Σάββατο 14 Μαΐου 2011

ΤΟ "ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ" ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ - ΚΑΚΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ" ΕΛΛΗΝΕΣ

Είδαμε αυτό το βίντεο στο σάιτ της κυρίας Πόπης Σουφλή στο αττικά νέα με τίτλο "ακροδεξιοί σταμάτησαν λεωφορείο".

Αγαπητή Πόπη επειδή σε βρίσκουμε να κάνεις πολύ μεγάλο αγώνα για την Κερατέα όπως και όλοι μας, φανταζόμαστε ότι ελέγχεις τις πληροφορίες σου πριν τις δημοσιεύσεις με βαρύγδουπους τίτλους. Αγόγγυστα και χωρίς να είσαι πουθενά παρούσα υιοθετείς την προπαγάνδα των γκεμπελοκάναλων την στιγμή που για την Κερατέα δεν κάνεις το ίδιο.

2 μέτρα και 2 σταθμά να υποθέσουμε ανάλογα με τα ιδεολογικά ΣΟΥ πιστεύω;

Κακώς γιατί καπελώνεις τους αγώνες των Ελλήνων όποιοι και αν είναι αυτοί.

Σε πληροφορούμε λοιπόν πως στο σημείο που κατέσφαξαν τον Μανώλη την επόμενη μέρα της δολοφονίας του αργά το βράδυ είχαμε παραμείνει στο σημείο ΑΠΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ από ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ και κάτοικοι. Η οργή ήταν ξέχειλη από όλους μας. Ένα λεωφορείο έστριβε την Τρίτης Σεπτεμβρίου γιατί είχε κλείσει ο δρόμος και ΕΙΔΑΜΕ ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΟΥΣΑΤΟ να κάνουν χειρονομίες μέσα από το λεωφορείο. ΟΧΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΠΟΠΗ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΑΚΟΥΣ;

Ορμήσαμε όλοι μια γροθιά και ακινητοποιήσαμε το λεωφορείο, ο οδηγός με την βία άνοιξε και σε ματαξαναπληροφορούμε ότι οι λαθροέποικοι Πόπη μου συνέχισαν να χλευάζουν. Είμασταν έτοιμοι ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΠΗ ΜΟΥ να τους ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΝΕ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΕΚΙΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΠΟΠΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΑΦΟΥΖΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ.

Ο δε μουσάτος ανάρχας έβριζε χυδαία τους Έλληνες υιοθετώντας τις χειρονομίες των ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΩΝ και σε πληροφορώ Πόπη μου πως με την ψυχραιμία λιγοστών δεν τους ΣΑΠΑΚΙΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΞΥΛΟ.

Αυτά που λες Πόπη μου από το αττικά νέα. Κάνουμε ΑΛΗΘΙΝΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΞΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ. ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ; ΞΑΦΝΙΚΑ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΤΟΥ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΗΓΗ ΕΙΔΗΣΗΣ;

ΟΧΙ ΠΟΠΗ ΜΟΥ

ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΗΛΘΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ...(ΑΝ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΕΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΟΣΟΥΝ....)

Ο,ΤΙ ΕΒΛΕΠΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΒΙ.

ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ.

ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ ΠΟΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΦΑΚΟΥΣ ΕΠΑΦΗΣ ΚΑΘΕ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΝΕΤΕ ΑΓΩΝΕΣ ΕΜΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΖΟΥΜΕ.

ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: