Τρίτη 10 Μαΐου 2011

«Δε θα ξεχάσω ποτέ το πρόσωπο του μακελάρη»

Κατηγορηματικός ότι ο βασικός κατηγορούμενος για το μακελειό στου Ρέντη είναι και ο άνθρωπος που πυροβόλησε με το καλάσνικοφ εναντίον των ανδρών της ομάδας ΔΙΑΣ, τραυματίζοντας θανάσιμα τους δύο, εμφανίστηκε αστυνομικός, ο οποίος ήταν παρών στη συμπλοκή της 1ης Μαρτίου και έδωσε συμπληρωματική κατάθεση στις 6 Μαΐου.

Ερώτηση: «Επιβεβαιώνεις το περιεχόμενο των από 2/3/2011 και 18/3 2011 καταθέσεων που έδωσες στην υπηρεσία μας;»

Απάντηση: « Ναι. Ότι σας είπα είναι αλήθεια, ότι έγινε εκείνη την ημέρα έχει χαραχθεί βαθιά στη μνήμη μου. Σήμερα που ήρθα στην υπηρεσία σας, είδα το ατομο που μας πυροβόλησε με το καλάσνικοφ. Aυτός που μου δείξατε είμαι σίγουρος ότι είναι αυτός που μας πυροβόλησε. Μόλις τον είδα, μου ανέβηκε αμέσως η αδρεναλίνη, σχεδόν σοκαρίστηκα. Δεν έχω καμία αμφιβολία. Καθόταν πίσω από τη θέση του οδηγού του Volvo και ήταν ύψους 1,70μ – 1,75μ, εύσωμος με πολύ κοντό μαύρο μαλλί.
Όπως τον είδα σήμερα δεν έχει αλλάξει καθόλου από τότε, με τη διαφορά ότι τότε είχε γένια 2-3 ημερών, ήταν αξύριστος. Το πρόσωπό του ειδικά δε θα το ξεχάσω ποτέ, όπως και την κίνηση που έκανε και μας έριξε τις ριπές. Κάτι άλλο δεν έχω να προσθέσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: