Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

η ΩΡΑ των ΔΙΚΑΣΤΩΝ - «σήμερα καταδικάζεται η ζωοφιλία, στη θέση της κ.Σαλαμανούδη έπρεπε να είναι ο δήμαρχος»


Προς HeLLeNiCReVeNgE, από ΄Αντα Σαλαμανούδη.

καλημέρα σε όλους τους φίλους της αγαπημένης ιστοσελίδας μας.

Χθες 8-12-11 δικάστηκα και κρίθηκα ένοχη, επιβολή προστίμου, δικαστικά έξοδα, παράσταση, παράβολα ,τρίβολα και ΜΙΣΟΣ για τα ζώα που προσωποποιείται στο άτομό μου με έχουν κουρελιάσει ηθικά, οικονομικά και σωματικά. Ο δημόσιος κατήγορος απάντησε ως εξής
εξαίρω την κ.Σαλαμανούδη για τη φιλοζωία της αλλά κρίνεται ΕΝΟΧΗ. Η παρουσία των αδέσποτων γάτων στο ισόγειο μπαλκόνι μου είναι μια τυχαία παρουσία ζώων- ανάλογα με τη μέρα που θα τα παρατηρήσεις, ο αριθμός τους είναι διαφορετικός και δεν είναι τα ίδια ζώα- ωστόσο υπάρχουν και σύμφωνα με τους δικαστές «τα διατηρώ». Ανεβαίνουν στο μπαλκόνι απλά γιατί με γνωρίζουν και αισθάνονται την ανάγκη της παρουσίας μου.

Η δικηγόρος μου απάντησε στην ποινικοποίηση ως εξής «σήμερα καταδικάζεται η ζωοφιλία, στη θέση της κ.Σαλαμανούδη έπρεπε να είναι ο δήμαρχος»

Νιώθω ΦΟΒΟ και έχω μπει στο καβούκι μου.

Νομίζω πως πρέπει να προσέχουμε πολύ, για να ζήσουμε και να αγωνιστούμε γιαυτό που αγαπάμε. Κάθε ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΗ αποβαίνει εις βάρος του έργου μας.

Εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ μας ΤΥΧΗ και ο Θεός μαζί μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Σάββατο, 14 Μαΐου 2011

Η ΔΙΚΗ, το ΕΓΚΛΗΜΑ και οι ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΓΑΤΕΣ, στα ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Την Παρασκευή 13 Μάιου 2011, με κάλεσαν τηλεφωνικά για να πάω στο αστυνομικό τμήμα Μουδανιών. άφησα όλες τις υποχρεώσεις μου και εναγωνίως πήγα στο τμήμα για να δω τι συμβαίνει. Με οδήγησαν στο γραφείο 7 των αλλοδαπών. Βρέθηκα ανάμεσα σε αλλοδαπούς βεβαρημένους με σοβαρά αδικήματα, ο υπάλληλος που παρέδιδε τα κατηγορητήρια έγγραφα, μάταια προσπαθούσε να διαβάσει τα δυσανάγνωστα ονόματα των αλλοδαπών, έκανε συνέχεια λάθος στην ανάγνωση των ονομάτων, προσπαθούσε μάταια να επικοινωνήσει με τους παραβάτες στα τηλέφωνα της κατοικίας τους και εγώ απλά περίμενα τη σειρά μου για να μου δοθεί το κατηγορητήριο που με βάραινε.
Μέχρι σήμερα είμαι απόλυτα νομοταγής, πληρώνω τους φόρους μου αδιαμαρτύρητα και δεν έχω πάρει ποτέ ούτε μια κλήση για τροχαία παράβαση. Δικαίως λοιπόν αναρωτιόμουν πως έφτασα μέχρις αυτού του σημείου, να υφίσταμαι αυτή την εξαιρετικά προσβλητική για μένα κατάσταση.
Παρέλαβα το κατηγορητήριο του δημοσίου κατηγόρου, που με καλούσε να εμφανιστώ αυτοπροσώπως στο ακροατήριο του πταισματοδικείου Ν. Μουδανιών για να δικαστώ ως υπαίτιος της παράβασης.
Κατηγορητήριο
Κατηγορείσαι ότι την 24-11-2010 σύμφωνα με αυτοψία της Δ/νσης Υγείας Ν.Α.Χ. διαπιστώθηκε στα Ν.Μουδανιά και σε ισόγειο διαμέρισμα πολυκατοικίας να διατηρεί τέσσερεις γάτες στη βεράντα ενώ υπήρχαν ενδείξεις ότι εντός του διαμερίσματος βρίσκονταν κι άλλα ζώα.
΄Ητοι κατά παράβαση των άρθρων 1, 12, 14, 18, 26, 79 και 80 Π.Κ. και άρθ.7 της Υ1β/2000/95 Υγ.Δ/ξη σε συνδ. Με αρθ.33 παρ.1Ν. 3904/2010.
Σε περίπτωση που δεν εμφανιστείς θα δικαστείς κατά το άρθρο 340 και επομ.του Κώδικα ποινικής δικονομίας.
Δυστυχώς δεν έχω γνώσεις νομικών θεμάτων, δεν γνωρίζω τα δεκάδες άρθρα του ποινικού κώδικα που μου επισυνάπτουν και τηλεφώνησα στη δ/νση υγείας Ν.Α.Χ. για να ρωτήσω τι παράβαση διέπραξα. Αφού με παρέπεμπαν από το ένα τηλέφωνο στο άλλο για δύο ώρες, τελικά μου είπαν πως απουσιάζει η αρμόδια επόπτρια και θα ενημερωθώ από Δευτέρα…
Απασχόλησα δικηγόρους και έδωσα χρήμα και χρόνο για να καταλάβω τι έχω κάνει, το έγγραφο παρέπεμπε σε παράνομη εγκατάσταση κτηνοπτηνοτροφικής μονάδας.
Αργότερα μου είπαν ότι επρόκειτο για τυπογραφικό λάθος και αφορούσε το άρθρο της υγειονομικής διάταξης, για τη διατήρηση κατοικίδιων ζώων.
Αλλά τι σημαίνει διατηρώ γάτες στη βεράντα ? σύμφωνα με την απλή μου λογική η διατήρηση κατοικίδιων σημαίνει περιορισμό σε κάποιο χώρο. Οι γάτες που με οδηγούν στο δικαστήριο ήταν αδέσποτες, που απλά σκαρφάλωσαν στην ισόγεια βεράντα μου και δεν ήταν ούτε αλυσοδεμένες, ούτε τις εμπόδιζα να φύγουν. Απλά δεν βγήκα στο μπαλκόνι για να αρχίσω να τις κλωτσάω, να τις διώχνω ή να τις δηλητηριάσω όπως συνηθίζεται.
Ενδέχεται η δ/νση υγείας να βρήκε μια γάτα που κάποτε σκαρφάλωσε και έφερε τα νεογέννητα γατιά της στη βεράντα μου και φυσικά αναγκάστηκα από τους γείτονες να την απομακρύνω.
Όπως και νάχει είναι ποινικά κολάσιμο να εντοπίζονται τέσσερεις αδέσποτες γάτες σε μια ισόγεια βεράντα μήκους (10 μ. Χ 10 μ.) και πλάτους 1,20 μ.
Προσπαθώ να ενημερώσω τους συμπολίτες μου να εποπτεύουν τα μπαλκόνια τους για τυχόν αδέσποτα ζώα που συχνά σκαρφαλώνουν – αφού δεν βρίσκουν άλλο χώρο για να ζήσουν- Μόλις τα εντοπίσουν πρέπει αμέσως να τα απομακρύνουν αποτελεσματικά- δηλαδή να μη τολμήσουν τα ζώα και ξαναπατήσουν στο σπίτι μας- πρέπει να τα τρομάξουμε πολύ και να τα εξουδετερώσουμε.
Ο κίνδυνος για να βρεθούμε κατηγορούμενοι ανάμεσα σε εγκληματίες αλλοδαπούς είναι μεγάλος.
Προσοχή λοιπόν στις βεράντες σας.

Αναρτήθηκε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΑΛΑΜΑΝΟΥΔΗ στις 9:01 π.μ.

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/05/blog-post_48.html

Μουδανιά: Την στέλνουν στο δικαστήριο γιατί περνάνε γάτες από το μπαλκόνι της!

Σάββατο, 14 Μάιος 2011

Μία ακόμα τραγελαφική ελληνική κατάσταση όπου ο νόμος 3170/2003 ενώ ορίζει δύο ζώα σε διαμέρισμα για να προστατεύσει τους ιδιοκτήτες ζώων από εχθρικούς προς τα ζώα σπιτονοικοκύρηδες, χρησιμοποιείται ακριβώς αντίθετα εναντίον φιλόζωων. Διαβάστε την καταγγελία της κ. Αλεξάνδρας που καλείται σε δίκη για 4 γάτες που συχνάζουν στο μπαλκόνι της και προφανώς ενόχλησαν κάποιους καλοθελητές γείτονες της.
''Την Παρασκευή 13 Μάιου 2011, με κάλεσαν τηλεφωνικά για να πάω στο αστυνομικό τμήμα Μουδανιών. Άφησα όλες τις υποχρεώσεις μου και εναγωνίως πήγα στο τμήμα για να δω τι συμβαίνει. Με οδήγησαν στο γραφείο 7, των αλλοδαπών. Βρέθηκα ανάμεσα σε αλλοδαπούς βεβαρημένους με σοβαρά αδικήματα, ο υπάλληλος που παρέδιδε τα κατηγορητήρια έγγραφα, μάταια προσπαθούσε να διαβάσει τα δυσανάγνωστα ονόματα τους, έκανε συνέχεια λάθος στην ανάγνωση των ονομάτων, προσπαθούσε μάταια να επικοινωνήσει με τους παραβάτες στα τηλέφωνα της κατοικίας τους και εγώ απλά περίμενα τη σειρά μου για να μου δοθεί το κατηγορητήριο που με βάραινε.
Μέχρι σήμερα είμαι απόλυτα νομοταγής, πληρώνω τους φόρους μου αδιαμαρτύρητα και δεν έχω πάρει ποτέ ούτε μια κλήση για τροχαία παράβαση. Δικαίως λοιπόν αναρωτιόμουν πως έφτασα μέχρις αυτού του σημείου, να υφίσταμαι αυτή την εξαιρετικά προσβλητική για μένα κατάσταση, όπως αναφέρει και στο blog της.
Παρέλαβα το κατηγορητήριο του δημοσίου κατηγόρου, που με καλούσε να εμφανιστώ αυτοπροσώπως στο ακροατήριο του πταισματοδικείου Ν. Μουδανιών για να δικαστώ ως υπαίτιος της παράβασης:
Κατηγορητήριο
<<Κατηγορείσαι ότι την 24-11-2010 σύμφωνα με αυτοψία της Δ/νσης Υγείας Ν.Α.Χ. διαπιστώθηκε στα Ν.Μουδανιά και σε ισόγειο διαμέρισμα πολυκατοικίας να διατηρείς τέσσερις γάτες στη βεράντα ενώ υπήρχαν ενδείξεις ότι εντός του διαμερίσματος βρίσκονταν κι άλλα ζώα. ΄Ητοι κατά παράβαση των άρθρων 1, 12, 14, 18, 26, 79 και 80 Π.Κ. και άρθ.7 της Υ1β/2000/95 Υγ.Δ/ξη σε συνδ. Με αρθ.33 παρ.1Ν. 3904/2010.Σε περίπτωση που δεν εμφανιστείς θα δικαστείς κατά το άρθρο 340 και επομ.του Κώδικα ποινικής δικονομίας.>>
Δυστυχώς δεν έχω γνώσεις νομικών θεμάτων, δεν γνωρίζω τα δεκάδες άρθρα του ποινικού κώδικα που μου επισυνάπτουν και τηλεφώνησα στη δ/νση υγείας Ν.Α.Χ. για να ρωτήσω τι παράβαση διέπραξα. Αφού με παρέπεμπαν από το ένα τηλέφωνο στο άλλο για δύο ώρες, τελικά μου είπαν πως απουσιάζει η αρμόδια επόπτρια και θα ενημερωθώ από Δευτέρα.
Απασχόλησα δικηγόρους και έδωσα χρήμα και χρόνο για να καταλάβω τι έχω κάνει. Το έγγραφο παρέπεμπε σε παράνομη εγκατάσταση κτηνοπτηνοτροφικής μονάδας.
Αργότερα μου είπαν ότι επρόκειτο για τυπογραφικό λάθος(!) και αφορούσε το άρθρο της υγειονομικής διάταξης, για τη διατήρηση κατοικίδιων ζώων.
Αλλά τι σημαίνει διατηρώ γάτες στη βεράντα; Σύμφωνα με την απλή μου λογική η διατήρηση κατοικίδιων σημαίνει περιορισμό σε κάποιο χώρο. Οι γάτες που με οδηγούν στο δικαστήριο ήταν αδέσποτες, που απλά σκαρφάλωσαν στην ισόγεια βεράντα μου και δεν ήταν ούτε αλυσοδεμένες, ούτε τις εμπόδιζα να φύγουν. Απλά δεν βγήκα στο μπαλκόνι για να αρχίσω να τις κλωτσάω, να τις διώχνω ή να τις δηλητηριάσω όπως συνηθίζεται.
Ενδέχεται η δ/νση υγείας να βρήκε μια γάτα που κάποτε σκαρφάλωσε και έφερε τα νεογέννητα γατιά της στη βεράντα μου και φυσικά αναγκάστηκα από τους γείτονες να την απομακρύνω.
Όπως και να χει είναι ποινικά κολάσιμο να εντοπίζονται τέσσερεις αδέσποτες γάτες σε μια ισόγεια βεράντα μήκους (10 μ. Χ 10 μ.) και πλάτους 1,20 μ.;
Προσπαθώ να ενημερώσω τους συμπολίτες μου να εποπτεύουν τα μπαλκόνια τους για τυχόν αδέσποτα ζώα που συχνά σκαρφαλώνουν – αφού δεν βρίσκουν άλλο χώρο για να ζήσουν. Μόλις τα εντοπίσουν πρέπει αμέσως να τα απομακρύνουν αποτελεσματικά- δηλαδή να μη τολμήσουν τα ζώα και ξαναπατήσουν στο σπίτι μας- πρέπει να τα τρομάξουμε πολύ και να τα εξουδετερώσουμε;
Ο κίνδυνος για να βρεθούμε κατηγορούμενοι ανάμεσα σε πραγματικούς εγκληματίες στα αστυνομικά τμήματα είναι μεγάλος.Προσοχή λοιπόν στις βεράντες σας. ''
Τα σχόλια δικά σας για το ελληνικό μας κράτος και τους νόμους του για τα ζώα. Είναι πραγματικά φοβερό πώς οι αρχές, η διευθυνση υγείας, η αστυνομία κλπ ανταποκρίνονται πάντα σε καταγγελίες για διατήρηση πολλών ζώων από φιλόζωους ή για δήθεν ενοχλητικά-''επιθετικά'' σκυλιά ενώ όταν κακοποιείται κάποιο πρέπει να τους πιέσεις για να συλλάβουν το δράστη!!!
Το σχετικό άρθρο του νόμου 3170:
'' Άρθρο 6
Διατήρηση ζώων συντροφιάς σε κατοικίες
Επιτρέπεται η διατήρηση σε κάθε κατοικία μόνο ενός σκύλου και μιας γάτας ή δύο σκύλων ή δύο γατών. Προκειμένου για πολυκατοικίες (αποτελούμενες από δύο διαμερίσματα και άνω) επιτρέπεται επίσης η διατήρηση ενός σκύλου και μιας γάτας ή δύο σκύλων ή δύο γατών σε κάθε διαμέρισμα ακόμα και εκεί που ο κανονισμός της πολυκατοικίας απαγορεύει τη διατήρηση τέτοιων ζώων, με την προϋπόθεση ότι τα ζώα αυτά διατηρούνται στο ίδιο διαμέρισμα όπου διαμένει ο ιδιοκτήτης και δεν παραμένουν μόνιμα στις βεράντες του διαμερίσματος. Απαγορεύεται η διατήρηση ζώων συντροφιάς σε κοινόχρηστους χώρους της πολυκατοικίας (πυλωτή, ταράτσα, ακάλυπτους χώρους κ.λ.π.). Επιτρέπεται η διατήρηση ζώων συντροφιάς στους ανοικτούς χώρους των μονοκατοικιών, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι διατάξεις του άρθρου 1 του Ν. 1197/1981 (ΦΕΚ 240 Α) και οι αστυνομικές διατάξεις περί κοινής ησυχίας. ''

http://www.adespoto.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2633:moydania-tin-stelnoyn-sto-dikastirio-giati-pernane-gates-apo-to-mpalkoni-tis&catid=35:generalnews&Itemid=67

Δεν υπάρχουν σχόλια: