over there in your country??,,,, I'm be planing to visit your country (Greece) after my retirement Next,,,,can you tell me little more about yourself??,,,,,,well,,,I don't have much to say here because of my personality,,, this is my email address (genjohnfranciscampbell@hotmail.com ) it is my private email address,,,you can send me your email address as well .so that we can know ourselves much more ,,,,I am a military man and I am currently serving here in Afghanistan,,,, I think when we meet online we will talk more and then get to know each other more better and i will send you my photos as well thanks lovely one,,,Gen ,John F.Campbell......
και η πρόχειρη μετάφραση
[Γεια σου όμορφη γυναίκα,,, συγγνώμη μόλις είδα το προφίλ σας εδώ στο Netlog ενώ εγώ έκανα κάποια έρευνα στο χώρο,,, είσαι τόσο καλή και όμορφη,,, πώς είσαι και το σύνολο (Ελλάδα) ??? να εισαγάγει τον εαυτό μου λίγο,,, είμαι ο γενικός διοικητής των Ηνωμένων μέλος δύναμης διατήρησης της ειρήνης στο Αφγανιστάν,,,, έχετε μια πολύ όμορφη προφίλ εδώ,,,,,, Ελπίζω ότι όλα είναι καλά μαζί σας εκεί στη χώρα σας ?? ,,,, είμαι να πλάνισμα να επισκεφτούν τη χώρα σας (Ελλάδα) μετά τη συνταξιοδότησή μου Επόμενο,,,, μπορείτε να μου πείτε λίγο περισσότερα για τον εαυτό σας ??,,,,,, καλά,,, δεν έχω πολύ να πω εδώ, λόγω της προσωπικότητάς μου,,, αυτή είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου (genjohnfranciscampbell@hotmail.com) είναι ιδιωτική μου ηλεκτρονική διεύθυνση,,, μπορείτε να μου στείλετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, καθώς .so ότι μπορούμε να γνωρίσουμε τους εαυτούς μας πολύ περισσότερο, ,,, Είμαι ένας στρατιωτικός και είμαι σήμερα εδώ που υπηρετούν στο Αφγανιστάν,,,, Νομίζω ότι όταν συναντάμε σε απευθείας σύνδεση, θα μιλήσουμε περισσότερο και, στη συνέχεια, να γνωρίσουν ο ένας τον άλλον πιο καλύτερα και θα σας στείλω τις φωτογραφίες μου, καθώς και τις ευχαριστίες όμορφη ένα,,, Gen, John F.Campbell ....]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Επειδή θεωρώ εγκληματική την οικειοποίηση της ταυτότητας ενός μεγάλου Αμερικάνου πολιτικού μέσω των υπηρεσιών της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης απευθύνθηκα στη δικηγόρο κ.΄Αννα Π. που εργάζεται στο Βέλγιο και έχει εμπειρία σε υποθέσεις με διεθνή χαρακτήρα.
Η φιλική της ανταπόκριση ήταν άμεση
μου έγραψε

-Ωχ, πρόσεχε γιατί πολλοί κάνουν και απάτες μέσω FB. Αφρικανοί που μετά θα λένε αποκλείστηκα στο Αφγανιστάν, χρειάζομαι επειγόντως 300 ευρώ για να πάω στην πρεσβεία κλπ. Παίξε αν θες αλλά κρατά πισινή. Είσαι μια κούκλα και γλυκύτατη αλλά ποια φωτό του άρεσε στο FB, η γάτα;

Ο διάλογός μου με τη δικηγόρο
- δεν υπάρχει καμία φωτογραφία δική μου, μόνο γάτες.... είναι ένα περίεργο μήνυμα και δεν θέλω καθόλου ούτε να παίξω ούτε να μπλέξω, ευχαριστώ πολύ ΄Αννα μου -Γι αυτό το λέω. Επειδή ξερω το προφίλ σου. Στάνταρ μήνυμα μου φαίνεται, που στέλνουν σε πολλές και ο,τι πιάσει

- μου έστειλε μήνυμα σε ένα παλιό … προφίλ μου που δεν χρησιμοποιώ πια, ναι είναι στάνταρ μήνυμα που έχει σταλεί και σε γυναίκα άλλης χώρας, είναι μόνο για εντυπωσιασμό? έχει δικαίωμα να οικειοποιείται την ταυτότητα ενός σοβαρού πολιτικού προσώπου?
-Τα πάντα εχω δει Αλεξάνδρα... Και συμβολαιογράφους, τραπεζίτες. Είναι συνήθως στην ακτή Ελεφαντοστού. Και θέλουν ή λεφτά ή προσωπικά στοιχεία για να βγάλουν κάρτες. Και μετά δε γίνεται τίποτα
Χάνεις τα λεφτά σου, σε βάζουν μέσα και αδύνατο να τους πιάσεις εκεί που είναι
-κατάλαβα και μη χειρότερα, από που να φυλαχτείς... -και ο … κόντεψε να πέσει σε τέτοιους. Θα του χάριζαν δήθεν ένα τροχόσπιτο για τα ζώα... τους έψαξα και ήταν και αυτοί στην Αφρική -αλίμονο όταν δείξεις ότι έχεις κάποια ανάγκη, εσύ ο ίδιος ή ένα ζωάκι, εκμεταλλεύονται αυτή την ανάγκη,  εδώ απευθύνεται σε γυναίκες μεγάλης ηλικίας που είναι χωρίς σύντροφο και δεν έχουν καλή ερωτική ζωή -Όχι βέβαια. Και σε νεαρές και σε παντρεμένες... Ξέρεις πόσες την πατήσανε;
Πάρα πολλές.


-προσοχή σε όποιον σε κολακεύει...
-Έχει και σωστούς. Αλλα στο Ιντερνέτ κυκλοφορούν εγκληματίες

-ναι ΄Αννα μου, ίσως πρέπει αμέσως να γίνεται αναφορά για να ξεσκεπάζονται πριν να κάψουν κόσμο
-δύσκολο, διότι σε αφρικανικές χώρες δε γίνεται τίποτα πηγές
http://el.netlog.com/go/messages/private/threadID=01453167&inbox=1

 http://ur.netlog.com/smitamasonas/photo/photoid=118961430&surr=0.

Δεν υπάρχουν σχόλια: