Μιλάμε για απώλειες της τάξης του 18% που ούτε σε πολεμική περίοδο δεν δικαιολογούνται.
Ειδικά για το χθεσινό ατύχημα, όπως αναφέρουν τα στοιχεία πoυ συνέλλεξε το defencenet.gr, από το σύνολο των 1200 περίπου ελικοπτέρων Apache που έχουν κατασκευαστεί το ελληνικό Apache ήταν μόλις το τρίτο το οποίο πήρε φωτιά στον αέρα: Το πρώτο ήταν ένα "D" το 2003 με πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το δεύτερο ήταν στο Ιράκ, για το οποίο υπάρχουν υπόνοιες ότι είχε βληθεί από το έδαφος και το τρίτο ήταν το χθεσινοβραδινό!
Στατιστικά φτάνουμε στο χώρο του απίθανου, αφού τέτοιες απώλειες απλώς δεν δικαιολογούνται. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι στο δεύτερο πόλεμο του Κόλπου το 2003, περίπου 20 Apache, έπεσαν σε ενέδρα των ιρακινών αντιαεροπορικών μέσα σε μια χαράδρα και παρά το γεγονός ότι μετρήθηκαν περί τα 250 βλήματα ή θραύσματα δεν έπεσε ούτε ένα!
Η συντήρηση είναι το μείζον σε ένα Όπλο, το οποίο έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις και έχει πληγεί από τις αποχωρήσεις το τελευταίο χρόνο περισσότερο από ότι όλα τα άλλα όπλα..
Σε ότι αφορά το χθεσινό ελικόπτερο, κάηκε σχεδόν ολοσχερώς και θεωρείται ολική απώλεια. Ένα μικρό τμήμα στο κόκπιτ και ένα μικρό στο ουραίο στροφείο έχουν μείνει ανέπαφα. Μέσα σε όλα ξεχωρίζει η απίστευτη ανακοίνωση του ΓΕΣ ότι "Κατά την εκτίμηση του πιλότου, στο Ελικόπτερο προκλήθηκε πυρκαγιά" την ώρα που το ελικόπτερο καιγόταν σα λαμπάδα!.
Από που να ξεκινήσουμε και που να σταματήσουμε: Είναι δυνατόν να εκδίδεται ανακοίνωση που θα δώσει λαβή στην κατασκευάστρια εταιρεία να αμφισβητήσει την πραγματικότητα; Τι θα πει "Κατά την εκτίμηση του πιλότου" ο οποίος σημιεωτέον είναι και ο διοικητής του 2ου ΤΕΕΠ; Υπάρχει περίπτωση και να μην ήταν πυρκαγιά και να ζούσε εικονική πραγματικότητα ο πιλότος στο αέρα; Την φωτά την έβλεπε και τα λαμπάκια στο κ'οκπτ είχαν τρελαθεί!
O A/ΓΕΣ, τι λέει για όλα αυτά;
Τι είδους περίεργα παιχνίδια παίζονται σε βάρος της ασφάλειας της χώρας και του προσωπικού των Ε.Δ.;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου