Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Οι μαϊμού «κατατρεγμένοι» και το Πέμπτο Ξίφος της Επανάστασης

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Το Πέμπτο Ξίφος της παγκόσμιας Επανάστασης είναι εδώ, αδέρφια, ολόδικο μας. Τα τρία πρώτα ήταν ο Μάρξ, ο Λένιν και ο Μάο. Το Τέταρτο είναι ο Manuel Rubén Abimael Guzmán Reynoso, για τον οποίο αξίζουν δυο λόγια. Γνωστός και ως «Πρόεδρος Γκονζάλο», Ηγέτης του «Κομμουνιστικού Κόμματος Περού, το Φωτεινό Μονοπάτι του Κάρλος Μαριατέγκι». Απίθανος τύπος, τον μπαγλαρώσανε το 1992 και καταδικάσθηκε σε ισόβια, τα οποία εκτίει σ’ ένα νησί στον Ειρηνικό φορώντας μια στολή καταδίκου με οριζόντιες φαρδιές ασπρόμαυρες ρίγες, σαν αυτές που φορούσαν οι αδελφοί Ντάλτον, όταν τους συνελάμβανε ο Λούκυ Λουκ και τους έστελνε στην ψειρού. Οι μαοϊκοί αντάρτες του Φωτεινού Μονοπατιού (Sendero Luminozo) κάνανε διάφορα παλαβά, εκτός από το να σκοτώνουν ανθρώπους. Π.χ. μπαίνανε στα χωριά και κρεμάγανε τα σκυλιά και τις γάτες στις πόρτες των πάμφτωχων ίντιος αγροτών. Κάτι σαν προειδοποίηση. Τώρα τι έφταιγαν ο καημένος ο Αζόρ και ο Ψιψινέλ, μόνο το Τέταρτο Ξίφος, ο «Πρόεδρος Γκονζάλο» το ξέρει.

Το Πέμπτο Ξίφος όμως είναι εδώ, ο λεξιλάγνος και φραγκάτος Αλέκος Αλαβάνος, ο σινιέ «Λένιν» του φτωχού βαλκάνιου και του νταβραντισμένου μουσουλμάνου λαθρομετανάστη. Μέτρησε με το υποδεκάμετρο και την ελληνικότητα του Αντώνη Σαμαρά, και την βρήκε ελλιποβαρή, καθότι ο Αντώνης, με την αποφασιστική παρέμβαση του, κλώτσησε την ιερή ψωριάρικη αγελάδα του πανεπιστημιακού «ασύλου» των λαθρομεταναστών, των βάνδαλων, των φασιστών, των πρεζέμπορων και των «επαναστατών του κώλου», που ‘λεγε κι ο Αλέκος Παναγούλης, αυτών που χτίζουν και δέρνουν πρυτάνεις, διαλύουν μη ελεγχόμενες από αυτούς συνελεύσεις, ξυλοκοπούν φιλοξενούμενους ομιλητές και διδάσκοντες ή πολιτικούς αντιπάλους, πυρπολούν κτίρια, ελληνικές σημαίες και εργασίες φοιτητών, κλέβουν υπολογιστές κι εμποδίζουν την διακίνηση κάθε άλλης ιδέας.

Ο κ. Εισαγγελεύς κι ο κ. Ταξίαρχος συσκέφθηκαν, λέει, με το Πέμπτο Ξίφος της Επανάστασης και δυο νυχοκόπτες, τον κ. Δρίτσα και κάποιον Γιαννόπουλο, γιατί με κάτι πρέπει να κόβουν και να λιμάρουν τα νύχια τους ο Ιμπεριαλισμός κι ο Καπιταλισμός. Μετά σου λέει, τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε; Κι ο Ραγκούσης, ο εμπνευστής του λαθρονομοσχεδίου, καθησύχαζε τ’ αδέρφια μας και τον σεϊχουλισλάμη τους κι έκανε «μασάζ» σε οργανώσεις μεταναστών, μην τυχόν και παρεξηγηθούν, αν δεν κάτσουμε να μας τον «πιάσουν» κι άλλο στη Νομική.

Σε δηλώσεις τους όμως οι εκδρομείς από το Μαγκρέμπ, με τα εισιτήρια πληρωμένα από τους … «αλληλέγγυους», είπαν «εμείς είχαμε και σπίτια και δουλειά στην Κρήτη. Ήρθαμε όμως εδώ για να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα μας»! Καταλάβατε, λοιπόν, πόσο μούφα είναι το παραμύθι, για τι προβοκάτσια μιλάμε;

Παρακολούθησα συζητήσεις, όπως π.χ. το πρωί στον ποιητή εκ του προχείρου, τον Οικονομέα, γνωστό «επαναστάτη» του καθοδικού σωλήνα, απ’ αυτούς που στα μαϊμού «δεκεμβριανά» την βγάλανε φτηνά μ’ αυτά που λέγανε, απλώς γιατί είμαστε το μπάχαλο που ξέρουν πια, από την Μαυριτανία ως τη Λαχώρη. Ήταν εκεί ο χαμένος ξάδερφος του Καρβέλα, κάποιος Γιαννόπουλος, ένας άλλος τύπος, έτοιμος για τα Χειμερινά Ανάκτορα και αν θυμάμαι καλά κι ο Δρίτσας. Τι πόνος, τι διεθνισμός, τι δεκάρικοι πονοψυχιάς κι αλληλεγγύης! Α, ρε κατακαημένη Ρούμελη…

Τι έχουμε; Μαϊμού «κατατρεγμένους», ηθική αυτουργία και συναυτουργία σε διατάραξη κοινής ειρήνης, διατάραξη της ειρήνης των πολιτών, απρόκλητη διακεκριμένη φθορά από κοινού, παράβαση καθήκοντος και άλλα πολλά, από αυτά που ανενόχλητοι διαπράττουν αλλοδαποί μουστερήδες κι οι ημεδαποί αβανταδόροι τους. Και φυσικά οι Εισαγγελείς που τα βλέπουν αυτά και σφυρίζουν αδιάφορα, διαπράττουν καραμπινάτη παράβαση καθήκοντος. Θα ασκηθούν διώξεις σε αυτούς που πλήρωσαν τα εισιτήρια, καθοδήγησαν τους λαθραίους «εκδρομείς», τους διακίνησαν, έσπασαν πόρτες και προετοίμασαν τον χώρο για την κατάληψη;

Αυτοί που τους έφεραν θέλουν την κόντρα, θέλουν σύγκρουση και, ει δυνατόν, αίμα. Η «επανάσταση του μπιπ» θέλει νομιμοποιητικά γεγονότα, να συντηρείται το νταραβέρι, ώστε να μένουν στον αφρό οι εμπνευστές και καθοδηγητές, οι ηθικοί αυτουργοί, οι οποίοι περιφέρονται στις οθόνες και τα ερτζιανά και καυχώνται για τα κατορθώματα τους.

Δεν γνωρίζω τι θα γίνει μέσα στην νύχτα. Γνωρίζω μόνο ότι οι βουλευτές του Συνασπισμού και οι παραφυάδες του έχουν αναλάβει «εργολαβικά» την εκπροσώπηση των μουσαφιραίων. Για ό,τι γίνει, ξέρουμε όλοι πλέον ποιοι έχουν την ευθύνη.

Η κυβέρνηση είτε τους βγάλει με το καλό, είτε κλωτσηδόν με επέμβαση, με την καθυστέρηση έχει ήδη εκπέμψει ένα ολέθριο μήνυμα ψοφοδεϊσμού, απύθμενης βλακείας και αδυναμίας, συνδιαλεγόμενη με τον κάθε τυχάρπαστο. Περίεργοι τύποι που θα έπρεπε να ήταν ήδη κρατούμενοι ή να μην πλησιάζουν στα 1000 μέτρα, μετατρέπονται σε «διαπραγματευτές» κι «εκπροσώπους». Το Ελληνικό Κράτος συνδιαλέγεται με τα δέκατα του πυρετού, τους «ιαχωβάδες» του αριστερισμού.

Οι παράνομοι δεν θα επιβάλουν τον τσαμπουκά τους στους νόμιμους πολίτες αυτής της χώρας. Η απάντηση στους εκβιασμούς πρέπει να είναι αυστηρή καταστολή, εφαρμογή του Νόμου μέχρι κεραίας. Σύλληψη, δίκη, καταδίκη, απέλαση. Οι ηθικοί αυτουργοί δεν μπορούν να απελαθούν, πώς να χάσουμε τέτοια τεφαρίκια αλλά πρέπει να πάει και σ΄ αυτούς ο λογαριασμός. Με τόκο. Αλλιώς η ιστορία αυτή θα αποτελέσει την αρχή ενός ντόμινο κοινωνικής και εθνικής αποσύνθεσης.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

part 1
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ?

ΜΗΠΩΣ Η ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ , ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ?


From HEIL GAP

Φωτογραφία από διαδίκτυο
http://www.wired.com/images_blogs/dangerroom/2011/01/egypt_2.jpg

Αιγύπτιοι ακτιβιστές κραυγάζουν αντικυβερνητικά συνθήματα και κρατούν μια αφίσα του αιγυπτίου προέδρου Μουμπάρακ, που γράφει στα αραβικά: "Έλεος έλεος, προδότης για τους ανθρώπους σου», κατά τις διαμαρτυρίες στο Κάιρο την Παρασκευή. Η αιγυπτιακή πρωτεύουσα την Παρασκευή ήταν η σκηνή βίας και χάους, όταν δεκάδες χιλιάδες αντικυβερνητικοί διαδηλωτές λιθοβόλησαν την αστυνομία, οι οποία ανταπέδωσε με πυρά από πλαστικές σφαίρες, δακρυγόνα και νερό με τα κανόνια των αντλιών .
Muhammed Abu Zaid / Φωτογραφία AP

Μετά το σχόλιό Ομπάμα που αναφερόταν στις στις ελευθερίες οι διαδηλωτές έχουν πλημμυρίσει τους δρόμους της Αλεξάνδρειας και του Σουέζ. Αλλά και στο Κάιρο, από όπου και αν δημοσίως προσεύχονταν στην οδική αρτηρία (κάτι αλήθεια μου θυμίζει αυτό) κατά την χθεσινή προσευχή της παρασκευής . Και η αιγυπτιακή κυβέρνηση φαίνεται ότι δεν μπορει να τους σταματήσουν, παρά την καταστολή, στην πρόσβαση στο internet και τις κυψελοειδείς επικοινωνίες των κινητών τηλεφώνων .


Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι τις τέσσερις τελευταίες ημέρες των διαδηλώσεων στην Αίγυπτο, ( ωθούμενες από εκείνους που καθαίρεσαν την κυβέρνηση της Τυνησίας 14 Γενάρη) έχει πολλαπλασιαστεί η επαφή μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Το # hashtag Jan25 έδωσε την ακέφαλη εξέγερση ως μέσο εσωτερικής οργάνωσης και των παγκόσμιων επικοινωνιών .
Για να μην κουράσουμε τους αναγνώστες μας παρακαλώ πολύ όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερες πληροφορίες να «γκουγκλαρει» το # hashtag Jan25 όπου και βρίσκει τις πληροφορίες από Twitter . Αλλοιως πηγαίνουμε στο
Arab World: New Media and the Egyptian Demonstrations Αραβικός κόσμος: Νέα ΜΕΣΑ και οι αιγυπτιακές Διαδηλώσεις http://globalvoicesonline.org/2011/01/27/egypt_jan25_twitter/
Γι 'αυτό δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το καθεστώς Μουμπάρακ απάντησε διατάσσοντας την ανάκληση των περισσότερων από 3.500 διαδρομών Gateway πρωτοκόλλου από αιγυπτίους παρόδους υπηρεσιών, κλείνοντας περίπου το 88 τοις εκατό της πρόσβασης στο Διαδίκτυο της χώρας, σύμφωνα με την επιχείρηση δικτύωσης BGPMon.

Ανώνυμος είπε...

part 2
Όμως, η λεγόμενη «ημέρα της οργής» είναι συνεχής. Στις Αλ Τζαζίρα ένας αξιωματούχος από το Εθνικό Δημοκρατικό Κόμμα του Μουμπάρακ αποκάλεσε την εξέγερση ως "άνευ προηγουμένου" και παραδέχθηκε ότι η κυβέρνηση χρειάζεται μη παραδοσιακούς τρόπους για την αντιμετώπιση αυτού,« συμπεριλαμβανομένων των "δράσεων κατά της διαφθοράς, κατά της φτώχειας ... [δίνοντας] περισσότερες ελευθερίες.
Φυσικά, οι διαδηλωτές έχουν =offline= ( sic) (αιγυπτιακή εκδοχή του αντιθέτου του online ) εργαλείο δικτύωσης : τα τζαμιά. Οι διαμαρτυρίες είχαν προγραμματιστεί σε όλη την Αίγυπτο για την Παρασκευή, προκειμένου να αξιοποιηθεί η δυνατότητα του θρησκευτικού κατεστημένου να συγκεντρώσει, να οργανώσει, να εμπνεύσει και να αναπτύξει μεγάλες ομάδες ανθρώπων, με όλη την νομιμότητα και την θρησκευτική εντολή που τους δίνει ένα τζαμί.
Το εάν η κυβέρνηση συνεχίζει την διακοπή των επικοινωνιών, είναι ένα ανοικτό ερώτημα γιατί αυτό μπορεί να είναι κάτι που η κυβέρνηση να μην μπορεί να το αντέξει οικονομικά. "Είναι θέμα χρόνου πριν από την επιστροφή του Διαδικτύου στην Αίγυπτο", λέει ο σερίφης Mansour του παρατηρητηρίου της Ελευθερίας. "Η κυβέρνηση χρειάζεται τις επικοινωνίες για την οικονομία, για τις επενδύσεις, για να λειτουργήσει σαν κράτος .

Αλλά εάν θέλουμε να εξετάσουμε πιο βαθιά το θέμα θα πρέπει να λάβουμε υπ όψιν μας τα 60 χρόνια που οι αιγυπτιακές ένοπλες δυνάμεις βρίσκονται στην καρδιά της εξουσίας , καθώς και τις σκόπιμες διαχεόμενες πληροφορίες , από πηγές των υπηρεσιών ασφάλειας , ότι αυτές είναι ήδη έτοιμες στρατιωτικά να παρέμβουν .

Ο στρατός όλη αυτή την εβδομάδα εξακολουθεί να βρίσκεται εκτός των συγκρούσεων μεταξύ αστυνομίας και διαδηλωτών που απαιτούν την αντικατάσταση του 82-χρονου Προέδρου Χόσνι Μουμπάρακ, , αλλά θα μπορούσε να είναι αυτός ο όποιος τελικά θα αποφασίσει για την τύχη του, επαναλαμβάνοντας τα γεγονότα της Τυνησίας.

Δηλαδή την περίφημη αλήθεια του ότι το γενικό επιτελείο του στρατού της Τυνησίας που αρνήθηκε στον Zine Al-Abidine Ben Ali, να λάβει μέρος στην καταστολή των διαδηλώσεων , πράξη η οποία θεωρείται ευρέως ως το σημείο καμπής που ανάγκασε τον πρώην πρόεδρο ( και μέλος της σοσιαλιστικής διεθνούς του ΓΑΠα) να εγκαταλείψει την Τυνησία στις 14 Γενάρη μετά από εβδομάδες λαϊκών διαμαρτυριών.

Οι Αιγύπτιοι στρατιωτικοί δεν αντιδρούν με τον ίδιο τρόπο, αλλά βλέποντας το υπουργείο Εσωτερικών, την αστυνομία και τις δυνάμεις ασφάλειας σε ένα αγώνα που κρατεί τέσσερις ημέρες, ενάντια στις άνευ προηγουμένου διαδηλώσεις στους δρόμους των Αιγυπτιακών πόλεων , μπορεί κάλλιστα οι στρατηγοί να εξετάσουν και αυτό , σαν μια από τις επιλογές τους.
HEIL GAP ( or mind the GAP )