Στο πλαίσιο αυτό, της έναρξης ναυπήγησης του 5ου υποβρυχίου θα καταβληθούν μετά τις 10 Ιανουαρίου 108 εκατ. € από το ελληνικό Δημόσιο με την προϋπόθεση όμως ότι η TKMS (ThyssenKrupp Marine Systems) αποσύρει την καταγγελία της σύμβασης και παράλληλα να δώσει διαβεβαιώσεις για τη συνέχεια του προγράμματος ναυπήγησης.
Κατ’ αυτό τον τρόπο ελπίζεται ότι έτσι θα επανεκκινήσει και η ναυπήγηση των υπόλοιπων 3 υποβρυχίων η οποία πρακτικά έχει ανασταλεί μετά την απόφαση της νέας διοίκησης των ναυπηγείων υπό τον Ισκαντάρ Σάφα να περιορίσει τις ημέρες εργασίας του προσωπικού σε μόλις δύο την εβδομάδα.
Η νέα αυτή συμφωνία είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει τριγμούς καθώς και πάλι τίποτα δεν εγγυάται ότι δε θα υπάρξουν νέες καθυστερήσεις και «πισωγυρίσματα» από την ιδιοκτησία των ΕΝΑΕ και την TKMS, αφού η απίστευτα αυτή ετεροβαρής συμφωνία που υπεγράφη το Σεπτέμβριο του 2010 από τον τότε υπουργό Εθνικής Άμυνας και νυν υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο και κυρώθηκε και από τη Βουλή (!) τους παρέχει αυτή τη δυνατότητα.
Μάλιστα ο υπουργός Οικονομικών «ένιψε τα χείρας του» λέγοντας πως «έχω φύγει από το υπουργείο και δεν παρακολουθώ την εξέλιξη της σύμβασης. Οι συμβάσεις παρακολουθούνται από τον εκάστοτε υπουργό Άμυνας», κάτι που αποτελεί και σαφή αιχμή για τους διαδόχους του.
defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου