Σάββατο 7 Μαΐου 2011

ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Κ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΜΟΥ

"Δεν θέλω άλλη μιζέρια από τους ΛΑΘΡΟμετανάστες στη ζωή μου. Έφτασα στα όρια μου"

Τι λέει γυναίκα κάτοικος της Ηγουμενίτσας, για το μεγάλο πρόβλημα της πόλης της
Η Δήμητρα, κάτοικος Ηγουμενίτσας, λέει ότι οι μετανάστες της "επιβάλλουν", παρά τη θέλησή της, μιζέρια στη ζωή της. Ολόκληρο το κέιμενό της, σχόλιο σε ανάρτηση του "ΡΑΔΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ, 8.92FM", έχει ως εξής: "Αγαπητοι μου δεν ανηκω πουθενα πολιτικα και το ξεκαθαριζω αυτο...για ευνοητους λογους ... Εξιλαστηριο θυμα ειμαι και εγω και μαλιστα φορολογουμαι σαν πολιτης αυτης της χωρας. Ξερω παρα πολυ καλα ποιοι ειναι υπευθυνοι για το πρόβλημα των μεταναστών, δεν θα φορτωθω,
ομως, ενα προβλημα το οποιο δεν μου ανηκει και μια μιζερια καθημερινη απο ενα θεαμα. Απειληθηκα απο ενα μεταναστη με θρασυτατο τροπο, με εφτασε στα ορια μου και με πολυ κοπο κρατηθηκα να μην ασκησω βια, παρολο που ειμαι γυναικα, αντιθετη στη βια. Γιατροί του κόσμου, θα σας παρακαλεσω παρα πολυ να περασετε και απο το σπιτι μου για μια δωρεαν ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη και βοηθεια, γιατι κ εγω αδυνατω να ανταπεξελθω καθημερινα. Εξιλαστηριο θυμα ειμαι κ εγω κ μαλιστα φορολογουμενο κ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.....ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Κ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΜΟΥ...
Υ.Γ.: ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΑΝ ΕΧΩ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ".

katoci

Δεν υπάρχουν σχόλια: