Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

ΘΡΑΣΣΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗ: ΜΕΙΩΘΗΚΕ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΛΟΥΣ

Τί μας λέτε κύριε Παπουτσή;;; Μειώθηκε η εγκληματικότητα στο κέντρο της Αθήνας εεεεε;;;;

Γιά κατέβα μια βόλτα ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ τη νύχτα περί τις οδούς 3ης Σεπτεμβρίου (σημαδιακή και για τοκ---κόμμα σου...) Αχαρνών και στην πλατεία Ομονοίας (άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε) και μετά έλα πες μου ότι έχει μειωθεί η εγκληματικότητα...

Έχει μειωθεί γιατί ο κόσμος κλειδώνεται μετά τις 7-8 η ώρα στα σπίτια του και αφήνει όλον αυτό τον ΣΥΡΦΕΤΟ των ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ και αλωνίζει στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ κέντρο της Αθήνας... Ας σκωτονόταν κανένας Αφγανός, Πακιστανός, Σομαλός ή Νιγηριανός στο κέντρο της Αθήνας και θα σου έλεγα εγώ αν θα καιγόταν ακόμα η Αθήνα ολόκληρη...

Βγάλτε ΟΛΟΥΣ τους αστυνομικούς που φυλάνε λαμόγια πολιτικούς, λαμόγια δημοσιογράφους και λαμόγια επιχειρηματίες στο ΔΡΟΜΟ και όχι να κάνουν τις ΦΙΛΙΠΙΝΝΕΖΕΣ όλων αυτών (όχι που δεν το θέλουν κιόλας...)

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ, Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ, ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΗ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ...

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια: