Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Credit Suisse: "Θάνατος" της τηλεόρασης σε πέντε χρόνια

Έρευνα της ελβετικής τράπεζας καταδεικνύει πως οι συνδρομές σε τηλεοπτικές υπηρεσίες έχει σημειώσει σημαντική πτώσηΈρευνα της ελβετικής τράπεζας καταδεικνύει πως οι συνδρομές σε τηλεοπτικές υπηρεσίες έχει σημειώσει σημαντική πτώση

Σε πέντε, περίπου, χρόνια η τηλεόραση, όπως τη γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, δεν θα είναι η ίδια...μπορεί να έχει φτάσει τέλος της. Αυτό καταδεικνύει έρευνα της Credit Suisse, καθώς οι νέοι δεν ενδιαφέρονται πια να πληρώσουν συνδρομές σε καλωδιακή ή δορυφορική τηλεόραση.

Η αναλύτρια της ελβετικής τράπεζας, Stefan Anninger, σε έκθεσή της για τον κλάδο των μέσων ενημέρωσης, αναφέρει πως το 2012 θα υπάρχουν κατά 200.000 λιγότερες συνδρομές σε τηλεοπτικές υπηρεσίες. Μάλιστα, η έρευνα έδειξε πως από τα 1,8 εκατ. νοικοκυριά μόνο το 16,9% έκανε συνδρομές. Ωστόσο, η δημοτικότητα στη παραδοσιακή τηλεόραση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, αλλά έχει σημειώσει πτώση στο 83,2%, από 84,1% που ήταν πέρσι.

Σύμφωνα με την Credit Suisse, η πτώση αυτή οφείλεται και στην οικονομική κρίση και την πτώση της παγκόσμιας ανάπτυξης, καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να μειώσουν τις δαπάνες τους. Αυτό, πάντως, που αναφέρει η αναλύτρια της έκθεσης είναι πως αυτή η πτώση στις συνδρομές, θα προκαλέσει επιδείνωση στα οικονομικά του κλάδου των μέσων ενημέρωσης, αφού η διαφήμιση στην τηλεόραση θα σημειώσει περαιτέρω πτώση, καθώς υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός από τις ιστοσελίδες και την web tv.

24h NewsRoom

Δεν υπάρχουν σχόλια: