Ειλικρινά, δεν ξέρουμε ακόμη πού να αποδίδουμε πολλά από αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας. Στο έκτακτο ισλαμικό συνέδριο που διεξάγεται στη Μεδίνα, θα εκπροσωπήσουν τους μουσουλμάνους της Ελλάδας ένας νόμιμος και ένα παράνομος μουφτής. Ποια είναι τα κριτήρια της επιλογής από τους διοργανωτές του συνεδρίου; Όχι πάντως η εφαρμογή των δικών τους νόμων, διότι στις ισλαμικές χώρες διορίζονται οι μουφτήδες, δεν εκλέγονται. Τουρκική «εφεύρεση» είναι η εκλογή, και μόνον για χώρες όπου διεκδικεί τουρκικές μειονότητες. Ίσως, οι διοργανωτές θέλησαν να κρατήσουν ίσες αποστάσεις, καλώντας έναν νόμιμο και έναν παράνομο. Μπορεί όμως, και να οφείλεται η πρόσκληση σε προσωπικές γνωριμίες του νόμιμου μουφτή Κομοτηνής Μέτσο Τζεμαλί, που θα παρευρεθεί ενώ θα απουσιάσει ο ψευτομουφτής Ιμπράμ Σερήφ. Ο ψευτομουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μετέ, θα είναι κι αυτός εκεί.
Πρέπει να διευκρινιστεί, ότι ο λόγος που διορίζονται οι μουφτήδες είναι διότι ασκούν δικαστικά καθήκοντα σε υποθέσεις οικογενειακού και κληρονομικού δικαίου, εάν οι αντίδικοι συμφωνήσουν να αποταθούν στον μουφτή. Και οι δικαστές διορίζονται, δεν εκλέγονται. Αν ένας των αντιδίκων διαφωνεί, τότε υπόθεση εισάγεται στα αστικά δικαστήρια. Αυτό το καθεστώς («σαρία») πράγματι είναι αντιδημοκρατικό, πράγματι είναι κατάλοιπο παλαιών εποχών, πράγματι είναι σπέρμα των θεοκρατικών καθεστώτων. Και με αυτά τα επιχειρήματα κατηγόρησαν την Ελλάδα στην Ε.Ε. Έλληνες Οικολόγοι.
Θα συμφωνούσαμε μαζί τους να καταργηθεί η σαρία στην Ελλάδα, αν με την κατάργησή της δεν βλάπτονταν τα ελληνικά συμφέροντα, κάτι που δεν «πρόσεξαν» οι Έλληνες Οικολόγοι πολιτικοί. Διότι, αν αφαιρεθούν οι δικαστικές αρμοδιότητες, τότε οι μουφτήδες θα εκλέγονται από τους πιστούς μουσουλμάνους (λέγεται ότι το υποσχέθηκε η κυβέρνηση στον κ. Ερντογάν). Για να εκλεγεί όμως κάποιος στη Θράκη, σε οποιαδήποτε θέση, πρέπει -πλην πολύ ελάχιστων εξαιρέσεων- να έχει την έγκριση του τουρκικού Προξενείου. Όσοι αμφιβάλλουν, ας ρωτήσουν τον κ. Σγουρίδη να τους πει γιατί έμεινε έξω από τη Βουλή ή τον κ. Στυλιανίδη να βεβαιώσει πόσες «δυνάμεις» πάλευαν για την εκλογή του.
Η απόλυτη ταύτιση των μουφτήδων με την πολιτική του τουρκικού Προξενείου, πλην πολλών άλλων, θα δώσει τη διαχείριση της βακουφικής περιουσίας στα χέρια του και όχι στα χέρια των δεκάδων ιμάμηδων που βρίσκεται τώρα διασκορπισμένη. Με χρήματα δηλαδή που παράγονται στην Ελλάδα, θα ασκείται ανθελληνική πολιτική. Τι άλλο πια να πούμε, για να καταλάβουν οι «δήθεν» ότι δεν έχουν μόνον αυτοί ευαισθησία για δημοκρατικές διαδικασίες. Όμως, τα πολιτεύματα υπάρχουν για να υπηρετούν τους λαούς και όχι οι λαοί να υπηρετούν τα πολιτεύματα.
Ως προς την ισλαμική διάσκεψη στη Μεδίνα, η Μελαχροινή Μαρτίδου γράφει στην εφημερίδα της Κομοτηνής «Χρόνος», ότι θα επαναβεβαιώσει τα προηγούμενα ψηφίσματα και αποφάσεις της ισλαμικής διάσκεψης για το Τζαμού και Κασμίρ, την Κύπρο, το Ναγκόρνο Καραμπάχ και τη Σομαλία και θα εκφράσει την αλληλεγγύη της στους μουσουλμανικούς λαούς, θα φροντίσει για τη διάδοση της ορθής ιδέας σχετικά με το Ισλάμ, ως θρησκεία της μετριοπάθειας και ανεκτικότητας για να διαφυλάξουν ισλαμικές αξίες, τις πεποιθήσεις και τις αρχές, για να οχυρώσουν μουσουλμάνους κατά του εξτρεμισμού και στενοκεφαλιά.
Πάντως, στην Μεδίνα η έκτακτη σύγκληση της ισλαμικής διάσκεψης φέρνει τον προβληματισμό του μουσουλμανικού κόσμου, που βρίσκεται αντιμέτωπος με σοβαρές, όπως αναφέρουν προκλήσεις, πολιτικές, κοινωνικές, οικονομικές, πολιτιστικές και επιστημονικές για την ενότητα, την ειρήνη, την ασφάλεια και την ανάπτυξη. Τα μέλη της ισλαμικής διάσκεψης, όπως αναφέρει το σχετικό ανακοινωθέν, «καθίσταται επιτακτική ανάγκη να λάβουν κοινές δράσεις στο πλαίσιο της ισλαμικής διάσκεψης, η οποία βασίζεται σε κοινές αξίες και ιδανικά, ώστε να αναβιώσει τον πρωτοπόρο ρόλο της μουσουλμανικής Ummah ως ένα καλό παράδειγμα της ανοχής και φωτισμένη μετριοπάθεια, και μια δύναμη για τη διεθνή ειρήνη και αρμονία».
Τώρα, τι από όλα αυτά τα ωραία θα επικρατήσει, είναι συζητήσιμο. Είναι γνωστό, ότι οι πραγματικές και ουσιαστικές συζητήσεις σε διασκέψεις, δεν γίνονται με ανοικτά τα μικρόφωνα.
1 σχόλιο:
Αθήνα, 31 Μαίου 2011
Κύριου,
Σχετικά με την Τουρκία και τον Ο.Ι.Δ. (Οργανισμό Ισλαμικής Διάκεψης) βλ. Γ.Β. Μιχαλακόπουλου, Η Λειτουργία του Οργανισμού Ισλαμικής Διάσκεψης στο Διεθνές Σύστημα και η Τουρκία, εκδ. Λιβάνη, Αθήνα 2004.
Κατά την άποψή μου η σάρια σε ότι έχει σχέση στο οικογενειακό και στο αστικό δίκαιο πρέπει να λάβει τέλος άποξ δια παντός.
Το μόνο χρήσιμο θα ήταν να προβλεφθεί, εν δυνάμει, επιλεκτική εφαρμογή της σε ποινικά αδικήματα που εκτελούνται από "φανατικούς" μουσουλμάνους, προερχόμενους από χώρες που εφαρμόζεται το ισλαμικό δίκαιο (σάρια), εφ΄ όσον οι ίδιοι, εκ των προτέρων, εισερχόμενοι στη χώρα μας δεν την αποκηρύξουν εγγράφων και ενόρκως.
Όπως έγραψα και προγενέστερα, άλλο να σε χαϊδεύουν όταν εγκληματείς κι άλλο να ξέρεις ότι ενδέχεται να εφαρμοσθεί κόψιμο χεριού για την κλοπή ή θάνατος για διάφορα άλλα σοβαρά εγκλήματα.
Η θανατική ποινή, στην Ελλάδα, που είχε απλώς ανασταλεί η εκτέλεσή της, απεμπολήθη προ τετραετίας κατόπιν μιας διεθνούς σύμβασης στην οποία προσεχώρησε η χώρα μας, η αποχώρηση όμως από την οποιαδήποτε διεθνή σύμβαση είναι δικαίαωμα των προσχορησάντων μελών.
Η εισαγώμενη και γηγενής εγκληματικότητα θα πρέπει να παταχθεί, τελικώς, και από τη σοβαρότητα και τη συχνότητα των εγκληματικών πράξεων σε συνδυασμό με την αποδοτικότητα των ήδη ισχυουσών σοφρονιστικών πονών θα πρέπει να μελατηθούν οι όποιες μελλοντικές σοφρονιστικές μέθοδοι.
Οι υπέρμαχοι των ελαφρών ποινών, μήποτε θύματα εγκληματικών ενεργείων, ας προβάλουν τα επιχειρήματά τους περί ανθρωπισμού κλπ στους βομβαρδίσαντες και βομβαρδίζοντες, συλλογικά αμάχους,
πολιτισμένους "δυτικούς" συμμάχους μας, στους οποίους όλο χαμογελάνε, όπου στις χώρες μερικών απ΄ αυτούς ισχύει η θανατική ποινή.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Στασινός
Δημοσίευση σχολίου