Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Η κυβέρνηση εγκαταλείπει τους ακρίτες των μικρών νησιών μας

Οι περικοπές στις άγονες γραμμές, αφήνουν στο έλεος της μοίρας τους, τους ακρίτες μας! Οι σχετικές συμβάσεις για τις δρομολογήσεις των πλοίων που καλύπτουν τις ανάγκες των λεγόμενων άγονων γραμμών (συνολικά 35) έληξαν στις 31 Οκτωβρίου και ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης δεν έχει ακόμα λύσει το σχετικό θέμα, ενώ δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαγωνισμοί για την περίοδο 2011-2012. Παράλληλα, το υπουργείο, «στο πλαίσιο της ασκούμενης δημοσιονομικής πολιτικής», εξετάζει «περικοπές» στις άγονες γραμμές και τα νησιά κινδυνεύουν να απομονωθούν από τον υπόλοιπο κόσμο, για ποσό της τάξης των 14 εκατομμυρίων ευρώ. Την ίδια ώρα, πολλές είναι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, που λόγω και της στάσης της Πολιτείας έναντί τους, κινδυνεύουν άμεσα με πτώχευση, κάτι που αν συμβεί, θα απαιτήσει την παρέμβαση του κράτους και κονδύλι ploio_agonh_grammhτης τάξης του 1 δις ευρώ, για την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τα νησιά της άγονης γραμμής.

Αδιαφορούν για τη Γαύδο
Για άλλη μια φορά, η Γαύδος παραμένει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κρήτη, καθώς από την 31η Οκτωβρίου, έληξε η σύμβαση του επιβατηγού πλοίου «Neptune» και δεν έχει οριστεί άλλο πλοίο για την γραμμή από την Παλαιοχώρα στο μικρό νησί, ενώ ακόμα δεν έχει υπογραφεί από τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη το σχετικό έγγραφο για τη δρομολόγηση πλοίου (συγκεκριμένα του ΕΓ/ΟΓ «Σαμαριά», από τα Σφακιά, στη Γαύδο. Όλα αυτά, οφείλονται σύμφωνα με τον πλοιοκτήτη κ. Γιάννη Μπραουδάκη, στη γραφειοκρατική κωλυσιεργία του αρμόδιου υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας.

elkosmos

Δεν υπάρχουν σχόλια: