Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Οι Έλληνες μαθητές απαντάνε στη κυρία Λαθρο-Τατιάνα Σταφανίδου και στους λαθρόφιλους....


Καταρχάς πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως το blog των Ελλήνων μαθητών δεν έχει καμία σχέση με κόμματα , είμαστε αγνοί Έλληνες πατριώτες !!

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ Η ΤΑΤΙΑΝΑ

Την "χάλασε" την Λαθρο-Λάγνα ΤΑΤΙΑΝΑ που έκλεισαν τον δρόμο οι κάτοικοι του κέντρου με αφορμή το άγριο έγκλημα του Έλληνα οικογενειάρχη από τους αλλοδαπούς. Τότε που καιγόταν ο τόπος από τους Αλλοδαπούς και Αριστεριστές έκλαιγε με μαύρο δάκρυ και ούτε να τολμήσει να πει κάτι εναντίων!
Σύμφωνα με την κυρία Τατιάνα Στεφανίδου όπου διαφωνούμε κάθετα σε αυτό, μας λέει ότι " είναι δικαίωμα του λαθρομετανάστη να κάνει κατάληψη σε πλατείες που φτιάχτηκαν από τους φόρους των Ελλήνων πολιτών και να προσεύχονται " , κυρία Τατιάνα εγώ ως Έλληνας μαθητής σας ρωτάω : Με ποιο δικαίωμα γράφεται στα σχολικά μου βιβλία για μία ελληνική πολυπολιτισμική κοινωνία ;; ρωτήσατε τον ελληνικό λαό αν θέλει να ζήσει σε μία πολυπολιτισμική κοινωνία ;; ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ! Εγώ είμαι ο φασίστας ή ο λαθρομετανάστης που με άκρως φασιστικό τρόπο παραβιάζει τα σύνορα μου και μπαίνει στην χώρα μου και με λεηλατεί και με μαχαιρώνει ;; Εγώ είμαι ο φασίστας ή όλοι αυτοί που χωρίς να ρωτήσουν τον ελληνικό λαό θέλουν να μας επιβάλουν τον πολυπολιτισμό ;; Εγώ είμαι ο φασίστας ή οι λαθρομετανάστες που με το έτσι θέλουν κάνουν επίδειξη δύναμεις και μας τρομοκρατούν επιβάλλοντας με το έτσι θέλω τον πολιτισμό τους ;; Εσείς κυρία Τατιάνα και διάφοροι άλλοι που στέλνετε τα παιδιά σας ιδιωτικά σχολεία και μένετε σε προνομιούχες περιοχές για φύγετε από την Εκάλη που μένετε και από την Πεντέλη και ελάτε να ζήσετε στο κέντρο της Αθήνας για να φάτε τον φασισμό των λαθρομεταναστών στην μάπα και μετά ελάτε να μας πείτε ρατσιστές, φασίστες και διάφορα τέτοια ... Τα μεγαλύτερα φασιστόμουτρα αν θέλετε την άποψη μου κυρία Τατιάνα είναι ο λαθρομετανάστης που δεν με σέβεται μέσα στο ίδιο μου το σπίτι και τα διάφορα πολιτικά κόμματα που θέλουν να τους νομιμοποιήσουν για να εξασφαλίσουν ψήφους !

Θα σας φέρω τώρα και ένα παράδειγμα για να το καταλάβετε καλύτερα ... εγώ κυρία Τατιάνα σας φιλοξενώ στο σπίτι μου και εσείς δεν με σέβεστε και γενικώς έχετε κακή συμπεριφορά και εκμεταλλεύεστε την φιλοξενία που σας έδωσα ... Τέλος πάντων μετά από λίγο καιρό έρχομαι και σας λέω " βγες έξω από το σπίτι μου " , ποιος είναι τώρα ο κακός;; εγώ είμαι ο κακός οικοδεσπότης ή εσείς ο κακός φιλοξενούμενος ;;Και σας απαντάω, μα ΦΥΣΙΚΑ ΕΣΕΙΣ ! Έτσι είναι και με την λαθρομετανάστευση ....



ΖΗΤΑΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ , ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΑΣ ! ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ...


ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥΝ ΒΡΟΝΟΦΩΝΑΖΕ , "Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ" , ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΗΜΕΡΑ :













enwtheite

Δεν υπάρχουν σχόλια: