Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

ΤΟΥΡΚΙΑ: "ΔΕΝ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΚΑΦΕ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ. ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΟΥΤΑΝΕΣ"!

Εφ. Χουριέτ 1-5-2011

Δεν υπάρχει καφές για τον ξένο

Η Γεωργιανή υπήκοος Βικτόρια Ναζάροβα που ήρθε στην Τουρκία για να αγοράσει σπίτι, ισχυρίστηκε πως δεν την σέρβιραν σε εστιατόριο επειδή ήταν ¨ξένη¨.

Η Ναζάροβα άλλαξε γνώμη και γύρισε στην χώρα της. Ο υπεύθυνος λειτουργίας του εστιατορίου απάντησε πως ¨Εδώ μέσα δεν μπαίνουν πουτάνες¨.

ΑΓΚΥΡΑ- Ο δικηγόρος Γκιοκχάν Γκεντίκ ισχυρίζεται πως διώχτηκαν από ένα εστιατόριο και περιγράφει αυτά που έζησε ως εξής : Γνωρίστηκα με την Βικτόρια μέσω ενός φίλου μου που έχει μαγαζί στ Μπατούμ. Θέλησε να πάρει σπίτι στην Αττάλια. Ήρθε από το Μπατούμ στην Άγκυρα την Παρασκευή γύρω στις 15.00. Πήρα εισιτήρια για τις 17.30 για Αττάλεια. Πήγαμε στο ρεστοράν να φάμε κάτι. Καθίσαμε πρώτα στην αυλή. Ήρθε ο σερβιτόρος, εγώ παρήγγειλα μπύρα και η φίλη μου τουρκικό καφέ. Μετά από λίγο ήρθε ένας κύριος με χρυσή αλυσίδα στο στήθος στο τραπέζι μας. Μας είπε πως είναι ο διευθυντής του εστιατορίου και πρόσθεσε : ¨Παρακαλώ να μην έρθετε ξανά εδώ, δεν σερβίρουμε ξένους¨.

¨Ντραπήκαμε πολύ¨

¨Εγώ του είπα : ¨Μα είναι δυνατόν; Αυτό είναι προσβλητικό, κάνετε διακρίσεις¨. Και αυτός μου απάντησε πως «Αυτές είναι οι αρχές που εφαρμόζουμε, δεν σερβίρουμε ξένους πελάτες». Πληρώσαμε τον λογαριασμό και φύγαμε. Όταν η φίλη μου με ρώτησε τι έγινε, αναγκάστηκα να της εξηγήσω. Λυπήθηκε πολύ και ντράπηκε. Ντράπηκα και εγώ όταν με ρώτησε ¨Έτσι είναι η πρωτεύουσα σας ;¨. Φύγαμε γιατί έπρεπε να προλάβουμε το λεωφορείο.¨

Ισχυρισμός του διευθυντή του εστιατορίου : Πουτάνες δεν μπαίνουν !

Ο διευθυντής του εστιατορίου που δεν ήθελε να δώσει το όνομα του, όταν του δείξαμε την φωτογραφία της Ναζάροβα και του Γκεντίκ ισχυρίστηκε πως δεν πήγαν ποτέ στο εστιατόριο. Όταν ρωτήθηκε ¨Γιατί τους διώξατε, επέδειξαν κάποια ακατάλληλη συμπεριφορά ;¨, απάντησε πως ¨Αν υπήρχε κάτι τέτοιο θα τους έσπαγα τα κεφάλια και θα τους πέταγα έξω, εδώ δεν μπαίνουν πουτάνες¨.

tourkikanea

Δεν υπάρχουν σχόλια: