25 Μαΐου 2024
Πριν από περίπου είκοσι χρόνια, εμφανίστηκαν στα μέσα ενημέρωσης πληροφορίες σχετικά με πειράματα που πραγματοποιήθηκαν από Ιταλούς επιστήμονες στην περιοχή του όρους Αλίμ.
Οι δημοσιεύσεις ανέφεραν ότι σε μέρη όπου οι υπέρυθρες παγίδες κατέγραφαν τουλάχιστον κάποια κίνηση, εγκαταστάθηκαν διάφορες κάμερες, συμπεριλαμβανομένων συσκευών για λήψη με τη μέθοδο Kirlian. Φανταστείτε την έκπληξη των ερευνητών όταν στις φωτογραφίες εμφανίστηκαν εικόνες πλασμάτων που μοιάζουν με κένταυρους, δράκους, πεγάσι, φτερωτούς ανθρώπους και μυθικά τέρατα. Τι ήταν αυτά τα πλάσματα; Ίσως ανήκουν σε παράλληλο χώρο;
Ή μήπως αυτές είναι οι μορφές σκέψης των ανθρώπων που συνδέουν τους μύθους της Αρχαίας Ελλάδας με τον θρυλικό Όλυμπο; Ορθόδοξοι επιστήμονες έσπευσαν να το κηρύξουν ως αυθαίρετη εφημερίδα. Ως δια μαγείας, οι δημοσιεύσεις σχετικά με αυτό το θέμα εξαφανίστηκαν σύντομα από το Διαδίκτυο και αυτό το περιστατικό ξεχάστηκε. Ωστόσο, παρά την κριτική για τη μέθοδο Kirlian, το ενδιαφέρον γι' αυτήν αυξάνεται και νέες μελέτες εμφανίζονται με φανταστικά αποτελέσματα.
Η επίσημη επιστήμη δεν απορρίπτει εντελώς τη μέθοδο Kirlian, αναγνωρίζοντας την υψηλή αποτελεσματικότητά της, για παράδειγμα, στον εντοπισμό εσωτερικών ελαττωμάτων σε διάφορα υλικά και δομές. Ωστόσο, αντιδρά εξαιρετικά αρνητικά στις απόπειρες χρήσης εικόνων Kirlian για τη μελέτη ζωντανών οργανισμών, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων, και ειδικά παράλληλων κόσμων και ενεργειακών οντοτήτων. Το δέρμα έχει ειδικούς βιομηχανισμούς που εκτελούν σημαντικές λειτουργίες και συνδέονται μέσω του νευρικού συστήματος με εσωτερικά όργανα. «Ο κόσμος των υπέροχων εκκενώσεων θα εξυπηρετήσει έναν άνθρωπο καλά», έγραψε ο Semyon Kirlian στο βιβλίο του «In the World of Wonderful Discharges». Δεν είναι πλέον δυνατό να αρνηθούμε τη μέθοδο, καθώς η έρευνα Kirlian έχει μια σημαντική πειραματική βάση. Ο ακαδημαϊκός της RAS Evgeniy Aleksandrov ισχυρίζεται ότι το φαινόμενο Kirlian υπάρχει πραγματικά. Αυτό το φαινόμενο είναι αρκετά συνηθισμένο, αλλά θεαματικό, γεγονός που το καθιστά βολικό για την εξαπάτηση ανίκανων ανθρώπων.
Το εφέ αντιδρά στη ζεστασιά και τον ιδρώτα των χεριών, επομένως είναι σε θέση να καταγράφει διαφορές στις συναισθηματικές καταστάσεις των υποκειμένων, το οποίο χρησιμοποιείται, για παράδειγμα, σε έναν πολύγραφο ή σε ανιχνευτή ψεύδους.
Η επίσημη επιστήμη δεν απορρίπτει εντελώς τη μέθοδο Kirlian, αναγνωρίζοντας την υψηλή αποτελεσματικότητά της, για παράδειγμα, στον εντοπισμό εσωτερικών ελαττωμάτων σε διάφορα υλικά και δομές. Ωστόσο, αντιδρά εξαιρετικά αρνητικά στις απόπειρες χρήσης εικόνων Kirlian για τη μελέτη ζωντανών οργανισμών, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων, και ειδικά παράλληλων κόσμων και ενεργειακών οντοτήτων. Το δέρμα έχει ειδικούς βιομηχανισμούς που εκτελούν σημαντικές λειτουργίες και συνδέονται μέσω του νευρικού συστήματος με εσωτερικά όργανα. «Ο κόσμος των υπέροχων εκκενώσεων θα εξυπηρετήσει έναν άνθρωπο καλά», έγραψε ο Semyon Kirlian στο βιβλίο του «In the World of Wonderful Discharges». Δεν είναι πλέον δυνατό να αρνηθούμε τη μέθοδο, καθώς η έρευνα Kirlian έχει μια σημαντική πειραματική βάση. Ο ακαδημαϊκός της RAS Evgeniy Aleksandrov ισχυρίζεται ότι το φαινόμενο Kirlian υπάρχει πραγματικά. Αυτό το φαινόμενο είναι αρκετά συνηθισμένο, αλλά θεαματικό, γεγονός που το καθιστά βολικό για την εξαπάτηση ανίκανων ανθρώπων.
Το εφέ αντιδρά στη ζεστασιά και τον ιδρώτα των χεριών, επομένως είναι σε θέση να καταγράφει διαφορές στις συναισθηματικές καταστάσεις των υποκειμένων, το οποίο χρησιμοποιείται, για παράδειγμα, σε έναν πολύγραφο ή σε ανιχνευτή ψεύδους.
Τι γίνεται όμως με τα άψυχα αντικείμενα; «Ιδρώνουν» και τα χέρια τους; Τι σχέση έχει αυτό με τις λέξεις που απευθύνονται στο θέμα;
Επιστρέφοντας στα μυθικά πλάσματα στις φωτογραφίες του Solimp, αυτή η ιστορία έχει μια συνέχεια. Έχουμε ήδη αναφερθεί σε ένα από τα βίντεό μας για τα πειράματα της Sofia Blank στις ΗΠΑ και υποσχεθήκαμε να ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στα πειράματά της. Εδώ είναι μια από τις δηλώσεις της: «Μας είναι δύσκολο να φανταστούμε πόσο στενά αλληλεπιδρούμε με άλλους κόσμους. Αλλά το φωτοσύστημα Kirlian το δείχνει αυτό. Αποκαλύπτει αντικειμενικά μοτίβα που αντικατοπτρίζονται σε μύθους, παραμύθια και θρησκευτικές ιδέες. Αυτή είναι μια ανεκτίμητη συσκευή που μπορεί να πείσει κάθε μη πιστό για την ύπαρξη άλλων κόσμων και προτύπων που μας έχουν περάσει από την πίστη των προγόνων μας».
Το φαινόμενο Kirlian αποτελείται από την εμφάνιση μιας λάμψης ηλεκτρικής εκκένωσης στην επιφάνεια ενός αντικειμένου που βρίσκεται σε ένα ηλεκτρικό πεδίο υψηλής συχνότητας. Η φωτογραφία Kirlian διαρκεί ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, λέει η Sofia Blank. Η κάμερά μου καταγράφει όχι μόνο την αύρα, αλλά και άλλες ενεργειακές δομές που παραλληλίζονται με τον φυσικό κόσμο των μορφών ζωής που αλληλεπιδρούν συνεχώς μαζί μας. Ο φακός μου είναι μικρός και συνήθως φτιάχνω το πεδίο γύρω από τα δάχτυλά μου, αλλά ακόμα και εδώ μπορείτε να δείτε πολλά καταπληκτικά πράγματα. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι γύρω από την ολιστική, ομοιόμορφα λαμπερή αύρα υγιών ανθρώπων σε κατάσταση γαλήνης, διαλογισμού ή προσευχής, βρίσκονται δομές θετικής ενέργειας που μοιάζουν με φτερωτά πλάσματα. Αυτές οι θετικές δομές εντοπίστηκαν πρώτα χρησιμοποιώντας ένα πλαίσιο ραβδοσκοπίας και στη συνέχεια επαληθεύτηκαν από άλλες συσκευές που απέκλειαν υποκειμενικούς παράγοντες. Με παρόμοιο τρόπο εντοπίστηκαν δομές με αρνητικό χαρακτήρα.
Το φαινόμενο Kirlian αποτελείται από την εμφάνιση μιας λάμψης ηλεκτρικής εκκένωσης στην επιφάνεια ενός αντικειμένου που βρίσκεται σε ένα ηλεκτρικό πεδίο υψηλής συχνότητας. Η φωτογραφία Kirlian διαρκεί ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, λέει η Sofia Blank. Η κάμερά μου καταγράφει όχι μόνο την αύρα, αλλά και άλλες ενεργειακές δομές που παραλληλίζονται με τον φυσικό κόσμο των μορφών ζωής που αλληλεπιδρούν συνεχώς μαζί μας. Ο φακός μου είναι μικρός και συνήθως φτιάχνω το πεδίο γύρω από τα δάχτυλά μου, αλλά ακόμα και εδώ μπορείτε να δείτε πολλά καταπληκτικά πράγματα. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι γύρω από την ολιστική, ομοιόμορφα λαμπερή αύρα υγιών ανθρώπων σε κατάσταση γαλήνης, διαλογισμού ή προσευχής, βρίσκονται δομές θετικής ενέργειας που μοιάζουν με φτερωτά πλάσματα. Αυτές οι θετικές δομές εντοπίστηκαν πρώτα χρησιμοποιώντας ένα πλαίσιο ραβδοσκοπίας και στη συνέχεια επαληθεύτηκαν από άλλες συσκευές που απέκλειαν υποκειμενικούς παράγοντες. Με παρόμοιο τρόπο εντοπίστηκαν δομές με αρνητικό χαρακτήρα.
Η εμφάνισή τους προκαλεί απόρριψη και αποτυπώνονται σε φωτογραφίες με τη μορφή φιδιών, δικέφαλων τεράτων ή του σώματός τους, κάτι που προκαλεί δυσάρεστα συναισθήματα.
Αρνητικές, ή όπως τις αποκαλεί ο Blank, δαιμονικές δομές εμφανίζονται στα σκισμένα χωράφια. Εάν ένα άτομο έχει έναν πυκνό δακτύλιο αύρας, τότε δεν υπάρχουν αρνητικές δομές σε αυτό. Για μερικούς ανθρώπους, οι θετικές δομές στερεώνονται με τη μορφή μπάλες, για άλλους - με τη μορφή αστεριών. Όταν εμφανίζονται τέτοιες δομές στο πεδίο ενός ατόμου, η λάμψη της αύρας του εντείνεται και τα κενά της κλείνουν. Τίθεται το ερώτημα: μήπως όλες αυτές οι θετικές και αρνητικές δομές δεν είναι ανεξάρτητα όντα από έναν άλλο κόσμο, αλλά προϊόν ανθρώπινης σκέψης, σκεπτομορφής; Πολλοί ερευνητές πιστεύουν ότι οι σκέψεις μας είναι υλικές, είναι πλεγμένες από λεπτή ύλη, επιπλέουν στον αέρα και επηρεάζουν άλλους ανθρώπους. Ας θυμηθούμε την περίπτωση του Γάλλου φωτογράφου Pierre Boucher, ο οποίος μετά από ένα θορυβώδες πάρτι ονειρευόταν διαβόλους να τον κυνηγούν όλο το βράδυ. Το πρωί τα βρήκε σε φωτογραφία αντί για φωτογραφίες πελατών. Μήπως είχε και ιδρωμένες παλάμες που παραμόρφωσαν τη φωτογραφία; Τι νομίζετε;
Ωστόσο, η φωτογραφία Kirlian δείχνει όλα αυτά τα φτερωτά πλάσματα και τέρατα. Αυτές δεν είναι μόνο οι ιδέες των θεμάτων, αλλά και κάποιο θέμα που καταγράφεται από όργανα. Δεν είναι τόσο ψυχολογικό φαινόμενο όσο είναι μια ενεργειακή οντότητα που επηρεάζει πολύ τους ανθρώπους. Έχουμε ήδη φτιάξει ένα βίντεο με φωτογραφίες από τις σκέψεις των ανθρώπων. Εφιστούμε την προσοχή σας σε ένα σημαντικό γεγονός: μόλις οι ασθενείς που στοιχειώθηκαν από παραισθήσεις τοποθετήθηκαν σε ένα θωρακισμένο δωμάτιο, δεν καταγράφηκε τίποτα στις φωτογραφίες. Αποδεικνύεται ότι έχουμε να κάνουμε με πραγματικές ενεργειακές δομές.
Έρευνες έχουν δείξει ότι τα φυσικά πεδία σχεδόν όλων των ασθενών περιέχουν αρνητικές δομές. Υπάρχει μια μεσαιωνική λιθογραφία που απεικονίζει μεταφορικά το εσωτερικό ενός αμαρτωλού κυριολεκτικά γεμισμένο με φρύνους, καραβίδες, φίδια και άλλα πλάσματα. Κρίνοντας από τις φωτογραφίες που ελήφθησαν, αυτή δεν είναι η φαντασία του καλλιτέχνη, αλλά μια εικόνα ορατή στο εύρος συχνοτήτων όπου καταγράφονται αντικείμενα του λεπτού κόσμου.
Ένα ξεχωριστό θέμα είναι οι άνθρωποι, ιδιαίτερα τα παιδιά, με έντονο φόβο. Τα πλάνα δείχνουν ότι έχουν ένα σκισμένο και παραμορφωμένο πεδίο. Σε ένα κανονικό παιδί, οι γραμμές δακτυλικών αποτυπωμάτων είναι ορατές μέσα στο δάχτυλο και μια ομοιόμορφη λάμψη γύρω του, αλλά στα φοβισμένα παιδιά, μόνο θραύσματα της αύρας είναι ορατά, μερικές φορές απουσιάζει εντελώς. Συχνά, αντικείμενα παρόμοια με φίδια ή μυθικά τέρατα καταγράφονται δίπλα σε αυτά τα πεδία. Οι χιμαιρικές δομές στα χωράφια των φοβισμένων ανθρώπων μοιάζουν πραγματικά με χαρακτήρες από μύθους και παραμύθια.
Ίσως αυτοί οι χαρακτήρες είναι πραγματικοί κάτοικοι του αόρατου κόσμου; Ανά πάσα στιγμή υπήρξαν άνθρωποι ικανοί να δουν αυτές τις δομές. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η τεχνολογία ήταν καλύτερη στο παρελθόν από ό,τι είναι τώρα, ίσως απλώς να ζωγράφιζαν την αλήθεια. Χάρη σε τέτοιες ικανότητες, εμφανίστηκε μια από τις πρώτες συσκευές που μπορούσε να δει το αόρατο. Στη Ρωσία, στα μέσα του 19ου αιώνα, ο επιστήμονας Narkevich-Yotko, αφού συνάντησε έναν χωρικό που είδε πολύχρωμα φωτοστέφανα γύρω από τους ανθρώπους με γυμνό μάτι, αποφάσισε να δημιουργήσει μια συσκευή που θα επέτρεπε σε άλλους να το δουν αυτό. Εφηύρε την ηλεκτροφωτογραφία, η οποία του έφερε παγκόσμια φήμη. Οι εφημερίδες εκείνης της εποχής περιέγραψαν με ενθουσιασμό την ηλεκτροφωτογραφία των χεριών δύο εραστών. Λαμπερές ακτίνες από αυτά τα χέρια έφτασαν το ένα προς το άλλο. Και αντίστροφα, η λάμψη των προσώπων των ανθρώπων που βίωναν αντιπάθεια παρεκκλίνονταν προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο Narkevich-Yotko παρατήρησε μια διαφορά στη λάμψη σε άρρωστους και υγιείς ανθρώπους. Αυτή η μέθοδος έλαβε ως βάση το Kirlian, αναπτύσσοντάς το και δημιουργώντας μια βολική συσκευή.
Ξεχωριστή συζήτηση αποτελεί η έρευνα του Διδάκτωρ Τεχνικών Επιστημών Konstantin Korotkov. Δημιούργησε μια κάμερα GDV που επιτρέπει τη λήψη έγχρωμων εικόνων και δοκιμάστηκε από το Υπουργείο Υγείας. Το έργο του Korotkov έδωσε μια νέα εξέλιξη στο φαινόμενο Kirlian. Τα πειράματά του επέτρεψαν στους ερευνητές να προσδιορίσουν το όριο μεταξύ της επίγειας ύπαρξης ενός ατόμου και της μεταθανάτιας ζωής της ψυχής. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε εάν η μετάβαση σε αυτό το όριο είναι μονόπλευρη και εάν είναι δυνατές οι επιστροφές. Αυτή είναι μια βασική ερώτηση για τους αναζωογονητές.
Είναι σημαντικό για αυτούς να αποκτήσουν τα κριτήρια για τη μετάβαση ενός οργανισμού πέρα από το κατώφλι της γήινης ύπαρξης. 20 χρόνια εργασίας με το φαινόμενο Kirlian ώθησαν τον καθηγητή Korotkov στην ιδέα να εξετάσει πώς αλλάζει η λάμψη γύρω από τη ζωντανή ύλη καθώς μετατρέπεται σε μη ζωντανή ύλη. Η βολή κάθε αντικειμένου κράτησε από τρεις έως πέντε ημέρες. Η ηλικία του θανόντος κυμαινόταν από 19 έως 70 ετών.
Οι καμπύλες εκκένωσης αερίου που προέκυψαν χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες: η πρώτη - με μικρό πλάτος και καλά καθορισμένη κορυφή, η δεύτερη - με μεγάλο πλάτος και μακροχρόνιες ταλαντώσεις, η τρίτη - με μικρό πλάτος και ταλαντώσεις του καμπύλες. Πώς είναι διαφορετικός ο θάνατος ανθρώπων από αυτές τις ομάδες; Η πρώτη ομάδα είναι ο αιφνίδιος θάνατος από ατύχημα. Το δεύτερο είναι ο ξαφνικός και τραγικός θάνατος. Το τρίτο είναι ένας ήρεμος, φυσικός θάνατος του γεροντικού οργανισμού. Το πιο εντυπωσιακό με τα αποτελέσματα που προέκυψαν είναι ότι οι ταλαντωτικές διεργασίες, στις οποίες οι αυξήσεις εναλλάσσονται με μειώσεις για αρκετές ώρες, είναι χαρακτηριστικές για αντικείμενα με ενεργή δραστηριότητα ζωής. Ο Korotkov δεν βρήκε σημαντικές διαφορές στη λάμψη των ζωντανών ανθρώπων κατά τις πρώτες τρεις ημέρες.
Επιπλέον, οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες στο πείραμα ένιωσαν μια συγκεκριμένη παρουσία ακριβώς τη νύχτα, όταν η ακτινοβολία ήταν στο αποκορύφωμά της.
Αρνητικές, ή όπως τις αποκαλεί ο Blank, δαιμονικές δομές εμφανίζονται στα σκισμένα χωράφια. Εάν ένα άτομο έχει έναν πυκνό δακτύλιο αύρας, τότε δεν υπάρχουν αρνητικές δομές σε αυτό. Για μερικούς ανθρώπους, οι θετικές δομές στερεώνονται με τη μορφή μπάλες, για άλλους - με τη μορφή αστεριών. Όταν εμφανίζονται τέτοιες δομές στο πεδίο ενός ατόμου, η λάμψη της αύρας του εντείνεται και τα κενά της κλείνουν. Τίθεται το ερώτημα: μήπως όλες αυτές οι θετικές και αρνητικές δομές δεν είναι ανεξάρτητα όντα από έναν άλλο κόσμο, αλλά προϊόν ανθρώπινης σκέψης, σκεπτομορφής; Πολλοί ερευνητές πιστεύουν ότι οι σκέψεις μας είναι υλικές, είναι πλεγμένες από λεπτή ύλη, επιπλέουν στον αέρα και επηρεάζουν άλλους ανθρώπους. Ας θυμηθούμε την περίπτωση του Γάλλου φωτογράφου Pierre Boucher, ο οποίος μετά από ένα θορυβώδες πάρτι ονειρευόταν διαβόλους να τον κυνηγούν όλο το βράδυ. Το πρωί τα βρήκε σε φωτογραφία αντί για φωτογραφίες πελατών. Μήπως είχε και ιδρωμένες παλάμες που παραμόρφωσαν τη φωτογραφία; Τι νομίζετε;
Ωστόσο, η φωτογραφία Kirlian δείχνει όλα αυτά τα φτερωτά πλάσματα και τέρατα. Αυτές δεν είναι μόνο οι ιδέες των θεμάτων, αλλά και κάποιο θέμα που καταγράφεται από όργανα. Δεν είναι τόσο ψυχολογικό φαινόμενο όσο είναι μια ενεργειακή οντότητα που επηρεάζει πολύ τους ανθρώπους. Έχουμε ήδη φτιάξει ένα βίντεο με φωτογραφίες από τις σκέψεις των ανθρώπων. Εφιστούμε την προσοχή σας σε ένα σημαντικό γεγονός: μόλις οι ασθενείς που στοιχειώθηκαν από παραισθήσεις τοποθετήθηκαν σε ένα θωρακισμένο δωμάτιο, δεν καταγράφηκε τίποτα στις φωτογραφίες. Αποδεικνύεται ότι έχουμε να κάνουμε με πραγματικές ενεργειακές δομές.
Έρευνες έχουν δείξει ότι τα φυσικά πεδία σχεδόν όλων των ασθενών περιέχουν αρνητικές δομές. Υπάρχει μια μεσαιωνική λιθογραφία που απεικονίζει μεταφορικά το εσωτερικό ενός αμαρτωλού κυριολεκτικά γεμισμένο με φρύνους, καραβίδες, φίδια και άλλα πλάσματα. Κρίνοντας από τις φωτογραφίες που ελήφθησαν, αυτή δεν είναι η φαντασία του καλλιτέχνη, αλλά μια εικόνα ορατή στο εύρος συχνοτήτων όπου καταγράφονται αντικείμενα του λεπτού κόσμου.
Ένα ξεχωριστό θέμα είναι οι άνθρωποι, ιδιαίτερα τα παιδιά, με έντονο φόβο. Τα πλάνα δείχνουν ότι έχουν ένα σκισμένο και παραμορφωμένο πεδίο. Σε ένα κανονικό παιδί, οι γραμμές δακτυλικών αποτυπωμάτων είναι ορατές μέσα στο δάχτυλο και μια ομοιόμορφη λάμψη γύρω του, αλλά στα φοβισμένα παιδιά, μόνο θραύσματα της αύρας είναι ορατά, μερικές φορές απουσιάζει εντελώς. Συχνά, αντικείμενα παρόμοια με φίδια ή μυθικά τέρατα καταγράφονται δίπλα σε αυτά τα πεδία. Οι χιμαιρικές δομές στα χωράφια των φοβισμένων ανθρώπων μοιάζουν πραγματικά με χαρακτήρες από μύθους και παραμύθια.
Ίσως αυτοί οι χαρακτήρες είναι πραγματικοί κάτοικοι του αόρατου κόσμου; Ανά πάσα στιγμή υπήρξαν άνθρωποι ικανοί να δουν αυτές τις δομές. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η τεχνολογία ήταν καλύτερη στο παρελθόν από ό,τι είναι τώρα, ίσως απλώς να ζωγράφιζαν την αλήθεια. Χάρη σε τέτοιες ικανότητες, εμφανίστηκε μια από τις πρώτες συσκευές που μπορούσε να δει το αόρατο. Στη Ρωσία, στα μέσα του 19ου αιώνα, ο επιστήμονας Narkevich-Yotko, αφού συνάντησε έναν χωρικό που είδε πολύχρωμα φωτοστέφανα γύρω από τους ανθρώπους με γυμνό μάτι, αποφάσισε να δημιουργήσει μια συσκευή που θα επέτρεπε σε άλλους να το δουν αυτό. Εφηύρε την ηλεκτροφωτογραφία, η οποία του έφερε παγκόσμια φήμη. Οι εφημερίδες εκείνης της εποχής περιέγραψαν με ενθουσιασμό την ηλεκτροφωτογραφία των χεριών δύο εραστών. Λαμπερές ακτίνες από αυτά τα χέρια έφτασαν το ένα προς το άλλο. Και αντίστροφα, η λάμψη των προσώπων των ανθρώπων που βίωναν αντιπάθεια παρεκκλίνονταν προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο Narkevich-Yotko παρατήρησε μια διαφορά στη λάμψη σε άρρωστους και υγιείς ανθρώπους. Αυτή η μέθοδος έλαβε ως βάση το Kirlian, αναπτύσσοντάς το και δημιουργώντας μια βολική συσκευή.
Ξεχωριστή συζήτηση αποτελεί η έρευνα του Διδάκτωρ Τεχνικών Επιστημών Konstantin Korotkov. Δημιούργησε μια κάμερα GDV που επιτρέπει τη λήψη έγχρωμων εικόνων και δοκιμάστηκε από το Υπουργείο Υγείας. Το έργο του Korotkov έδωσε μια νέα εξέλιξη στο φαινόμενο Kirlian. Τα πειράματά του επέτρεψαν στους ερευνητές να προσδιορίσουν το όριο μεταξύ της επίγειας ύπαρξης ενός ατόμου και της μεταθανάτιας ζωής της ψυχής. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε εάν η μετάβαση σε αυτό το όριο είναι μονόπλευρη και εάν είναι δυνατές οι επιστροφές. Αυτή είναι μια βασική ερώτηση για τους αναζωογονητές.
Είναι σημαντικό για αυτούς να αποκτήσουν τα κριτήρια για τη μετάβαση ενός οργανισμού πέρα από το κατώφλι της γήινης ύπαρξης. 20 χρόνια εργασίας με το φαινόμενο Kirlian ώθησαν τον καθηγητή Korotkov στην ιδέα να εξετάσει πώς αλλάζει η λάμψη γύρω από τη ζωντανή ύλη καθώς μετατρέπεται σε μη ζωντανή ύλη. Η βολή κάθε αντικειμένου κράτησε από τρεις έως πέντε ημέρες. Η ηλικία του θανόντος κυμαινόταν από 19 έως 70 ετών.
Οι καμπύλες εκκένωσης αερίου που προέκυψαν χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες: η πρώτη - με μικρό πλάτος και καλά καθορισμένη κορυφή, η δεύτερη - με μεγάλο πλάτος και μακροχρόνιες ταλαντώσεις, η τρίτη - με μικρό πλάτος και ταλαντώσεις του καμπύλες. Πώς είναι διαφορετικός ο θάνατος ανθρώπων από αυτές τις ομάδες; Η πρώτη ομάδα είναι ο αιφνίδιος θάνατος από ατύχημα. Το δεύτερο είναι ο ξαφνικός και τραγικός θάνατος. Το τρίτο είναι ένας ήρεμος, φυσικός θάνατος του γεροντικού οργανισμού. Το πιο εντυπωσιακό με τα αποτελέσματα που προέκυψαν είναι ότι οι ταλαντωτικές διεργασίες, στις οποίες οι αυξήσεις εναλλάσσονται με μειώσεις για αρκετές ώρες, είναι χαρακτηριστικές για αντικείμενα με ενεργή δραστηριότητα ζωής. Ο Korotkov δεν βρήκε σημαντικές διαφορές στη λάμψη των ζωντανών ανθρώπων κατά τις πρώτες τρεις ημέρες.
Επιπλέον, οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες στο πείραμα ένιωσαν μια συγκεκριμένη παρουσία ακριβώς τη νύχτα, όταν η ακτινοβολία ήταν στο αποκορύφωμά της.
Ο Korotkov πιστεύει ότι ο θάνατος δεν είναι ένας γκρεμός, αλλά μια σταδιακή, αργή μετάβαση. «Είμαι επιστήμονας και λειτουργώ με δεδομένα, μπορώ να πω ότι η ενέργεια, η ψυχή και το λεπτό σώμα ενός ατόμου δεν πεθαίνουν ταυτόχρονα με το σώμα. Ένα άλλο εκπληκτικό γεγονός ανακάλυψε ο Herald Behr από το Πανεπιστήμιο Yale. Ένας σπόρος νεραγκούλας φωτογραφήθηκε με τη μέθοδο Kirlian και βρέθηκε μια λάμψη στο πιάτο, μια ακριβής εικόνα ενός ενήλικου λουλουδιού νεραγκούλας.
Ένα λουλούδι που δεν υπήρχε ακόμα στη φύση, μόνο ένας σπόρος υπήρχε. Το πιάτο έδειχνε ένα λουλούδι σε φυσικό μέγεθος. Αυτή η μορφή ενέργειας χρειαζόταν μόνο να γεμίσει με άτομα και μόρια για να γίνει πραγματικό το λουλούδι. Πριν εμφανιστεί ένα φυτό, υπάρχει ένα ψυχοτρονικό μοτίβο που διασφαλίζει ότι η φόρμα είναι σωστά γεμάτη με μόρια, ελέγχοντας την ανάπτυξη του λουλουδιού και την αλληλεπίδρασή του με παράγοντες όπως το νερό, η γη και το φως. Φυσικά, οι ορθόδοξοι ακαδημαϊκοί έσπευσαν να αποκαλέσουν αυτό το αποτέλεσμα ψευδοεπιστημονικό. Οι ερευνητές ονόμασαν αυτό το φαινόμενο ψυχή ενός λουλουδιού, το οποίο γνωρίζει εκ των προτέρων πώς θα είναι. Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: η μέθοδος Kirlian έχει τεράστιες δυνατότητες και είναι δύσκολο για εμάς να φανταστούμε την περαιτέρω εξέλιξή της. Τι νομίζετε;
Ένα λουλούδι που δεν υπήρχε ακόμα στη φύση, μόνο ένας σπόρος υπήρχε. Το πιάτο έδειχνε ένα λουλούδι σε φυσικό μέγεθος. Αυτή η μορφή ενέργειας χρειαζόταν μόνο να γεμίσει με άτομα και μόρια για να γίνει πραγματικό το λουλούδι. Πριν εμφανιστεί ένα φυτό, υπάρχει ένα ψυχοτρονικό μοτίβο που διασφαλίζει ότι η φόρμα είναι σωστά γεμάτη με μόρια, ελέγχοντας την ανάπτυξη του λουλουδιού και την αλληλεπίδρασή του με παράγοντες όπως το νερό, η γη και το φως. Φυσικά, οι ορθόδοξοι ακαδημαϊκοί έσπευσαν να αποκαλέσουν αυτό το αποτέλεσμα ψευδοεπιστημονικό. Οι ερευνητές ονόμασαν αυτό το φαινόμενο ψυχή ενός λουλουδιού, το οποίο γνωρίζει εκ των προτέρων πώς θα είναι. Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: η μέθοδος Kirlian έχει τεράστιες δυνατότητες και είναι δύσκολο για εμάς να φανταστούμε την περαιτέρω εξέλιξή της. Τι νομίζετε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου