Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Δεν μπορεί Γιώργο ...πλάκα μας κάνεις!

Δείτε το βίντεο παρακάτω.Θα γίνει "μεγάλη επιτυχία"..

Γ.Παπανδρέου:
  • "Θα ήθελα να ανοίξω μια σχολή για να εκπαιδεύσω τους ηγέτες του μέλλοντος!"
  • "Η Ελλάδα είναι στην περιοχή της Αραβικής άνοιξης!"
  • "Χρειαζόμαστε παγκόσμια Διακυβέρνηση!"


Αποκαλύψεις από αυτές που... κάνει συνήθως στα ξένα μέσα μας επεφύλασσε ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου μιλώντας σήμερα στο BBC.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, στην τελευταία του συνέντευξη πριν τις αυριανές εκλογές με υποψήφιο διάδοχο του τον Ευάγγελο Βενιζέλο, εξομολογήθηκε ότι δεν ήθελε να γίνει πολιτικός αλλά...
-κατά κάποιον τρόπο- επηρεάστηκε έντονα από το οικογενειακό του περιβάλλον: ««Δεν μου αρέσουν οι λέξεις κληρονομιά και αριστοκρατία.
Είμαι από δημοκρατική χώρα και τόσο ο πατέρας μου όσο και ο παππούς μου ήταν αγωνιστές. Θα μπορούσα να ήμουν ακαδημαϊκός. Όλοι θέλουμε να ακολουθήσουμε το δρόμο μας, όμως είχα πολιτικές επιρροές κι έτσι αναμείχθηκα με την πολιτική».


Στη συνέχεια, ο πρώην πρωθυπουργός αποκάλυψε ότι θα ήθελε να ανοίξει μια σχολή για τη δημοκρατία στην Ελλάδα:
«Η Ελλάδα είναι η χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία. Σκεφτόμουν να ανοίξω μια σχολή για την εκπαίδευση των πολιτικών, με εκπαίδευση για τη δημοκρατία» τόνισε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Παπανδρέου θέλοντας να προετοιμάσει την... ηγεσία του μέλλοντος καθώς χρειαζόμαστε μια παγκόσμια διακυβέρνηση ενώ η Ελλάδα βρίσκεται στην περιοχή της Αραβικής Άνοιξης!!ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:



Στη συνέχεια, ο κ. Παπανδρέου σημείωσε ότι στενοχωριέται όταν ακούει ότι το πρόβλημα είναι ελληνικό αφού -όπως εξήγησε- αποδείχθηκε περίτρανα ότι είναι ευρωπαϊκό, ενώ υπογράμμισε ότι ο ίδιος παραμένει αισιόδοξος για το μέλλον της Ελλάδας: «Είμαι αισιόδοξος. Η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει. Έχει πολλές δυνατότητες»..



**Ε,ναι λοιπόν ο αμείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής δικαιώνεται..Η Ελλάδα είναι ένα απέραντο φρενοκομείο...


greece-salonika

Δεν υπάρχουν σχόλια: