Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΜΕ ΣΤΟΛΗ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΙΝΚΟΓΚΝΙΤΟ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΑΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ!!!



Αυτή είναι η φωτογραφία της ντροπής! Μια συνηθισμένη για μένα φωτογραφία, αλλά που σήμερα λίγο έλειψε να μου στοιχίσει την προσαγωγή στην Ασφάλεια!!! Λέω συνηθισμένη γιατί πάντα τραβάω τους αστυνομικούς όταν δεν φυλάνε την Eurobank του Λάτση ή την Πειραιώς του Σάλλα στην οδό Βασιλικών, και επιλέγουν να παίξουν το ρόλο του μπράβου στη συμμορία της goldman sachs… Έτσι έγινε πολύ πρόσφατα, τον Οκτώβριο στη Λαμία ή τον Νοέμβριο στο Γοργοπόταμο. Τα πράγματα όμως σήμερα ήταν διαφορετικά. Η τρομοκρατία απλώθηκε στην πλατεία Ελευθερίας προκειμένου να ανέβουν στην εξέδρα οι Σταϊκούρας – Περγαντάς. Σήμερα απαγορεύθηκαν και οι φωτογραφίες! Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά…

Φτάνοντας στην πλ. Ελευθερίας αηδίασα… Κάγκελα και σίδερα προκειμένου να μπορέσουν να ανέβουν στην εξέδρα ο βουλευτής Χρήστος Σταϊκούρας και ο περιφερειάρχης Στερεάς Κλέαρχος Περγαντάς. Ο Περγαντάς που επί ημερών του ρημάζουν τη Λαμία, πρωτεύουσα της περιφέρειας, από υπηρεσίες κι αυτός κάνει δηλώσεις για τη συμμετοχή των ΠΑΣΟΚων στην εκλογή Βενιζέλου. Ο Σταϊκούρας που κατηγορούσε το ΠΑΣΟΚ για την υφεσιακή πολιτική του μνημονίου και μας ζάλισε για το άλλο μείγμα, το οποίο αποδείχτηκε χειρότερο. Νομιμοποίησε το πρώτο και ψήφισε χειρότερα μέτρα. Ψήφισε νούμερα που δεν υπάρχουν. Ψήφισε τελείες! Έπρεπε ο κόσμος να τους καμαρώσει γι’ αυτό και η αστυνομία φρόντισε να τους βάλει στη γυάλα! Έτσι αντιλαμβάνονται τη δημοκρατία τα κόμματα της goldman sachs και της siemens… Παρελάσεις αλά Βόρεια Κορέα και Κιμ Γιονγκ Ιλ!




Δείτε φωτογραφίες ντροπής που δεν θυμίζουν, αλλά μας υπενθυμίζουν σε τι καθεστώς ζούμε!!!

Ένιωσα ντροπή και πήγα παραπέρα. Πρώτη φορά που είπα ότι δεν θα καλύψω τα γεγονότα αλλά θα πάω για καφέ. Τι να δω άλλωστε, τα στυλιάρια της συγκυβέρνησης στη γυάλα τους; Κάτι όμως μ’ έτρωγε μέσα μου και δεν άντεξα πολύ. Έτσι μετά από ένα δεκάλεπτο η παρέλαση ξεκίνησε και βγήκα στη βόλτα περιμετρικά από την οδό Διάκου προς την πίσω πλευρά των επισήμων. Φτάνοντας ακριβώς πίσω τους έβγαλα την κάμερα και έβγαλα φωτογραφία (πάνω) τους αστυνομικούς που τους φύλαγαν!

Άξαφνα το παληκάρι αριστερά ήρθε να μου ζητήσει το λόγο…
- Τι είστε;
- Δημοσιογράφος.
- Έχετε ταυτότητα;
- Όχι, δεν μου χρειάστηκε ποτέ στην πόλη μου. Έχω καλύψει πέντε συνεχόμενες παρελάσεις.
- Και τι τραβάτε;
- Εσάς που τους φυλάτε. Συγγνώμη, απαγορεύθηκαν οι φωτογραφίες; Τι είδους καθεστώς έχουμε;
- Τραβάτε εμένα σε δημόσιο χώρο!!! Για να δω τη φωτογραφία…
Τη δείχνω…
- Με έχεις φόρα παρτίδα.
- Είστε σε δημόσιο χώρο, πλάκα κάνετε;
- Να πάτε με τους υπόλοιπους δημοσιογράφους.
- Όπου θέλω θα πάω στην πόλη μου, δεν θα μου υποδείξετε που θα σταθώ.
- Αφού δεν έχετε ταυτότητα πρέπει να σας πάω για εξακρίβωση στοιχείων.
 Βλέπω έναν γνωστό μου αστυνομικό, με τον οποίο έχουμε συνυπάρξει στον ίδιο χώρο πάμπολλες στιγμές σε ρεπορτάζ.
- Μπορείς να εξηγήσεις στον κύριο ότι είμαι δημοσιογράφος;
- Δημοσιογράφος είναι, τον ξέρω…

Εν τω μεταξύ μαζεύτηκαν και πολίτες που έκραξαν το… όργανο της τάξεως, ο οποίος τη δουλειά του έκανε αναφορικά με την ταυτότητα. Το αναγνωρίζω. Αλλά είναι δημόσιος λειτουργός με στολή σε δημόσιο χώρο, για ποια προσωπικά δεδομένα μιλάει; Άλλωστε στο κατατοπιστικότατο φωτορεπορτάζ του lamiareport δεν ενοχλήθηκε κανείς τους. Σε όλες τις φωτογραφίες είναι τα όργανα της …τάξεως. Την ίδια ακριβώς φωτογραφία έχει σε άλλο ρεπορτάζ το έγκριτο lamiareport!

Εγώ πάντως κάλυψα τα πρόσωπα κι ας μην προβλέπεται. Αφού το παληκάρι ντρέπεται γι’ αυτό που είναι πρόβλημά του. Πρόβλημά του το ότι δεν αντέχει να τον δει η κοινωνία να φυλάει αυτούς που του μείωσαν το μισθό και τη σύνταξη των γονιών του. Όχι όμως να πουλάει μαγκιές νομίζοντας ότι θα «τσιμπίσω»… Απ’ την επόμενη φορά εγώ θα έχω μαζί μου την ταυτότητα. Αυτός δεν θα σταματήσει να ντρέπεται γι’ αυτό που είναι!

Το γεγονός με έβαλε σε πολλές σκέψεις σχετικά με τις αποφάσεις μου στο μέλλον… Πάρα πολλές σκέψεις… Περιμένω μεγάλη νοθεία στις εκλογές των χουνταίων και δεν ξέρω πλέον αν αξίζει τον κόπο…

Παύλος Γ. Σφέτσας
pallerios

Δεν υπάρχουν σχόλια: