Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Τελικά ποιος είναι μαλάκας;;;

Είμαι υπέρ της επανόδου στην δραχμή.
Όμως δεν είμαι κομμουνιστής ούτε φασίστας.
Επειδή όμως σώνει και καλά κατά τον κύριο Πάγκαλο πρέπει να είμαι κάτι, δέχομαι ως υπόθεση εργασίας ότι είμαι μαλάκας. Είμαι δηλαδή con, όπως με χαρακτήρισε ο λαλίστατος αντιπρόεδρος.
Και για να προσδώσει κύρος στα λεγόμενά του, ο κ. Πάγκαλος ισχυρίστηκε, ότι την «κακιά» λέξη con, την έχει προφέρει δημοσίως και ο στρατηγός de Gaulle.
Όμως ο κ. Πάγκαλος συνελήφθη αδιάβαστος. Το περιστατικό με τον στρατηγό de Gaulle και την λέξη con, έχει ως εξής.
Η έκφραση « Mort aux cons ! » ( θάνατος στους μαλάκες), χρησιμοποιείται ευρέως στην γαλλική στρατιωτική αργκό, αφ΄ ενός για να χλευάσουν οι στρατιώτες τους εχθρούς, αλλά και ως πολεμική ιαχή στο πεδίο της μάχης, κάτι ανάλογο με το δικό μας «αέρα, αέρα».
Το 1944, ο λοχαγός Raymond Dronne, επικεφαλής του 9ου
λόχου πεζικού στο Τσάντ, «βάφτισε» και έγραψε πάνω στο τζίπ του την έκφραση « Mort aux cons ! ». Όταν ο στρατηγός de Gaulle, κατά την διάρκεια επισκέψεώς του στο πεδίο της μάχης, είδε το τζίπ με την επιγραφή «θάνατος στους μαλάκες», σχολίασε αλληγορικά και με χιούμορ : «τεράστια επιχείρηση, τεράστια…»
Ερωτάται λοιπόν, ο κατά τα άλλα συμπαθής κ. Πάγκαλος. Ποιος είναι con (μαλάκας) ; Αυτός που πιστεύει σε κάτι ἤ αυτός που λέει conneries (μαλακίες);
connard

filotimia

Δεν υπάρχουν σχόλια: