Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

10ημερον φυλάκιση διότι διέταξα να φωνάξουν “ΠΑΡΑΝΟΜΟ” σύνθημα


Το “ΠΑΡΑΝΟΜΟ” σύνθημα: «ΜΕ Τ’ΑΡΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΒΡΑΔΥΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣ’ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»

θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας για να σας περιγράψω κάτι που με ενοχλεί αφάνταστα στην Κυπριακή κοινωνία γενικά και ειδικά στην Εθνική Φρουρά. Είμαι 20 χρονών και έχω μέχρι τώρα τελέσει περίπου τους 12 από τους 24 μήνες της θητείας μου. Είχα από καιρό εκφράσει την επιθυμία μου στον Λοχαγό μου, για να με στείλει εκπαιδευτή στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσύλλεκτων της Λάρνακας. Για να μην πολυλογώ, έφτασα μέχρι τώρα στα μισά της απόσπασης μου στο ΚΕΝ Λάρνακας και έχω τιμωρηθεί μόλις σήμερα με 10ημερον φυλάκιση δια τον λόγο ότι έβαλα τους νεοσύλλεκτους να φωνάξουν “ΠΑΡΑΝΟΜΟ” σύνθημα… Tο σύνθημα αυτό το είπαμε κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης για την παρέλαση που θα κάνουν και έλεγε: «ΜΕ Τ’ΑΡΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΒΡΑΔΥΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣ’ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»
Το κουμμουνιστικό κόμμα που διοικεί τον τόπο αυτό φέρεται να εμπλέκεται στο θέμα, αφού μαθεύτηκε ότι η νεολαία της “ΕΔΟΝ”, που ανήκει στο κουμμουνιστικό κόμμα “ΑΚΕΛ”, έχει δώσει εντολή στους νεοσύλλεκτους που τυγχάνουν και μελή της να αναφέρουν τυχόν “ΠΑΡΑΝΟΜΑ” συνθήματα στους ιθύνοντες της παράταξης ούτως ώστε αυτοί να μπορούν να το αναφέρουν πιο ψηλά..

Αυτό για να δείτε που φτάσαμε, να εμπλέκονται τέτοιου είδους υποκείμενα ακόμα και στα δρώμενα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΦΡΟΥΡΑΣ.. Με ποιο ηθικό και με ποσό γενναία θα πολεμήσουν οι στρατιώτες αυτοί στο μέλλον, αφού διδάσκονται μέχρι και στο στρατό ότι οι τούρκοι δεν είναι εχθροί μας;

Υ.Γ. Μέχρι τώρα δεν “έχω φάει” ούτε μια μέρα κράτηση στην θητεία μου..

M. – Κύπρος

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: