Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ: ΑΣΤΕΓΟΣ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΑΝΑΠΗΡΟΣ, ΔΗΛΩΝΕΙ ΓΙΑ «ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ» ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΡΟΝΟΙΑΣ!

anapirosΕΣΤΗΣΕ ΤΟ ΤΣΑΡΔΑΚΙ ΤΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ!

 Η περίπτωση του Θανάση Τσιμόπουλου  διαφέρει από όλες τις άλλες. Δεν είναι μόνον ένας άστεγος σαν τους χιλιάδες, που εξαιτίας της οικονομικής κρίσης βρέθηκε στα παγκάκια και στα πεζοδρόμια. Είναι πάνω απ’ όλα ένας ψυχικά ασθενής  πάσχει από σχιζότυπη διαταραχή σε ποσοστό 67% στον οποίο χορηγούνται φάρμακα, για την αντιμετώπιση της νόσου του.

Μέχρι σήμερα, ο 54χρονος συμπολίτης μας λαμβάνει από την Πρόνοια τριμηνιαίο  επίδομα 626 ευρώ, (περίπου 210 ευρώ μηνιαίως) υπό την απαραίτητη προϋπόθεση όμως, ότι θα έχει στέγη! Με άλλα λόγια, οι άστεγοι και ψυχικά ανάπηροι δεν δικαιούνται προνοιακό επίδομα!!!  Έλα όμως που ο Θανάσης Τσιμόπουλος τα τελευταία χρόνια είναι άστεγος!

«Μένω  για πολλά  χρόνια σε πρόχειρο κατάλυμα που έχω φτιάξει πάνω στον Υμηττό. Με λαμαρίνες και ξύλα. Ποια διεύθυνση να δηλώσω αφού δεν έχω σπίτι;» αναρωτιέται και συνεχίζει. «Δεν θέλω να λέω ψέματα στις υπεύθυνες δηλώσεις που συμπληρώνω.

Για να πάρω το επίδομα από την Πρόνοια, πρέπει απαραίτητα να τους δηλώσω διεύθυνση κατοικίας. Αφού δεν έχω σπίτι, τι να δηλώσω; Μου λένε ότι πρέπει να με φιλοξενεί κάποιος, για  να συνεχίσω να παίρνω το επίδομα, διαφορετικά θα μου το κόψουν. Ε, λοιπόν κι εγώ δήλωσα για σπίτι μου το Δημαρχείο Χολαργού. Κι έτσι, ήρθα έξω από το Δημαρχείο, μαζί με τα πράγματά μου. Κανείς δεν πρόκειται να με διώξει από το…σπίτι μου», λέει με νόημα ο Θανάσης.
astegos-anapiros
Όλη η…περιουσία του Θανάση Τσιμόπουλου είναι η ελληνική σημαία, μια ταμπελίτσα στην οποία αναγράφει το σοβαρό πρόβλημα αναπηρίας που έχει, και δυο -τρεις τοπικές εφημερίδες, από τις οποίες ζητεί βοήθεια για να βρει λύση στο μεγάλο πρόβλημά του.

Ρωτήσαμε την αρμόδια Αντιδήμαρχο κ. Κούτρα, η οποία δήλωσε: «Μην νομίσετε ότι δεν έχει ενδιαφερθεί ο Δήμος για τον Θανάση. Και τρόφιμα έχουμε φροντίσει να του παράσχουμε, αλλά και στέγη. Το Ίδρυμα παιδιών με ειδικές ανάγκες στην περιοχή μας, έχει προθυμοποιηθεί και του προσφέρει δωρεάν στέγη, αλλά ο ίδιος αρνείται, επειδή στις  10.00 το βράδυ  γίνεται υποχρεωτική κατάκλιση,  ο Θανάσης όμως θέλει να επιστρέφει αργότερα στο ίδρυμα κι έτσι δεν δέχτηκε».

Ο άστεγος-ανάπηρος συμπολίτης μας, εξήγησε τον λόγο που αρνήθηκε να φιλοξενηθεί από το Ίδρυμα παιδιών με Ειδικές Ανάγκες: «Δεν μπορώ να μείνω με τα παιδιά. Είμαι βαριά ασθενής και θέλω τον δικό μου χώρο. Είναι αδύνατον να κοιμάμαι σε έναν κοιτώνα μαζί με 6-7 παιδιά. Είμαι βαριά ασθενής και πρέπει να έχω τον δικό μου χώρο, το δικό μου δωμάτιο. Είναι δυνατόν να κοιμάμαι στο ίδιο δωμάτιο με παιδιά; Ψυχικά ασθενής είμαι».

Η περίπτωση του Θανάση δείχνει το μέγεθος της κρατικής αναλγησίας, η οποία όχι μόνον δεν μπορεί να φροντίσει έναν βαριά ψυχικά άρρωστο και άστεγο αλλά ουσιαστικά του λέει … «κόψε τον λαιμό σου να βρεις σπίτι, αλλιώς σου κόβουμε  τα επιδόματα»!!

ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΩΣ  ΣΚΗΝΙΤΗ  Ή ΔΕΝΔΡΙΤΗ!

Ο Θανάσης Τσιμόπουλος, δεν γίνεται δεκτός ούτε ως ..σκηνίτης ή δενδρίτης από την Πολιτεία!  Θυμόσαστε το επίδομα  των 800 ευρώ που είχε θεσπίσει το Υπουργείο Οικονομικών το Γενάρη του 2010 για τους άστεγους λαθρομετανάστες; 

Ήταν πριν από την υπαγωγή της χώρας στην δαγκάνα των δανειστών και τότε το κράτος ήταν κουβαρντάς ακόμη και στους λαθρομετανάστες! Ήταν οι λεγόμενοι «σκηνίτες-δενδρίτες» οι οποίοι ελάμβαναν επίδομα 800 ευρώ αρκεί να δήλωναν διεύθυνση …ένα δένδρο στην Εθνική οδό!  Χαρακτηριστική ήταν η περίπτωση του Αλβανού Ajdini Murat, ο οποίος είχε λάβει ειδοποίηση από το Υπουργείο Οικονομικών, για να εισπράξει 800 ευρώ στη διεύθυνση  «Νέα Εθνική Οδός Πατρών – Πύργου, αριθμός 0» , ως σκηνίτης!!! Χρήματα του ελληνικού λαού που ταξίδευαν από …δένδρο σε δένδρο!

Κι όμως, το τότε γαλαντόμο προς τους λαθρομετανάστες κράτος, σήμερα έχει μετατραπεί σε κράτος ανάλγητο, κτηνώδες ακόμη και σε άτομα με ειδικές ανάγκες, τα οποία αφήνει να πεθάνουν στο δρόμο!

Μάκης Βραχιολίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: