RT 4 Ιανουαρίου 2023
Η πλατφόρμα του Έλον Μασκ θα ενταχθεί ξανά σε άλλους κολοσσούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέποντας πολιτικό περιεχόμενο στις διαφημίσεις
Το Twitter πρόκειται να χαλαρώσει την απαγόρευση της πολιτικής διαφήμισης, λέγοντας ότι η αλλαγή πολιτικής θα τεθεί σε ισχύ τις επόμενες εβδομάδες. Η ανακοίνωση ακολουθεί αναφορές για έξοδο διαφημιστών από τον ιστότοπο μετά την εξαγορά πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων από τον Μασκ πέρυσι.
Ο λογαριασμός Twitter Safety της πλατφόρμας τόνισε την απόφαση την Τρίτη, σημειώνοντας ότι σύντομα θα « ευθυγραμμίσει τη διαφημιστική μας πολιτική με αυτή της τηλεόρασης και άλλων μέσων ενημέρωσης» όσον αφορά το πολιτικό υλικό.
«Σήμερα, χαλαρώνουμε την πολιτική διαφημίσεων για διαφημίσεις που βασίζονται σε αιτίες στις ΗΠΑ. Σχεδιάζουμε επίσης να επεκτείνουμε την πολιτική διαφήμιση που επιτρέπουμε τις επόμενες εβδομάδες» , ανέφερε , προσθέτοντας ότι «Πιστεύουμε ότι η διαφήμιση βάσει αιτιών μπορεί να διευκολύνει τη δημόσια συζήτηση γύρω από σημαντικά θέματα».
Το Twitter απαγόρευσε αρχικά ορισμένες μορφές πολιτικών διαφημίσεων το 2019 – πριν από την εξαγορά της εταιρείας από τον Musk τον περασμένο Οκτώβριο – φτάνοντας στη σειρά με άλλους σημαντικούς ιστότοπους όπως το Facebook, το Instagram και το YouTube. Εκείνη την εποχή, το Twitter υποστήριξε ότι η πολιτική επιρροή δεν πρέπει να αγοράζεται, αλλά να κερδίζεται μέσω του ειλικρινούς δημόσιου συμφέροντος. Ωστόσο, ως νέος ιδιοκτήτης του ιστότοπου, ο Μασκ πίεσε να περιορίσει τους περιορισμούς περιεχομένου, δεσμευόμενος να κάνει το Twitter καταφύγιο για την ελευθερία του λόγου, εισάγοντας παράλληλα μια σειρά από αλλαγές πολιτικής.
Η απόφαση για επανέναρξη των πολιτικών διαφημίσεων θα μπορούσε να είναι μέρος των προσπαθειών για τη δημιουργία νέων επιχειρήσεων, καθώς το Twitter φέρεται να έχει χάσει περίπου τους μισούς από τους 100 κορυφαίους διαφημιστές του και λίγους μικρότερους από τότε που ανέλαβε ο Μασκ. Δεν είναι σαφές εάν αυτές οι εταιρείες θα επιστρέψουν, καθώς ορισμένες επιχειρήσεις δήλωσαν ότι θα σταματήσουν τις διαφημίσεις τους προσωρινά, ορισμένες επικαλούμενες ανησυχίες σχετικά με την υποτιθέμενη αύξηση της ρητορικής μίσους στην πλατφόρμα υπό την ηγεσία του Μασκ.
Αν και οι ακριβείς λεπτομέρειες της επικείμενης αλλαγής κανόνα παραμένουν ασαφείς, το Twitter είπε ότι «πρώτα θα διασφαλίσει ότι η προσέγγισή μας για τον έλεγχο και την έγκριση περιεχομένου προστατεύει τους ανθρώπους» πριν γίνουν οποιεσδήποτε αλλαγές, προσθέτοντας ότι θα αποκαλύψει περισσότερα για την κίνηση τις επόμενες εβδομάδες.
Η πλατφόρμα του Έλον Μασκ θα ενταχθεί ξανά σε άλλους κολοσσούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέποντας πολιτικό περιεχόμενο στις διαφημίσεις
Το Twitter πρόκειται να χαλαρώσει την απαγόρευση της πολιτικής διαφήμισης, λέγοντας ότι η αλλαγή πολιτικής θα τεθεί σε ισχύ τις επόμενες εβδομάδες. Η ανακοίνωση ακολουθεί αναφορές για έξοδο διαφημιστών από τον ιστότοπο μετά την εξαγορά πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων από τον Μασκ πέρυσι.
Ο λογαριασμός Twitter Safety της πλατφόρμας τόνισε την απόφαση την Τρίτη, σημειώνοντας ότι σύντομα θα « ευθυγραμμίσει τη διαφημιστική μας πολιτική με αυτή της τηλεόρασης και άλλων μέσων ενημέρωσης» όσον αφορά το πολιτικό υλικό.
«Σήμερα, χαλαρώνουμε την πολιτική διαφημίσεων για διαφημίσεις που βασίζονται σε αιτίες στις ΗΠΑ. Σχεδιάζουμε επίσης να επεκτείνουμε την πολιτική διαφήμιση που επιτρέπουμε τις επόμενες εβδομάδες» , ανέφερε , προσθέτοντας ότι «Πιστεύουμε ότι η διαφήμιση βάσει αιτιών μπορεί να διευκολύνει τη δημόσια συζήτηση γύρω από σημαντικά θέματα».
Το Twitter απαγόρευσε αρχικά ορισμένες μορφές πολιτικών διαφημίσεων το 2019 – πριν από την εξαγορά της εταιρείας από τον Musk τον περασμένο Οκτώβριο – φτάνοντας στη σειρά με άλλους σημαντικούς ιστότοπους όπως το Facebook, το Instagram και το YouTube. Εκείνη την εποχή, το Twitter υποστήριξε ότι η πολιτική επιρροή δεν πρέπει να αγοράζεται, αλλά να κερδίζεται μέσω του ειλικρινούς δημόσιου συμφέροντος. Ωστόσο, ως νέος ιδιοκτήτης του ιστότοπου, ο Μασκ πίεσε να περιορίσει τους περιορισμούς περιεχομένου, δεσμευόμενος να κάνει το Twitter καταφύγιο για την ελευθερία του λόγου, εισάγοντας παράλληλα μια σειρά από αλλαγές πολιτικής.
Η απόφαση για επανέναρξη των πολιτικών διαφημίσεων θα μπορούσε να είναι μέρος των προσπαθειών για τη δημιουργία νέων επιχειρήσεων, καθώς το Twitter φέρεται να έχει χάσει περίπου τους μισούς από τους 100 κορυφαίους διαφημιστές του και λίγους μικρότερους από τότε που ανέλαβε ο Μασκ. Δεν είναι σαφές εάν αυτές οι εταιρείες θα επιστρέψουν, καθώς ορισμένες επιχειρήσεις δήλωσαν ότι θα σταματήσουν τις διαφημίσεις τους προσωρινά, ορισμένες επικαλούμενες ανησυχίες σχετικά με την υποτιθέμενη αύξηση της ρητορικής μίσους στην πλατφόρμα υπό την ηγεσία του Μασκ.
Αν και οι ακριβείς λεπτομέρειες της επικείμενης αλλαγής κανόνα παραμένουν ασαφείς, το Twitter είπε ότι «πρώτα θα διασφαλίσει ότι η προσέγγισή μας για τον έλεγχο και την έγκριση περιεχομένου προστατεύει τους ανθρώπους» πριν γίνουν οποιεσδήποτε αλλαγές, προσθέτοντας ότι θα αποκαλύψει περισσότερα για την κίνηση τις επόμενες εβδομάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου