Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Σκέψεις....

....μπορω να σηκωνομαι το πρωι και να λεω μια καλημερα ? και να μου
λενε μια καλημερα ...?
...μπορω να περπαταω στο πεζοδρομιο και να μην πεφτει πανω μου ενας
μουτζουφλης χαμενος μεσα στις σκεψεις του και να με βριζει γιαυτη την
τυχαια συγκρουση ...?
...μπορω να κυκλοφορω με το αυτοκινητο και να μην υπαρχει ενα
εκνευριστικο, βιαστικο κορναρισμα στο φαναρι ...?
...μπορω να ανοιξω την τηλεοραση και να μην ακουω ΜΟΝΟ δυσαρεστα νεα ...?
...μπορω να στειλω το παιδι μου στο σχολειο να μαθει σωστα γραμματα,
να μαθει να μιλαει σωστα ...?
...μπορω να πηγαινω στη δουλεια μου σε εναν ευλογο χρονο ...?
...μπορω να περπατω στο πεζοδρομιο να μην βλεπω αυτοκινητα
παρκαρισμενα πανω σε αυτα ...?
...μπορω να πω τι σκεφτομαι και τι νιωθω και αυτα να μην τυχουν
αποδοκιμασιας και χλευασμου ...?
...μπορω να νιωθω ασφαλεια...?
...μπορω να πω ξανα, η ελλαδα στους ελληνες ...?
...μπορω να νιωθω σεβασμο ...?


για ολα αυτα τα χαζα, καθημερινα... μπορω ....?

θα μου πειτε, τι καθεσαι και γραφεις ....ισως να ειναι χασιμο
χρονου.... απλα σκεφτομαι ολα αυτα τα οποια ζουμε σημερα, ΔΝΤ,
εξαθλιωση, οικονομικη κριση, αβεβαιοτητα ...

σκεφτομαι ολα αυτα τα θελουμε να γινουν και να αλλαξουν ... για μια
ελλαδα καλυτερη, για ενα μελλον καλυτερο ...

θανος

Δεν υπάρχουν σχόλια: