Σε πέντε, περίπου, χρόνια η τηλεόραση, όπως τη γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, δεν θα είναι η ίδια...μπορεί να έχει φτάσει τέλος της. Αυτό καταδεικνύει έρευνα της Credit Suisse, καθώς οι νέοι δεν ενδιαφέρονται πια να πληρώσουν συνδρομές σε καλωδιακή ή δορυφορική τηλεόραση.
Η αναλύτρια της ελβετικής τράπεζας, Stefan Anninger, σε έκθεσή της για τον κλάδο των μέσων ενημέρωσης, αναφέρει πως το 2012 θα υπάρχουν κατά 200.000 λιγότερες συνδρομές σε τηλεοπτικές υπηρεσίες. Μάλιστα, η έρευνα έδειξε πως από τα 1,8 εκατ. νοικοκυριά μόνο το 16,9% έκανε συνδρομές. Ωστόσο, η δημοτικότητα στη παραδοσιακή τηλεόραση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, αλλά έχει σημειώσει πτώση στο 83,2%, από 84,1% που ήταν πέρσι.
Σύμφωνα με την Credit Suisse, η πτώση αυτή οφείλεται και στην οικονομική κρίση και την πτώση της παγκόσμιας ανάπτυξης, καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να μειώσουν τις δαπάνες τους. Αυτό, πάντως, που αναφέρει η αναλύτρια της έκθεσης είναι πως αυτή η πτώση στις συνδρομές, θα προκαλέσει επιδείνωση στα οικονομικά του κλάδου των μέσων ενημέρωσης, αφού η διαφήμιση στην τηλεόραση θα σημειώσει περαιτέρω πτώση, καθώς υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός από τις ιστοσελίδες και την web tv.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου