Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Του απαγόρευσαν την είσοδο στην Βουλή, επειδή κρατούσε ελληνική σημαία! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ!


Μία απίστευτη καταγγελία έκανε ένας νομικός, ο οποίος υποστηρίζει πως του απαγορεύτηκε η είσοδος στην Βουλή, ενώ αντιμετώπισε και προβλήματα στην Ακρόπολη, επειδή κρατούσε ελληνική σημαία!

Πιο συγκεκριμένα όπως δημοσιεύει το metrogreece.gr, ο κ. Μιχάκης, το βράδυ της 12 Φεβρουαρίου είχε νόμιμη άδεια εισόδου στην Βουλή, να παρακολουθήσει από κοντά ως νομικός, την διαδικασία ψήφισης του νομοσχεδίου. Κατά την διάρκεια όμως, του σωματικού ελέγχου, οι αστυνομικοί διαπίστωσαν πως μαζί του είχε δύο ελληνικές σημαίες. Κάτι τέτοιο ήταν αφορμή για να μην του επιτρέψουν την είσοδο..

«Έδειξα την ταυτότητά μου και παρ'όλο που αρχικά πέρασα από τον έλεγχο μιας και δεν είχα επάνω μου κάποιο αιχμηρό αντικείμενο, μόλις διαπίστωσαν πως έχω πάνω μου δύο ελληνικές σημαίες κανονικού μεγέθους, μία με τον ήλιο της Βεργίνας και μία με τις γαλανόλευκες λωρίδες, φώναξαν ''Να προσαχθεί''. Τους ρώτησα γιατί, αλλά δεν πήρα καμία απάντηση. Τους ζήτησα μάλιστα να με συνοδέψουν μέσα στην αίθουσα και να βρίσκονται δίπλα μου καθ'όλη τη διαδικασία, προκειμένου να διαπιστώσουν πως δεν είμαι επικίνδυνος. Τελικά δεν κατάφερα να τους πείσω κι έτσι δεν μπήκα στη Βουλή»,υποστηρίζει.

 Αυτή η απαγόρευση όμως της ελληνικής σημαίας δεν ήταν η πρώτη για τον κ. Μιχάκη, καθώς παρόμοιο περιστατικό έχει βιώσει και στην Ακρόπολη. Κάποια στιγμή είχε πάει μαζί με φίλους του μία βόλτα στον ιερό βράχο της Ακρόπολη. «Θέλαμε να βγάλουμε αναμνηστική φωτογραφία και βγάλαμε μια ελληνική σημαία. Μόλις την είδαν οι φύλακες, φώναξαν επιτακτικά "Απαγορεύεται η ελληνική σημαία". Πέρασε αρκετή ώρα, χρειάστηκε να λογομαχήσω μαζί τους και να τους πω πως θα δημοσιοποιήσω το θέμα, για να μας αφήσουν να βγάλουμε την πολυπόθητη φωτογραφία με την ελληνική σημαία''.

Δεν υπάρχουν σχόλια: