Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Βροχή έρχονται τα μέιλ στο ιστολόγιό μας που μας παραπονιούνται πως δεν μπορούν να συνδεθούν και να διαβάσουν. Στα δεξιά του ιστολογίου έχουμε ανάρτηση που γράφει αναλυτικά για την επίθεση που δεχόμαστε από ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΧΟΥΝΤΑ και τα τσιράκια της που ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι διάσπαρτα ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. Αναρτούμε ακόμα ένα μέιλ που μας εστάλη:

ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΔΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΑΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ BLOG ΣΑΣ,
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ
ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΩ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ
ΜΕ ΤΟΝ GOOGLE CHROME.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ BROWSER.

Υ.Γ.
ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΙΒΑΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ,
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.


ΜΕ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Τ.....

2 σχόλια:

e-ego είπε...

Δεν τους γαμάς.
Από τότε που μπήκε η προειδοποίηση
ο υπολογιστής μου πάει σφαίρα. ΧΑΧΑ!
ΒΑΛΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΚΟΒΟΥΛΑ ΡΕ!!

nemesis είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για την ενθάρρυνση. Η αλήθεια είναι πως τώρα μπαίνουν περισσότεροι. Λέτε να νομίζουν πως έχουμε τσόντα με την τζούλια;

Να είσα καλά e-ego.

Hellenicrevenge